Paczący

wtorek, 15 listopada 2011

Maybelline Mini Colorama

Przeprosiłam się z moim czerwonistym lakierem Maybelline z serii Mini Colorama w kolorze 15-Candy Apple. Jak widać jest to krwista czerwień. Jedna warstwa wystarczy na takie pokrycie jak widzicie. Łatwo się rozprowadza, nie robi smug, szybko wysycha. Nie zauważyłam żadnych minusów. Nie wiem ile kosztuje, bo kupiłam go dawno w Douglassie w promocji z tuszem Maybelline tym żółtym i zmywaczem do paznokci w komplecie. Całość wiem, że nie przekraczała 25zł.
zdjęcie z lampą / flash
bez lampy / without flash

Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Przepiękny kolor, uwielbiam czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna czerwień :)

    odpowiedź pod postem
    http://sunshine12153.blogspot.com/2011/10/moj-projekt-denko-wrzesien.html#comments

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor, uwielbiam czerwienie na paznokciach, są takie szykowne :)
    Fajny blog, będę zaglądać czasem :)
    Zapraszam do siebie:
    www.abc-un.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka lakierów z tej serii ale w innych kolorach, są w porządku całkiem. Twojego kolorek bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...