Paczący

czwartek, 28 czerwca 2012

I znowu poszłooo....

Witajcie Kochane!
Przy kasie w Rossmannie myślałam, że upadłam na głowę. Znowu tyle kasy... Niby dużo rzeczy, ale i tak kasy trochę szkoda. Tak! Dziwne, co? Budowa domu nas kosztuje nieźle, pieniądze idą jak woda, dlatego zaciskam pasa, co chyba widać po częstotliwości moich zakupów kosmetycznych. Ale jak już pójdę, to czyste szaleństwo! Tak było i dzisiaj kiedy to po pracy postanowiłam udać się do Rossmanna. Oto co kupiłam:

Po kolei: żel pod prysznic męski FA: 6zł, delikatny żel do higieny intymnej z rumiankiem Green Pharmacy z pąpką, 370ml za 6,50, mydło w płynie Palmolive Ayurituel energy, dzisiaj cena 5,90, 250ml, krem pod oczy Ziaja Calma 30+ cera sucha i wrażliwa, zawrotne 15ml za 4,50 przecenione z 7,50 - żal było nie brać!
Dolny rządek, to maszynki do golenia BiC 5 sztuk za 7,30zł,  wkładki Vanessa 20szt. za 2,40zł, patyczki do uszu Michaś 1,50, pumeks biały, ostry 1,50zł, gąbka do mycia, ok.3zł, woda perfumowana Beyonce Heat Rush 75ml za 30zł - na perfumy było mi szkoda kasy, chociaż zapach bardzo mi przypadł do gustu:) Wąchałyście?
Do wypróbowania kupiłam jeszcze olejek z Eveline do paznokci i skórek a dokładnie Multiodżywczą oliwkę do skórek i paznokci z awokado i witaminami o owocowym zapachu, 12ml 10,50zł.
Ło, ale się napisałam.
A teraz już uciekam robić manicure z użyciem nowego olejku ;)
A czy Wy jesteście na małym odwyku zakupowo-kosmetycznym?

10 komentarzy:

  1. też sobie kupię Heat, bo naprawdę ladnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie dzisiaj się zastanawiłam nad tą odżywką do paznocki, chętnie poczytam co o niej myślisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiedziałam że Green Pharmacy jest w rossie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej oliwki z Eveine jestem bardzo ciekawa, koniecznie daj znać, czy jest dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobre zakupy, ja nie jestem, ale uważam, kupuję tylko co potrzebne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie mam zamiar iść na taki odwyk,gdyż mam wszystkiego dużo za dużo:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, chętnie przygarnę. Każdą ilość. Wszystkiego! :)

      Usuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...