Paczący

niedziela, 18 listopada 2012

Priti NYC - no.605 - Powderpuff Cactus

Witajcie Moje Drogie!

Jestem zauroczona lakierami Priti NYC! To krycie - wystarczy jedna warstwa! Ta szybkość schnięcia! Ten brak toksyn! Ten nie śmierdzący lakierem do paznokci zapach! Mogę wymieniać i wymieniać! Jedynym, ale za to największym minusem jest cena (40-70zł), dostępność tych lakierów w naszym kraju:(
Jest produkowany w Stanach i z tego, co się orientuję, to jest chyba jeden internetowy sklep w PL. Oto adres, gdzie możecie nabyć niektóre kolory - KLIK. Ja moje dorwałam w TkMaxxie i po czasie krótkich testów wykupiłam prawie wszystkie;)
Oto jeden z nich - piękna zieleń z wykończeniem typu shimmer - zawiera złote drobinki.
Oceńcie same.
Ja jestem na tak, w dodatku ten kolor jest taki dość jesienny jeśli ktoś lubi takie, to jak znalazł:)

światło dzienne
tak wygląda w butelce, widać złotko:)
z lampą
w słońcu


Nieźle jak na jedną warstwę, hm? :)
Kojarzy Wam się z czymś?

21 komentarzy:

  1. Podoba mi się:) Jednak 70zł to trochę za dużo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. da się wyrwać za 40zł, ale ja w TkMaxxie dałam za pięć lakierów 22zł:)

      Usuń
  2. Kurcze, szalenie podobają mi się takie odcienie. Ale jak ja maluję paznokietki na taki kolor to jakoś źle się czuję... Albo jestem uzależniona od czerwieni albo faktycznie na moich pazurach nie wygląda to do końca dobrze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam różne dni, w których mam ochotę na dany kolor i już. ten jest na szczególne okazje..:)

      Usuń
  3. Witaj! Właśnie nominuję Cię do nagrody Liebster Blog :) Po szczegóły zapraszam na mój blog http://the-show-of-make-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się kojarzy z opakowaniem tuszu Sensique Lash Extention :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż muszę zobaczyć w necie jak wygląda, bo nie mam dostępu do tych tuszy:/

      Usuń
    2. Te, faktycznie:) Na tyle, co zdążyłam zauważyć faktycznie podobne:)

      Usuń
  5. Kolor bardzo mi się podoba, szkoda, że mam szlaban na lakiery:( Musze podreperować moją płytkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też powinnam sobie zarządzić taki szlaban, ale ze względu na domowy budżet:/ już nie mam gdzie ich chować przed mężem ;D

      Usuń
  6. No tak, gdybym trafiła go w takiej cenie jak udało się to Tobie, to napewno bym je przygarneła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze dzisiaj byłam i już nie było a jak byłam ostatnio, to został jeszcze jeden zestaw a teraz już niiiic ;( buuu!

      Usuń
  7. Bardzo ładnie kryje i ogólnie całkiem przyjemnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na jedną warstwę to pięknie kryje! Niestety, nie mam skojarzeń :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako jedna warstwa - to świetnie. Cena odstrasza, ale... przypomina mi kamienie, takie czarne, świecące na dnie rzeki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny kolor! i jeszcze tak ładnie kryje - kusząca propozycja;)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...