Paczący

wtorek, 31 stycznia 2012

Schwarzkopf Got2b Powder'ful review.

Witajcie Dziewczyny:)

Puder, którego recenzja przed Wami, skończył mi się po długim okresie użytkowania. W opakowaniu znajdowało się 10g tego produktu.
Jego zadaniem było nadawanie objętości włosom - na moich krótkich włosach sprawdziło się to super - u nasady były uniesione, puszyste. Puder działał jak suchy szampon, czyli dzięki niemu nie musiałam myć włosów codziennie. W to mi graj! Kupiłam go w Realu za 19,99zł, dostępny jest również w Rossmannie, na pewno w Tesco, SuperPharm. Można go dostać czasem w promocji za jakieś 15zł.
Bardzo polecam szczególnie do stylizacji krótkich włosów. Nie obciąża.  Jednak na próbę kupiłam ciut inny - zielony, do zobaczenia tutaj - klik
Moja ocena: 10/10 :)

Hi there Guys :) I ran out of this powder after a long time of usage. The packaging contains 10g of this product. It has to give volume to your hair - it did excellent as far as my short hair is concerned - it was like a dry shampoo. I didn't have to wash my hair everyday which I really liked! I bought it in Real for almost 20pln but it's also available in Tesco, Rossmann and SuperPharm. Can sometimes be bought 5pln off. I give it 10/10 :) Though I bought a new one a little different - the green one. To see here - click

Have you tried it out yet?
Macie? Miałyście? I jak?
Buźka!

4 komentarze:

  1. w końcu wróciłaś :)
    ja nigdy tego nie używałam, ale może może
    otagowałam Cie-> http://andziapomojemu.blogspot.com/2012/01/tag-nasze-ulubione-seriale.html

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem jak sprawdziłby się na dłuższych włosach

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i jestem w fazie testu:))
    Ps.nareszcie jakiś post:D

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...