Paczący

czwartek, 24 listopada 2011

TAG - Subiektywny ranking przystojniaków :D

Nie mogłam się powstrzymać przed podzieleniem się z Wami niewielką grupą facetów, których uważam za "ciasteczka", do schrupania, mniam!:) Są wśród nich w sumie tylko aktorzy, jednego już nie ma, wszystkich na pewno znacie. Oto oni, enjoy.... :)
Pete Dunham 

Jude Law 

Bruce Willis

Jason Statham

Heath Ledger ( 22.01.2008)

Och, gęba się cieszy jak sobie oglądam te zdjęcia..
Pozdrawiam wszystkie miłośniczki "moich" przystojniaków :)

11 komentarzy:

  1. Żaden z panów nie trafia w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurde jesteś pierwsza u której zabrakło Deppa! Jak mogłaś! nie ma przystojniejszego faceta od niego ! zgrzeszyłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako nastolatka uwielbiałam Willisa :) teraz czuję do niego sentyment, ale to już nie to samo :D

    No i właśnie - gdzie Johnny :P

    OdpowiedzUsuń
  4. o ja :D widzę, że nie tylko mnie jarał Pete. Hooligans <3

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...