Paczący

piątek, 9 listopada 2012

Zupełnie nowe nabytki i już jestem happy!

Hej Piękne!

Kupiłam od Cammie z No to pięknie! paletkę Sleeka Oh So Special, którą niedawno sprzedawała wraz z innymi pięknościami, bo:
1) uwielbiam te paletki
2) kolory w niej są świetne
3) tej nie miałam
4) Cammie oferowała znośną dla mnie cenę:)
Szybko dostałam paletkę, a co! Ale, nie tylko... Ta urocza osoba wpakowała do koperty jeszcze kilka innych rzeczy, które mnie zaskoczyły i bardzo ucieszyły. Oto i one:


Dostałam aż 40ml kremu do drenażu limfatycznego- Fangocrema Dren. Można sobie przeczytać "z czym to się je", ja przyznam szczerze, że pierwszy raz moje oczy widzą coś takiego, ale oczywiście spróbuję!:) Jest jeszcze słoiczek czarnego jak smoła proszku, to eyeliner jak mniemam. 


Poza tym kupiłam sobie (od razu po przeczytaniu posta jednej z Was!!!) w Rossmannie ten lakier z Wibo nr 5. To była miłość od pierwszego wejrzenia!!!

Najważniejszą jednak rzeczą jest zakup moich ukochanych perfum EWER! Carolina Herrera 212 aż 100ml, więc starczy, teoretycznie, na dłużej. 2x50ml, poniżej poprzedni flakon, 30ml "dostany" pod choinkę w zeszłym roku, oszczędzany, że ho ho! Teraz nie muszę, co zresztą czuć, bo zapach unosi się nade mną odkąd wstaję:) Jeśli będziecie miały okazję poniuchać, to koniecznie! :) Och szkoda, że teraz nie możecie tego poczuć!
To jest tester, który kupiłam sobie na imieniny na Allegro i zapłaciłam za 100ml tylko odrobinę więcej niż za te 30ml kupione w SP.

A jak Wasze humorki weekendowe?
Poprawione tym, co tygryski lubią najbardziej, czyli zakupami?;)

63 komentarze:

  1. Masz fajne treściwe posty - takie wrażenie na pierwszy rzut oka, więc będę wpadać : ) Zakupy super, i konkretny prezent gratis !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam tej paletki.
    Kiedyś bardzo mnie kusiła, owszem.
    Teraz wolę Ingloty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam trzy: Storm-moja pierwsza, ulubiona, Bad Girl-wygrany zakład i OSS-kupiona "po taniości";)

      Usuń
  3. małe zakupy, kilka drobnostek a potrafią kobietę uszczęśliwić !! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czyli Sleek rządzą - musze je mieć - wszyscy chwalą :) zakupy zawsze procentują zwyżką nastroju:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne cienie do powiek,al perfumki pachną zniewalająco.Uwielbiam je!Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja je wprost uwielbiam! również pozdrawiam i życzę miłego odpoczynku w ten weekend:*

      Usuń
  6. Znam ten zapach - jest bardzo uniwersalny , nadaje się idealne na dzień , ale i na większych wyjściach świetnie się spisuje .
    Także zakup super !

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zakupy, paletkę mam i ją lubię

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zakupy :D Już jedną paletkę Sleeka mam i kolejna do mnie idzie na imieniny ;) Ale wszystko pokażę na blogu jak już przybędzie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja ukochana paletka :) Ja na zakupy kosmetyczne wybieram się w środę z kumpelami - coś czuję, że mój portfel będzie skamlał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też tę lubię najbardziej:) a na zakupy wolę raczej chodzić sama;)

      Usuń
  10. ta paletka chyba najbardziej ze wszystkich mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie dlatego, że kosmetyki Balea są tanie, pięknie pachną i działanie też jest fajne :) Trudno mi ocenić czy nawilżają, po pierwszym użyciu, ale po dłuższym czasie liczę na jakieś małe efekty :) Te perfumy są piękne :) Też miałam taki zestaw, ale w kolorze różowym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zakupy :)
    U mnie też mały shopping ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam dziś w Pepco i Kik, ale nie było zbytnio nic ciekawego. A nie, sorry, kupiłam ten tusz Rimmela z gazetki za 9,99;)

