Paczący

wtorek, 18 września 2012

Zakupki

Witam Was moje drogie!

Nie było mnie ponad miesiąc, z różnych powodów, o których nie będę pisać. Może to się poprawi, nie wiem. W każdym razie dzisiaj chciałam Wam pokazać moje ostatnie niewielkie zakupy, które nawet z tego, co widzę, są dość podobne kolorystycznie, tzn. te produkty :) Pierwszym jest kupiony w promocji w SP Sudocrem, pieszczotliwie przeze mnie nazywany - "cudokrem". Była promocja z 27 na 12zł. Jest go tam aż 125g, hipoalergiczny - ale na pewno go znacie więc nie będę się rozpisywać na jego temat. 

Kolejnym produktem jest woda termalna w sprayu z Avene, która jest świetna! Prawie uzależnia od siebie:) Zwłaszcza jak jest gorąco o co u mnie, mieszkającej na poddaszu, nie trudno.
Ostatnią rzeczą jest preparat odchudzający Goodbye Appetite, którego mam zamiar zacząć używać niebawem, bo miarka się powoli przebiera z moim zadkiem! :( Z racji niedługiej już przydatności (jak mniemam), został przeceniony z 35zł na 6. Stosuje się jedną saszetkę rozpuszczoną w wodzie, przed posiłkiem 3x dzinnie. Albo 2, nie pamiętam. Zachęcam do kliknięcia i powiększenia w celu doczytania składu itp.
No i tyle moje Dziołszki.
Ściskam i lecę oglądać Wasze zakupy, tutoriale, pazurki, tagi itp :D

11 komentarzy:

  1. Ciekawe czy ten poskramiacz łaknienia działa.

    OdpowiedzUsuń
  2. super ;D ta woda termalna mnie kusi .

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zakupy:) Takę mam tą wodę termalną i jest bardzo fajna:) udało mi się ją dorwać na promocji za.. 9 zł:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja właśnie poluję na jakąś wodę termalną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie wierzę w te wszystkie odchudzające specyfiki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, ja też nie;) kupiłam, bo było tanie i na spróbowanie:p

      Usuń
  6. Uwielbiam wodę termalną, jestem od niej uzależniona:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem efektów po kuracji z " zamień kluseczki , na figurę laseczki" haha . Swojego czasu strasznie śmiałam się z tej reklamy :D

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...