Paczący

niedziela, 14 kwietnia 2013

Pielęgnacyjna piąteczka, którą lubię!

Hej!!!

Ostatnio bardzo się polubiłam, między innymi, z tymi kilkoma produktami.
Jest nimi ta piątka, do której będę wracać, myślę, że dość regularnie:


1. Peeling do mycia twarzy Under 20 - kupiłam go w promocji w Auchan. Cena regularna podobno 17zł, a mnie się udało go "wyrwać" za 8zł, żal było nie brać!

2. Maseczka z glinką Ziaja Nuno dla cery z problemami - widziałam ją wielokrotnie na blogach, dlatego też jak ją w końcu spotkałam również w Auchan, to wiedziałąm, że muszę wypróbować.

3. Płyn do płukania ust Dentalux bez alkoholu - to mój absolutny KWC do płukania!!! Z Lidla dokładnie za 5.19. Zawsze do niego wracam i tak zostanie!

4. Pysznie pachnące mydło w płynie do mycia rąk Original Source o zapachu maliny i wanilii. Ko-cham!

5. Krem do depilacji  Bielenda Vanity z kasztanem - szybko działa, i działa jak należy, do tego jest tani i nie podrażnia :) Czegóż chcieć więcej? :)


Znacie/ lubicie moją powyższą PP, czyli pielęgnacyjną piąteczkę?

Buziaki!!!

33 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja jestem juz za stara na Under 20, ale peeling fajnie sie sprawdza:)

      Usuń
  2. Ja też żadnego z tych produktów póki co nie miałam, ale chyba wypróbuję ten płyn do płukania ust :)
    zapraszam do mnie na rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja tez, chociaz moglaby byc ciut bardziej gesta, ale to tak jakbym sie miala doczepic do czegos:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja wiekszosc z nich tez mam od niedawna, ale poznalam i sa super!

      Usuń
  5. ja znam peeling i maseczkę z nuno :) bardzo je lubię !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten płyn z Lidla również bardzo lubię.
    Kupuję systematycznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię peelingi z Under Twenty :) co jakiś czas do nich wracam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem na nie troche za stara, ale ten mi pasuje:) poszukam jeszcze innych:)

      Usuń
  8. Zadniego nie miałam :p
    Mydełko to dopiero musi pięknie pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubiłam maseczkę z Ziai kiedyś dawno temu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja unikam kremów do depilacji, bo jakoś żaden nie spełnia moich oczekiwań, mimo, że moje włoski są delikatne i jest ich mało :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do ciała używam wyłącznie depilatora a do twarzy właśnie kremów:)

      Usuń
  11. OS malinka cudnie pachnie, miałam żel i płyn, bajer
    a płyn mnie zaciekawił, ostatnio kupiłam ten dla Rossmann fatalny, a jaki okropny posmak zostawia w ustach blee..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, te zapachy zdecydowanie są bombowe, niemal wszystkie! miałam ten płyn, o którym mowisz i nie dziwię się. spróbuj tego, to przepadniesz:) nigdy go nie zamienię!!!

      Usuń
  12. muszę sobie kupić to mydło do rąk

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...