Paczący

czwartek, 17 listopada 2011

Wella - Shock Waves Massive Guma Plastik Elastik

Poza pudrem do stylizacji włosów z Schwarzkopf, ostatnio używam też gumy z Wella. Mieści się w tubce 75ml, utrwala 4/5. Konsystencja lepka, gumowata, co prawda nie oddzielają się jakieś osobne "włosy" z niej. Wystarczy rozetrzeć w dłoniach i uformować fryzurę. Najlepiej na krótkich włosach. Może, przy użyciu zbyt dużej ilości, powodować efekt przetłuszczonych włosów, także nie należy przesadzać.
Na początku włosy są jakby sklejone, ale po krótkim czasie jest ok i można nawet przeczesać włosy palcami, szczotką, czymkolwiek.
Jestem z tego produktu bardzo zadowolona. Na tyle świetnie utrwala, że następnego dnia włosy jeszcze nadają się "do użytku", to znaczy nie wyglądają na przetłuszczone, można użyć kolejnego dnia bez konieczności mycia. Ja tak robię, co jest mi na rękę, bo nie muszę myć włosów codziennie dzięki temu.

Jeśli macie lub miałyście kiedyś krótki włosy, polećcie mi proszę jeszcze coś fajnego do stylizacji.
Z góry dzięki:)

5 komentarzy:

  1. Co prawda mam długie włosy ale polecam żel Hegron, dostępny w mniejszych drogeriach i naturze : ) Moja fryzjerk używa go do każdej długości włosów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię produkty Welli do stylizacji włosów, mam też ochotę przetestować ich nowe szampony i odżywki, ale najpierw muszę zużyć swoje zapasy :)
    Do stylizacji krótkich włosów niestety nic nie polecę, bo nigdy krótkich włosów nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, nic Ci nie polecę, bo nie mam krótkich włosów, ale zapytam mamy i jak mi podpowie, to napiszę. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj!

    Zostałaś oTAGowana:

    http://mojkosmetycznyswiat.blogspot.com/2011/11/tag-kosmetyczne-sentymenty.html

    Zapraszam do udziału w zabawie!:)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...