Paczący

środa, 11 lipca 2012

Parę niespodzianek z SP

Wczoraj w skrzynce, tym razem pocztowej nie mailowej, znalazłam kupony z Super Pharm i dwie próbki. Szału nie ma zwłaszcza, że mam kartę klubową a lepsze promocje dodają do gazet w UK, ale darowanemu koniu, to wiecie gdzie się nie zagląda... ;)
Z kuponami mogę kupić taniej tusz Collosal z Maybelline, maskę do włosów Biovax, żel pod prysznic Dove, milcel AA, płyn do płukania Colgate, Bio CLA, perfumy Davidoff Echo, krem Dermedic Hydrain2, dwa filtry do wody Brita, farbę do włosów Garnier Color Naturals, dezodorant w kulce Rexona i mydło w płynie Nivea Bath Care.


Dodatkowo są trzy kupony rabatowe 25% na produkty do oczyszczania twarzy do cery trądzikowej Pharmaceris, Vichy Idealia - 71,49 zamiast 109,99 i Etiaxil za 22,99 zamiast 54,99. Były też próbki: jedna właśnie Idealia Vichy a druga Siquens Renovation.


SP kusi też promocjami, m.in.


W kolejnym poście obiecana recenzja... A później oliwki multiodżywczej z Eveline :)

Ściskam! :)

9 komentarzy:

  1. Ciekawe promocje :) Muszę się wybrać do sklepu.
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że nie mam dostępu do SP :) takie promocje by mi się przydały ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też dostałam te kupony (tylko inne) i te same próbki. Kupiłam tylko szampon z Pharmaceris i żel pod prysznic z Palmolive:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety nic ciekawego dla siebie nie widzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealia to na chwilę obecną mój ulubiony krem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wiesz co? mam identyczne kupony zniżkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też dostałam :D tylko zamiast próbki vichy mam szampon salon :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No niby się nie zagląda, ale... Właśnie :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...