Paczący

czwartek, 9 sierpnia 2012

Omnomnomnom :D

Hej Kochane!
Czy Wy też lubicie sobie czasem dogodzić jeśli chodzi o deserki? Nie zważając na kalorie, tuszę, zawartość cukru, tłuszczy itp.? Ja ostatnio skorzystałam z okazji, że w domku była resztka lodów Grycan oraz świeżutkie jeżyny z działki u rodziców i zrobiłam sobie przepyszny deserek, który spałaszowałam od razu nie dzieląc się z nikim!!! ;)
Wyglądał tak:
Lody o smaku: owoce leśne oraz wanilia. Jak sobie przypomnę ich smak, to ojojojoj! Jeżyny ciut kwaskowe, ale fajnie komponowały się ze słodyczą wanilii!
Jakie są Wasze ulubione smaki lodów?
Buźka!

16 komentarzy:

  1. ja potrafiłam wciągnąć całe pudełko lodów:P ale od pół roku trzymam wagę, dbam o siebie i się nie daje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm ale smakołyki !!
    ja się załatwiłam już lodami i aktualnie choruję na zapalenie oskrzeli oraz tchawicy -.- więc musze im powiedzieć nie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale mi smaka narobilas.Ja dzisiaj jadlam lody o smaku Oreo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze słyszę, ale za tymi ciastkami akurat nie przepadam!:/

      Usuń
  4. mmm jeżyny <3 narobiłaś mi smaka ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm <3 a żeś mi ochoty na lody narobiła .

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahh pytanie ! Ja uwielbiam takie bomby kaloryczne ! Kawa zalana mlekiem do tego lody :) żyć nie umierać 0 i nie tyć :)) Pychotka :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko ja piję mleko z kawą a nie kawę z mlekiem;)

      Usuń
  7. nawet nie czasem tylko częściej sobie tak dogadzam:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam, uwielbiam lody Grycana :) Najbardziej chyba lubię sorbety, są przepyszne:)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...