Paczący

czwartek, 5 lipca 2012

Dla ochłody - pistacjowe lody.

Witajcie!

Dzisiaj chciałam pokazać Wam moją w miarę nową zdobycz z Wibo do paznokci w kolorze pistacjowym. Cena około 5zł, z tej serii pastelowej. Numer dla zainteresowanych podam ew. w komentarzach, bo teraz nie mam go w ręce.
Posiada drobinki mieniące się na fioletowo? niebiesko? I trochę żałuję, że nie jest bez drobinek, ale poza tym,  kolor mi odpowiada. Aby uzyskać taki efekt nałożyłam 3 warstwy na już obecne 3 warstwy odżywki Eveline 8w1. Jak dla mnie mógłby być bardziej nasycony i napigmentowany. Ale wiecie, "jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma", tym bardziej za taką cenę. Z racji ilości warstw szybko poodbijały mi się na paznokciach różne rzeczy i zaraz i tak będę musiała go zmyć i wrócić do mojej nieustającej kuracji, czyli pierwszej warstwy odżywki 8w1. A propos Eveline, możecie się niebawem spodziewać recenzji tego olejku/oliwki właśnie z tej firmy, który ostatnio kupiłam, i który trochę Was ciekawi :)


Podsumowując:
+ dostępność (Rossmann, pewnie prawie każda z Was ma u siebie chociaż jeden)
+ cena
+ odcień
- ilość warstw do uzyskania pożądanego koloru
- jak ktoś nie lubi - drobinki
W sumie moja ocena: 6/10
Lubicie lakiery z Wibo? Macie taki kolor w swoich kolekcjach?
Póki co ja uciekam, pozdrawiam i do następnego!!! :)

8 komentarzy:

  1. Mi też bardzo przeszkadza jego krycie :/
    Troche się zawiodłam

    OdpowiedzUsuń
  2. nie podobają mi się takie kolory, ale mam inny odcień z tej firmy, i lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zastanawiałam się nad nim w sklepie ale mam już baaardzo poodobny :)
    ale bez drobinek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolorek - chyba się skuszę:D
    fajny blog, obserwuję i liczę na to samo :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja ulubiona marka lakierów:) A kolor super!!!
    Bardzo ciekawy blog, będę zaglądać:)
    Zapraszam do mnie na konkurs i rozdanie:)
    http://kosmetykiimoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor, bardzo lubię lakiery wibo :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...