      Usuń
  13. łaa, ale paletka ma piękne kolorki!
    nie mam szału na te cienie, ale te akurat są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, do dziennego jak i wieczorowego mejkapu się nadaje:)

      Usuń
  14. oh so special mi się marzy, wszystko przez jeden jedyny cień, który tam jest:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, nie pijesz herbatek bo jesteś dzielna czy dziwna? ; ) Bo się wkradła literówka, i mogę się tylko domyślać ; ) A co pijasz w takim razie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziwna.. ;) pijam głównie wodę, rzadko zieloną albo czerwoną herbatę a jeszcze rzadziej kawę, ale też taką "moją" pół na pół z mlekiem;)

      Usuń
  16. tez mam ten alkier ;D co prawda jesczez go nie uzywalam ale nie moge sie doczekac ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja niedawno zamówiłam sobie paletkę Au Naturel, następną będzie na pewno Oh So Special, ma przepiękne kolorki.
    Ps. Jeśli masz ochotę to zapraszam do mojego rozdania, do wygrania są kosmetyki Balea.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostałaś otagowana :)
    Zapraszam do zabawy.

    http://yasinisi.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie Oh So Special to jedyna paletka którą chciałabym mieć ze sleek'a. Kolory są przecudowne... :) ja również jak zrobię choćby małe zakupy jestem happy ;) Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawa jestem jak na paznokciach prezentuje się ten lakier Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam dzisiaj, mogę niebawem pokazać, chociaż zdawało mi się, że już na kilku blogach dziewczyny pokazywały;)

      Usuń
  21. Jak oceniasz te cienie? Długo się trzymają i są dobrze napigmentowane? Bo od jakiegoś czasu szukam ładnej paletki Sleek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze ciut za wcześnie, żeby mówić. Niedługo poświęcę im post więc poczekaj jeszcze chwilkę:)

      Usuń
  22. wow bardzo ciekawe zakupy:) paletka bardzo ładna, choć ja osobiście wolę perłowe cienie, a w tej z tego co widzę jest tylko takich kilka.
    tych perfum nigdy nie wąchałam, muszę kiedyś przetestować będąc w perfumerii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wolę matowe, w Storm, Bad Girl i Original jest więcej perłowych. o tych mówię, bo te mam.

      Usuń
  23. Też się zastanawiam nad tą paletką :D A co do saszetek - mam całą kosmetyczkę. Jak nie są w butelkach na wiechu, to o nich nie pamiętam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. muszę sobie sprezentować paletkę oh so speial...bo narazie mam storm i jest średni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo lubię Storm, zwłaszcza kilka cieni górnych:) zresztą jeszcze nie powstała paletka, która by wszystkim pasowała w 100% ;) "jeszcze się taki nie urodził, co by każdemu dogodził":D

      Usuń
  25. O nie znam tego zapachu, a wielokrotnie gdzieś mi się mała buteleczka przewinęła przed oczami.

    OdpowiedzUsuń
  26. Pokażesz wkrótce jakieś dzieło z wykorzystaniem paletki :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zakupy zawsze poprawiają kobiecie humor :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety, tylko pogarszają humor portfela;) ale co tam! czasem nam się zwyczajnie należy:) (tak se tłumacz...;)

      Usuń
  28. Najbardziej zazdroszczę paletki Sleek'a , musze sobie taką sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny kolor lakieru ;) nie widziałam go nigdzie w sklepie ;)
    ojj i też muszę w końcu zainwestować w paletkę Sleek'a w podobnych kolorach
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj nęci ta paletka:)) Super nagroda :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. tez niedawno nabyłam oh so special i strasznie jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  32. muszę sobie koniecznie sprawić jakąś paletkę ze sleek'a :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam nadzieję, że Mikołaj uniesie, bo to się zmieści w jednej torebce prezentowej, ale kosztuje duuuużo :D

    OdpowiedzUsuń
  34. paletka oh so special, niedawno tez weszlam z jej posiadanie, jest rewelacyjna, uwielbiam ja, podobnie jak inne paletki sleek
    __________
    beautymakessense.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...