Paczący

wtorek, 17 lipca 2012

Depend - lakiery do paznokci z Cubusa i Wulkaniczna czerwień Wellaton 77/44

Cześć Piękne! :)

Skoczyłam do galerii na małe zakupy, między innymi w Rossmannie, ale została jedna odżywka 8w1 w promocji a zmywacza do paznokci z Eveline nie było ani jednego. Weszłam do Cubusa i poza jedną bluzką w stylu baseball'owym, wyszłam z czterema lakierami do paznokci, które już wcześniej widywałam, ale wydawały mi się niegodne uwagi. Tym razem skupiłam się na oglądaniu ich przy kasie zachęcona promocją: 9,99 za jeden 14,99 za dwa, tym sposobem sztuka wyszła mnie 7,50 więc nie aż tak źle:p
Wybrałam takie oto kolory:

Od prawej lila Depend nr 299, pomarańczka nr 124, malina nr 311, zieleń nr 260. Wszystkie mają 5ml i 12 miesięcy przydatności oraz skośne pędzelki. Mam na sobie malinę, ale zmywałam gary i się od wczoraj minimalnie wytarł więc nie będę robić fotek.
Poza tym byłam u fryzjera i zrobiłam sobie irokeza, mąż oczywiście nie był zadowolony, ale nie on będzie w tym chodził więc olałam sprawę ;) Jak już jesteśmy przy włosach, to farbowałam koleżankę na wulkaniczną czerwień z Wellatonu i kolor wyszedł przepiękny!!! nr 77/44.
Prawda jaki piękny?

Całe opakowanie wygląda tak:
Prawda, że piękny?
Na niej wyszedł tak, że nie mogłam oderwać wzroku cały wieczór a ona się chichrała jak mała dziewczynka;)

Aplikcja farby o konsystencji pianki nie jest zadowalająca, ale muszę przyznać, że wszystko ładnie pokryła i jest bardzo wydajna, jak na jej włosy do pasa nawet jeszcze trochę zostało! Może to właśnie kwestia tego, że to pianka?! Wcześniej miała swoje naturalne w kolorze ciemny blond albo nawet lekki brąz.

Jak Wam się podobają kolorki lakierów i ta zjawiskowa farba?
Buziaki!!!

11 komentarzy:

  1. Ale masz ładne włoski :) śliczny kolorek wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor włosów ;) Kiedyś też miałam podobną czerwień ale włosy zaczęłam farbować na czarny i tak już zostało :)

    U mnie recenzja podkładów mineralnych Anabelle Minerals ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pomarańczowy ładny :D
    ta wulkaniczna czerwień na zdjęciu bardziej wygląda jak rudy, ale na włosach faktycznie już jak lawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście ładny kolor farby..no i oczywiście lakierów również:)

    U mnie nowy wiersz:*

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...