Paczący

piątek, 23 listopada 2012

Drugi napad na Roska - mogę umrzeć w spokoju..

No i cholera jasna chyba mnie Bóg opuścił.... Znowu tam polazłam! I po co? Żeby w tym dwudniowym podsumowaniu mój ostateczny rachunek był aż trzycyfrowy... Olaboga!
Ty razem miałam chwilę po pracy, żeby zdążyć ubiec małżowinka zanim wróci ze swojej i jeszcze schować łupy przed jego wścibskimi oczami! Oto moje, tym razem tylko kolorówkowe zdobycze:

Dwa lakiery Wibo: z refleksami numer 453 i granatowy? fioletowy?- w sklepie był ciemno fioletowy a na zdjęciach jest jakiś taki granatowy z fioletowymi tonami, z proteinami, numerek 18. Pomadka Lovely nudziak numer 5, ale to dla Mamy, dołączę do prezentu pod choinkę, bo to jej kolor:) Kolejne trzy cienie z MissSporty. Tusz Wibo, który bardzo chciałam wypróbować, chociaż jest to mój trzeci tusz w ciągu ostatniego miesiąca... <pif paf w łeb!>




naciś, naciś to eksplodujemy wielkością:)
Od lewej cieniaski mają numery 128 Purple Pleasure, 106 Wild i najciemniejszy 101 Night. Znaczy, że mam już sześć:) Chyba pomyślę nad ich przełożeniem w jakieś jedno miejsce, bo otwierać wszystkie po kolei podczas makijażu, to trochę mi się nie chce...

Pierdzielę, już moja noga tam nie postanie przez kolejne sześć miesięcy!!!!!!!!
Jakbym się wyłamała, to legalnie macie prawo, żeby skopać mi tyłek, pozwalam Wam! :D


A teraz ściskam Was wieczornie i życzę miłego weekendu!:*
Ja robię to:
MUAH!
:*

68 komentarzy:

  1. Ja też musze jeszcze raz na niego napaść:P świetne zakupy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. O co widzą moje oczka - belgijska biala z biedronki - weź nie rób smaka nie jem slodyczy od wczoraj:D
    ja mialam dzis wybrac się znów do R. ale poczynilam zapachowe zakupy więc do R. się nie wybiorę ... no chyba,że na momencik jutro po top coat z lovely... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy kasie się na mnie gapiła, to wzięłam a teraz siedzę zasłodzona na maksa:/ tak, znam ja to "na momencik...":p

      Usuń
  3. Ten lakier z Wibo się świetnie prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. jeszcze masz 5 dni, szalej póki możesz, 40% to nie w kij pierdział! ;)

      Usuń
  5. Czuj się rozgrzeszona ;) A ten niebieski wibo ładny

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG! Myślałam, że ta promocja była tylko wczoraj i już się cieszyłam, że nie wydałam złotówki, a tu proszę-cały tydzień??-jutro lecę! :D pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zaczniesz, to wpadniesz po kokardę, więc strzeż się!!!

      Usuń
  7. Hihi ta czekoladka jest pyszna :) I świeczuszki także niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra, ale trochę wcięłam jej za dużo, bo.. całą:/ świeczunie pachną, oj pachną:)

      Usuń
  8. doskonale Cię rozumiem.. mam nadzieję, że pomożesz i przyłączysz się ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahahahaha... pocieszyłaś mnie tym postem, czuję się tym bardziej rozgrzeszona :D Wstyd się przyznać, ale kusi mnie żeby koło 28 znów tam zajrzeć bo szminka, którą kupiłaś i tusz strasznie mnie kuszą. Nigdy nie miałam tuszów z wibo, ani lovely, ale kusi mnie żeby zrobić jeszcze jedno podejście do silikonowej szczoteczki. Lata temu się sparzyłam i od tamtej pory zawsze mam "włochatą".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja wolę włochate od silikonów, mniej boli, jak się właduje do oka.... :)

      Usuń
    2. Eeeee no to w takim razie nie będę szaleć z silikonami. I tak podejrzewam, że szybko wracałabym do moich włochatych przyjaciół :)

      Usuń
  10. Hahaha `moja noga tam nie postanie`..też tak zawsze mówię, jak przechodzę obok drogerii...nie mam silnej woli niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo:/ silna wola i ja to jak z zupełnie innej bajki...

      Usuń
  11. Tusz z Wibo bardzo lubię, za taką cenę grzechy są Ci wybaczone! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja może jak wrócę do Olsztyna, tam więcej znajdę niż u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny lakier ten granatowy ;) Też kupiłam ten tusz i jestem bardziej zadowolona z niego, niż z tego zielonego. Jutro także idę na polowanko :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zielonego nie miałam, za to mam dwa inne kupione w ciągu miesiące, w tym jeden wczoraj z MNY.. no głupia!
      powodzenia jutro:) czekam na relację!

