Paczący

środa, 4 lipca 2012

Moi mega mali ulubieńcy czerwca 2012

Już 4 dzień nowego miesiąca a u mnie ani śladu po ulubieńcach. Poniżej oni. Ciekawa jestem czy się pokrywają z Waszymi chociaż dużo ich nie mam, za to są to ulubieńcy tacy "fest" ;)

Jak widać na załączonym obrazku są to:
balsam do ciała Eveline wyszczuplający i ujędrniający. Fajnie chłodzi zwłaszcza teraz latem :)

Balsam do paznokci i skórek 2x5

Krem do stóp antyperspirant Exclusive - stopy tak się nie pocą - fajna sprawa:)

Pianka antybakteryjna Osmoza, obecna w mojej torebce cały czas. Poza tym robi furorę swoim działaniem i tym szalonym "bąblowaniem" :)

Kolorówki brak, niebawem kolejne wpisy.
Ściskam i pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. uwielbiam to serum eveline i balsam tisane:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem bardzo tej pianki...

    OdpowiedzUsuń
  3. a cóż to za pianka?? nie znam tego produktu? to środek dezynfekujący do rąk coś w stylu Carex? olśnij mnie jak możesz?:)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, odsyłam tutaj: http://rainygirlisme.blogspot.com/2012/06/nowosc-fantastyczna-pianka.html :)

      Usuń
  4. Serum z Eveline kiedyś miałam, musze ponownie do niego wrócić.

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...