Paczący

czwartek, 24 listopada 2011

Vollare Look Nice Mascara Expert Lashes

Producentem maskary Vollare Look Nice Mascara Expert Lashes jest firma Verona Products Professional. Na opakowaniu widnieje informacja, że produkt nie robi grudek (no clumps), natychmiast pogrubia (great volume immediately), oraz nadaje im profesjonalny wygląd (expert lashes).
Szczoteczka jest dość duża, z gęsto rozmieszczonymi włoskami dzięki czemu na rzęsy nakłada się odpowiednią ilość tuszu, co pozwala na ich pogrubienie i wydłużenie jednocześnie.
Dla mnie to najistotniejsze jeśli chodzi o tusze, aby robiły te dwie rzeczy.

Przy jednej warstwie efekt już jest bardzo zadowalający! Rzęsy są super wydłużone. Przy drugiej, są pogrubione i faktycznie nie mają grudek. Jak dla mnie bomba, i przy tej cenie, około 7-11zł (zależy gdzie), żal nie spróbować.
jedna warstwa / one coat
dwie warstwy / two coats
Moja ocena: 10/10
Także polecam :)


Co myślicie?

9 komentarzy:

  1. ladne rzesiska:)
    opakowanie wyglada troche jak te z Maybelline

    OdpowiedzUsuń
  2. mam wrażenie że skleja rzęsy, jednak szczoteczka prezentuje sie rewelacyjnie, gdzie go mozna dostac?? bo nigdzie sie z nim nie spotkalam

    OdpowiedzUsuń
  3. @.biemi - kupiłam go w tzw. sklepie "za 4zł", zapłaciłam 8.

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglada jak podruba tuszów maybelline, nigdy sie z nim nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam z Vollare wersję fioletową - bardzo ją lubię, ale po pierwszym użyciu strasznie piekły mnie oczy, dopiero po tygodniu był zdatny do malowania. Ciągle zapominam zrobić recenzję xD Ja płaciłam za swój 12 zł bo kupiłam go na prywatnym stoisku, na allegro chodzą po 6 zł, w hurtowni po 4zł.

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba ją kupie nastęnym razem :)
    ja mam obecnie Vollare Clubbing i też napisałam recenzje, więc zapraszam ;)))

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...