Paczący

poniedziałek, 6 sierpnia 2012

TkMaxx - ciesząca oko zdobycz :)

Hej!

Nie wiem czy Wy też, ale ja kocham ten sklep! Ze względu na oryginalność rzeczy, ceny i fajne okazje jeśli chodzi o kosmetyki. Na taką okazję natknęłam się ostatnio będąc w galerii. Zamiast 50zł za te 5 lakierów zapłaciłam 30!
Kolorki są następujące: srebrny, złoty, przepiękny niebieski, czerwony oraz różowy:
Czyż nie są urocze?
Kiedyś pokażę Wam jak się prezentują na paznokciach, tylko wymyślę jakiś fajny mani ;)
P pierwsze wypróbowałam ten pierwszy z prawej z nadzieją, że są całe takie połyskliwe, ale niestety jedyną wadą jest to, że to po prostu bezbarwny lakier z mnóstwem drobinek.
Wyobrażacie sobie ten niebieski jakby tak się mienił na paznokciach? Cudo!
Który podoba Wam się najbardziej?
Ściskam mocno, ale nie za bardzo, bo strasznie gorąco! :*

9 komentarzy:

  1. są śliczne, a ten niebieski i srebrny to dwa cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są, najbardziej podoba mi się niebieski i ten ostatni:) Muszę się wybrać do TkMaxx, już dawno tam nie byłam, zawsze jakoś omijam ten sklep:)

    http://coconutlimee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie śliczne! TkMaxxa nie bardzo lubię, ale za lakierami muszę się rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńka! Ja moje jedyne beauty uk zamówiłam jakiś czas temu, ale to byla kolekcja urban girl, czyli raczej pastele lub przybrudzone odcienie, ale bardzo polubiłam lakiery tej marki!

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...