Paczący

poniedziałek, 21 listopada 2011

TAG - Kosmetyczne Sentymenty

Hej!
Dzisiaj postanowiłam zrealizować wreszcie TAG - Kosmetyczne Sentymenty, do którego zaprosiła mnie illusia, tutaj jej blog ->illusia<-
No to zaczynam:
1) Napisz w kilku zdaniach: opakowanie, jakiego produktu kosmetycznego robi na Tobie największe wrażenie...
Trudne pytanie, bo nie zwracam uwagi na opakowania przy kupowaniu kosmetyków, ale pewnie będzie to paletka podpatrzona w necie: Urban Decay BOS, wiecie - z usb, primerem, motylami, itp.

2) Jakiego produktu (kosmetycznego) nigdy nie użyjesz ze względu na jego odstraszającą reklamę, recenzję itp...?
Jak dla mnie najbardziej odstraszającą reklamą kosmetyku jest spot Soraya z Edytą Górniak, makeup sceniczny. Kobieta mi się nie podoba, toteż nie zachęca do kupna produktu.

3) Jaki kosmetyk pomimo upływu lat nadal Ci towarzyszy (zainteresowani mogą uzasadnić)...
Krem Nivea, bo jest najlepszy! Leczy nawet zadarte skórki, przez noc. Albo odciski... Zawsze mam go w domu.

4) Podaj nazwę zapachu, który wiąże się z jakimś przyjemnym wydarzeniem w Twoim życiu. I napisz, jakie było to wydarzenie.
Z bardzo fajnym okresem w moim życiu kojarzy mi się męskie Kenzo-Tokyo, które sobie kupiłam jakieś 2 lata temu.

5) Podaj 5 nazw produktów kosmetycznych, które widzisz przed oczami myśląc "kosmetyki".
  • tusz do rzęs Maybelline, ten żółty
  • korektor pod oczy Miss Sporty
  • puder Synergen
  • balsam do ust Isana
  • cienie do powiek Sleek
6) Komu zawdzięczasz wprowadzenie w świat kosmetyków i wizażu?
Nikomu. Po prostu się tym interesuję i sama sprawdzam, badam, oglądam, szukam i testuję.

7) Napisz sentencję/anegdotę/dowcip odnoszący się w jakiś sposób do tematu kosmetyków.
"Nie taka kobieta straszna jak się umaluje". Podobno jak się nam śnią kosmetyki, to znaczy, że szykuje się impreza, albo się komuś podobamy. :p


Każda z Was, która chce wziąć w tym udział - piszcie śmiało:)
Pozdrawiam i życzę udanego początku tygodnia!!!

4 komentarze:

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...