Paczący

środa, 1 sierpnia 2012

Eveline - Multiodżywcza oliwka do skórek i paznokci

Witajcie!!! :)

Kupiłam już jakiś czas temu tę oliwkę i jestem z niej bardzo zadowolona!
Po pierwsze:
- pięknie pachnie,
- fajnie natłuszcza i nawilża,
- odżywia paznokcie i skórki,
- chroni skórki przed wysychaniem przy stosowaniu odżywki 8w1
- standardowo tak jak w/w odżywka jest jej 12ml,
- kosztowała około 11zł,
- jest dostępna w Rossmannie, Tesco i myślę, że w innych drogeriach też można ją znaleźć.
Stosuję ją codziennie i wmasowuję w skórki i paznokcie. Nie jest zbyt gęsta, ale też nie spływa.
- wydajna
Bardzo godna polecenia jak zresztą większość produktów do paznokci z tej firmy. Ze zmywacza też jestem zadowolona, nie tylko z powodu pompki.
Macie? Stosowałyście ją? A może jakąś inną?

6 komentarzy:

  1. nie miałam tej, mam na przebarwienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt, chyba sobie muszę zakupić, bo mam problem ze skórkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet nie wiedziałam że Eveline ma takie oliwki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o niej same dobre opinie, ja mam z Avon'u z drobinkami złota i też jest bardzo dobra ;] W wolnych chwilach zapraszam na www.glamorous-lady.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...