Paczący

środa, 7 listopada 2012

Toni&Guy odżywka do blondów - mała recenzja


Witajcie!


Na początku tego postu, krótka historia moich włosów. Otóż:

Bardzo długo, bo jakieś 12 lat farbowałam włosy na ciemne kolory: mahoń, ciemna czekolada, średni brąz... I zapuszczałam. Niestety któregoś pięknego dnia zapragnęłam zmiany. Przestałam farbować i hodowałam odrost ;) Później ponownie zapragnęłam zmiany i powrotu do swojego naturalnego koloru jakim jest ciemny blond a właściwie taki nieciekawy "mysi". W dodatku okazało się, że po 12 latach farbowania, pod spodem wyskoczyły mi już jakieś drobne siwe jednostki. (Jeszcze tyle do 30tki a tu już srebrne kłaczki na skroni? Come on!) Tak doszłam do tego, co jest teraz, czyli krótkie, acz będące w fazie wzrostu, (której nie znoszę!!!) włosy w kolorze blond. Odcień niby "jasny blond", ale widywałam jaśniejsze. Jasny blond nr 8 z Garnier Color Naturals. W związku z tym potrzebowałam odżywki do włosów, która choć trochę ochroni ten kolor i tym samym moje biedne rozjaśniane włosy. Wybrałam tę:


 
  
Wyhaczyłam ją w TkMaxxie za około 19zł, więc wiedząc, że odżywki i ogólnie produkty do włosów z tej firmy są droższe, wzięłam! Jestem z niej zadowolona z kilku powodów:
Zacznę od tych średnio ważnych:
1. Ma bardzo poręczne opakowanie z pompką, która ułatwia wydobycie odżywki podczas kąpieli pod prysznicem.
2. Odżywka bardzo ładnie pachnie i zapach ten delikatnie, nie natarczywie pozostaje na włosach po ich wyschnięciu.
3. Ma w sobie delikatne drobinki, które są widoczne na zdjęciach poniżej, po rozprowadzeniu produktu na dłoni.
4. Nie spływa z włosów, ale i nie obciąża ich.
5. Delikatnie je rozjaśnia nadając im blasku z powodu tych złotych drobinek, które w sobie zawiera.
6. W środku znajduje się 250ml produktu. Ja używam około 5ciu pompek do jednorazowego nałożenia po każdym myciu.   

Opis z jednej ze stron, na których można kupić tę odżywkę:

  


Na powyższych fotkach można przypatrzeć się i dojrzeć te złociutkie maleństwa, o których wspominałam.

Ogólnie kupiłabym ją jeszcze raz jak się skończy, i w związku z tym oceną, jaką jej daję jest 4/5 (-1 za cenę w stosunku do pojemności). 

Prawdopodobnie już niebawem wrócę do ciemniejszych włosów, bo w blondzie nie czuję się zbyt dobrze, a i znajomi mówią, że w ciemniejszych mi lepiej. Ot, spełniłam swoją zachciankę, mam co chciałam i mogę spokojnie wrócić do jakiegoś brązu. 
Polecicie jakiś ładny odcień? 
Mnie się najbardziej podobają odcienie orzechowe lub czekoladowe, ale nie żeby były czorne po nałożeniu... :/
No i jak zachęcić te biedne włosinta do rośnięcia? Szybkiego. Bardzo. O ja głupia. Po co mi to było?
Pozdrawiam Wam i ściskam mocno!

26 komentarzy:

  1. ja pierwsze siwe włosy miałam w wieku 19 lat, ale to po mamie, a syn od pojawienia się pierwszych włosów miał kosmyk siwych to po mnie;/
    ciekawa odżywka, czy można dostać taką ale do ciemnych włosów?

    OdpowiedzUsuń
  2. np. tutaj: www.perfumesco.pl lub na www.aromagia.pl
    Na tej pierwszej taniej. :) dokładne linki, gotowe do wklejenia: http://www.perfumesco.pl/toni-&-guy-warm-blonde-conditioner-(w)-odzywka-do-wlosow-250ml-p-9350.html oraz http://aromagia.pl/toni-guy-dark-brunette-conditioner-w-odzywka-do-wlosow-brazowych-250ml-p-15996.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do pierwszej strony tam jest do blondu. Dla brunetek: http://aromagia.pl/toni-guy-dark-brunette-conditioner-w-odzywka-do-wlosow-brazowych-250ml-p-15996.html

      Usuń
  3. nie miałam jeszcze styczności z kosmetykami tej firmy. Chętnie przetestowałabym taką BLONDyńską;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe czy nadawałby się do natural blond. :D
    Mnie strasznie podobają się takie karmelowe odcienie włosów. Połączenie blondu i brązu z ciepłymi nutami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno! dałaby Ci takie złotawe refleksy w świetle:) polecam, jest też do ciemnych włosów.

      Usuń
  5. A ja bym ją chętnie przetestowała :)
    Blond mam na głowie już baaardzo długo i chyba tak zostanie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo interesująca odżywka, masz racje, produkty tej marki są dość drogie, a Tobie się udało zakupić za tak atrakcyjną cenę!
    Dziękuję za wizytę i zapraszam ponownie - będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyki z tej serii są bardzo drogie,więc nawet nie zwracam na nie uwagi :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ogólnie też nie, ale w TkMaxxie nie kosztował aż tak dużo paradoksalnie;) tom wzięła:D

      Usuń
  8. ja niezbyt się znam na farbach i odcieniach, bo zwykle idę do fryzjera i mówię TO, POPROSZĘ, ale może spróbuj coś między blondem a brązem - brond ;) kolor whisky bardzo korzystny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajne połączenie słów, niestety ja za whisky nie przepadam:/

      Usuń
  9. Hmm jesli chodzi o rośniecie, polecam Merz Spezial! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja zawsze marzylam o takim ciemniejszym zlotym blondzie cos ala Beyonce...niestety chyba nigdy nie odwaze sie na az tak duza zmiane koloru ( z ciemnego brazu) , ale chlodny gleboki braz tez bardzo fajny -byle by nie wpadal w miedzie i rudosci:)
    Dodaje do obserwowanych i nominuje - http://tmcbeauty.blogspot.com/2012/11/wyroznienie-liebster-blog.html :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do odważnych świat należy, zawsze możesz potem wrócić:) ja kocham Beyonce i jej włosy też mi się bardzo podobają! dziękuję za nominację:*

      Usuń
  11. Fajny kolor ma ;p
    Co masz na myśli mówiąc : co się stało ze środkowym paznokciem? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dobre oko masz :D Mam doklejonego, bo ten lakier służył mi jako baza pod wzorek na konkurs a 2 dni wcześniej przywaliłam paznokciem w drzwi ;(

      Usuń
  12. Mam z tej firmy włuknistą pastę modelującą bardzo fajna pomimo iż jest przeznaczona dla mężczyzn podkradam ją mężowi.

    OdpowiedzUsuń
  13. My jesteśmy agentki :) Obie nawzajem komentujemy czasami posty, a się nie obserwujemy :D może to zmienimy? :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...