Paczący

piątek, 10 sierpnia 2012

Zobaczymy co potrafi Nail Tek

Cześć Kobitki!

Postanowiłam zamówić to cudo na Allegro, które tak wiele osób zachwala i sama teraz czekam na efekty jego działania.


Z przesyłką zapłaciłam niecałe 15zł więc do przeżycia, jeśli ma zrobić z moimi paznokciami coś ekstra:) One, bidulki, wyglądają teraz tak:

 Jak widzicie są bardzo krótkie i słabe. Generalnie - bardzo mizerne. Ostatnio nie jestem zbyt systematyczna jeśli chodzi o 8w1 Eveline, ale ona też mi dużo pomogła. Teraz Nail Tek ma szansę się wykazać i zobaczymy co z tego będzie. Będę informować Was o zmianach.
Macie tą odżywkę? I jak?

12 komentarzy:

  1. Daj znać jak się spisuje ;p może się skuszę .

    OdpowiedzUsuń
  2. ja prawie rok temu na nią się skusiłam - najpierw dwie kuracje pod rząd później przed każdym malowaniem pazurów ją nakładałam jako bazę i efekty rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moje po eveline 8w1 bardzo urosły ale ją trzeba stosować przez cały czas bo jeśli zmyje ją to paznokcie znów się łamią

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ta odżywkę od dawna i faktycznie działa cuda ! po zdjęciu żelu paznokcie szybko się wzmocniły i stały się grube jednak po pół roku stosowania zaczęły się rozdwajać i odstawiłam , na pewno będę do niej wracać bo najlepsze efekty są gdy stosuję ją jako czasową kuracje

    OdpowiedzUsuń
  5. ja używam Eveline ale jako bazę pod lakier - super przedłuża trwalość lakieru w moim przypadku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam w tej firmie szkolenie, mam ta odżywkę, ale traktuję ja bardziej jako bazę pod lakier- ładnie wyrównuje. recenzjo-mania z tego co pamiętam odżywki nie polecano do suchych paznokci, może z jakiegoś powodu ci się przesuszyły i odżywka przestała ci odpowiada. Do nawilżenia paznokci mają serię Hydration Therapy, ale nie miałam z nią styczności więc nic wam nie powiem.

    zapraszam do mnie:
    http://testujemykosmetyczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli nadaje się do wyrównywania? a odżywia, wzmacnia? mam nadzieję, że się nie rozczaruję...

      Usuń
  7. wiesz, co powiem ci, że ciężko mi coś na ten temat powiedzieć, bo nie jestem systematyczna wobec żadnych kuracji ;p a ja mam paznokcie suche i łamliwe, więc mnie ona specjalnie nie służy, ale naprawdę dziewczyny sobie chwalą, czasem coś nie jest do dupy tylko po prostu nie jest dla nas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Napisz o swoich wrażeniach z używania!

    OdpowiedzUsuń
  9. daje ladne qygladzenie na paznokciach i za to bardzo ja lubie

    OdpowiedzUsuń
  10. wszyscy zachwalaja??? a ja pierwszy raz na oczy widze taki produkt.

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...