Paczący

poniedziałek, 14 listopada 2011

A peek into my cosmetic bag

Witam Was:*
Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam, co noszę w mojej małej, acz pojemnej kosmetyczce na co dzień, która z kolei znajduje się z mojej torbie/ torebce. Kosmetyczka to stary prezent pochodzący z Avonu. Noszę ją zawsze ze sobą, bo czasem po balandze śpię u kogoś a wówczas bez niej jak bez ręki. Jeśli nie noszę okularów, to w środku jest jeszcze pojemniczek z płynem do soczewek kontaktowych.
Hi!
Today I want to show you my little cosmetic bag. It's from Avon and I always keep it in my bag because you never know... When I don't wear my glasses, there's also a small container with contact lenses liquid.

A oto szczegóły:

  1. awaryjna pęseta emergency tweezers
  2. błyszczyk Yves Rocher gloss
  3. tusz to rzęs Vollare Nice Look - pogrubiająco-wydłużająca, czyli to, co tygrysku lubią najbardziej Vollate mascara
  4. zestaw 4szt. "perfum" z H&Mu H&M set of perfume
  5. szczoteczka do zębów i pasty, zawsze, nawet nie będąc w domu, lubię umyć zęby po posiłku tooth brush and tooth paste, I always like to bush my teeth after meal
  6. zestaw Miss Sporty - dwa cienie i błyszczyk Miss Sporty double eyeshadow and gloss
  7. mini szczotka do włosów The Body Shop mini The Body Shop hair brush 
  8. Carex - antybakteryjny żel do mycia rąk hand sanitiser
  9. plasterek tiny band aid
  10. bibułki matujące oil absorbing sheets
  11. opakowanie, którego zawartością jest podpaska leopard container with emergency sanitary napkin
  12. pudełeczko z wkładką higieniczną conainer with emergency pantyliner
No i to tyle:)
A co Wy nosicie w swoich kosmetyczkach?
Zapraszam wszystkie z Was, które chcą pokazać nam, co tam chowają i co im się przydaje!
Buźka:*
What do you keep in you cosmetic bags? Come on and share!
Kisses:*

8 komentarzy:

  1. Vollare Nice Look? Pierwsze słyszę :) Fajna sprawa ta miniaturowa szczoteczka do zębów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w torebce nosze tylko,korektor blyszczyk i pomadke,nie lubie duzych torebek,dlatego tez nei mam za bardzo miejsca w swojej:))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja noszę za sobą zaledwie kilka rzeczy : pomadkę, żel antybakteryjny, małe lusterko, tampony, plasterki i leki przeciwbólowe :)więc jest to raczej mała apteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ostatnio jestem taka zakręcona, że w ogóle nie mam przy sobie kosmetyczki :P nie jestem osobą, która się w ciągu dnia poprawia, ewentualnie po całej torbie walają mi się tłumy błyszczyków :)

    super to panterkowe opakowanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten błyszczyk wygląda ciekawie. Ja zazwyczaj nie noszę ze sobą kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzucił mi się w oczy tusz do rzęs. Opakowanie podobne do colossala. Ciekawa jestem jak maluje.

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...