      Usuń
    2. Ja za to mam w zapasie 7 innych tuszów. I co najgorsze wszystkie pootwierane :D A jutro jeszcze planuje zakup Specular Me od Lovely, a co tam za 5 zł to żal nie brać ;)

      Mi też strasznie się podobają te paznokcie z mojego nagłówka, w pewnym momencie nawet chciałam je jakoś odtworzyć na moich paznokciach, ale coś mi to nie wyszło. Zreszta nie wiem gdzie takie złotko zdobyć. ;)

      Usuń
    3. no Kochana, to widzę, że jesteś lepsza ode mnie. gdzie tyle tego trzymasz?;) może chcesz się podzielić?:D

      Usuń
    4. Nie dziele się bo przecież wszystkich używam, ha :D Choć w praktyce jest tak, że jak się uprę to ciągle maltretuje jakiś jeden a reszta leży ;) Szkoda, że tak z podkładami nie mam bo zazwyczaj mam tylko jeden lub dwa ;)

      Usuń
  14. Ja również poszalałam na kolorówce. Na szczęście w moim mieście są dwa Roski. Jak w jednym czegos nie było zajrzałam do drugiego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty, u mnie jest aż 5, ale byłam w 1 i do innych nie zaciągną mnie dzikie konie chyba aż do 2024 roku!

      Usuń
  15. To chyba już nie zostawiłaś nic na półkach dla innych rossmanniaczek po takich zakupach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, i nie pogardziłabym postem ukazującym, gdzie Ty to wszystko trzymasz?

      Usuń
  16. oboziu, jaki piękny, błyszczący lakier wibo widzę! :O chcę!

    OdpowiedzUsuń
  17. ten tusz z WIBO jest najlepszy ever !!! mam juz chyba 10te opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hahaha nie dziwię się, ze znów zawitałas w progach R xD chyba nie znam takiej kobiety, ktora by nie pokusila się zajrzeć, jak tu takie promocję. Gratuluję udanych zakupów. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. znowu poszalałaś ;D ja jestem dumna z tego ,że jak na razie kupiłam tylko to co mi potrzebne ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. uff jak dobrze,że nie tylko ja musiałam iść po dokładkę na drugi dzień:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Fiu fiu ile zakupów i wspaniałości ! :) zazdroszczę :)
    hihihi

    pozdrawiam ciepło :)

    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja prawdopodobnie jutro pójdę ponownie :) może tym razem coś kupię :) i tak w ogóle podoba mi się ten granatowy lakier z wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wciągnął Cię wir zakupów! :P
    ale warto było dać się porwać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. a co sobie żałować kochana.... :) od tego mamy sklepy i takie promocje :) miałam kupić ten lakier granatowy, ale wybrałam inny....

    OdpowiedzUsuń
  25. mam ten pierwszy fiolecik z Miss Sporty, na początku byłam zawiedziona pigmentacją ale jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale śliczny jest ten jasny fioletowy lakiej z drobinkami!:) zresztą uwielbiam lakiery z tej firmy:):)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam firmę Wibo! Lakiery są godne polecenia, bo paznokcie faktycznie się mniej rozdwajają, zaś maskara jest całkiem dobra, choć później się trochę osypuje, zwłaszcza gdy nakładasz je na dolne rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne lakiery wybrałaś , ciekawią mnie cienie z Miss , jak się nimi maluje ?

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja w tym miesiącu też kosmetycznie zaszalałam... Kolorówka, lakiery, pielęgnacja.. W grudniu nic nie kupię, co nie będzie mi potrzebne :D

    OdpowiedzUsuń
  30. zazdroszczę.. może i ja się dziś wybiorę

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja muszę omijać Rossmanna, bo już czuję, że mnie do niego ciągnie. Nie ma promocji- źle, są promocje- jeszcze gorzej! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Podoba mi się w szczególności lakier z Wibo. Chyba wprowadzę sobie sama akcję pt. "Mam bana na Rossmana", bo mam ten sam problem co Ty :) Nie mogę tam wchodzić.

    OdpowiedzUsuń
  33. O Matko! Ten niebieski lakier jest przepiękny!
    Już lecę dopisać do listy! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Hehe, faktycznie porządne zakupy robiłaś :D Spodobały mi się pomadki z poprzedniego posta, oraz te cienie - ładnie się prezentują, ale ponieważ NIGDY jeszcze nie udało mi się zużyć żadnego cienia w całości (lub chodźby do dna się dobić), dzięki czemu kolekcja ma jest i tak przydużawa (na moje oko :P )to się powstrzymałam ;) Tak z czystej ciekawości - ile dokładnie za to wszystko wyszło? Bo te trzy cyferki mnie zadziwiły, niby wszystkie te produkty po zniżce były dość tanie, a tu jednak.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. uu ja zostawiłam w Rosie bodajże 32zł tylko. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. mnie rossmman też powalił na łopatki przez niego prawie zbankrutowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam ten tusz z Wibo i w sumie jestem z niego zadowolona, tylko szczoteczka nabiera za dużo tuszu

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...