Paczący

wtorek, 20 listopada 2012

Dosłownie parę nowości w mojej kosmetyczce

Witam Was moje Drogie!

Do mojej i tak już pękającej w szwach kosmetyczce doszło ostatnio parę rzeczy, które jak się pewnie domyślacie były nie-zbę-dne;) Wytłumaczcie to mojej drugiej połówce ;D

Oj tam, oj tam...
Czerwone Jajko EOS - uwielbiam, moje poprzednie mandarynkowe skończyło się dawno temu. To ma zapach Summer Fruit - długo nawilża i ma łatwą aplikację dzięki swojej budowie - to wielgachna kula, która za jednym zamachem smaruje nam całe usta, ale jak wygląda, to na pewno wiecie!  Niedostępna w sklepach w PL, ale można łatwo zamówić na Allegro. Wiele zapachów do wyboru, bo smaku to to nie ma. Cena z przesyłką, około 20zł

Baza peel off z Essence - chciałam ją wypróbować po obejrzeniu postu jednej z Was:) Zachęcił mnie fakt, że lubię brokaty, a je przecież tak ciężko się zmywa a tu wystarczy oderwać;) Nie próbowałam jeszcze. Zapłaciłam w SP 9zł
Z piękną Luną z "dojczów" ;) wymieniłam się za szminkę z Rimmela nr 006 na te dwie kredki z RdL. Biała i turkusowa. Dzisiaj machnę sobie mejkap z ich użyciem. Dzięki Kochana jeszcze raz! :)
Jak kredki, to przecież trzeba je czymś temperować, prawda? Dlatego temperówka-grubaska z Inglota za 8zł. Już dawno szukałam jakiejś, żeby temperować moją białą z NYXa, bo do tej pory, o zgrozo, mąż ku swej uciesze musiał mi ją strugać nożem, a przekleństw było co nie miara, bo tamta kredka bardzo się "czepia" palców i później trudno ją usunąć;) 

Pomadkę z Eveline bardzo lubię, nawilża na długo, nie była wcale droga, kupiona w Biedronce. Niestety jest jej trochę mało, ale może to i lepiej, bo ja lubię zmieniać pomadki na nowe;)

Właśnie sobie przypomniałam o masełku do ust z Nivea, którego tu nie ma na zdjęciu. Wybrałam waniliowe, teraz wiem, że wolałabym malinowe, ale już po ptokach. Pachnie fajnie, konsystencja ok, zapłaciłam 7.99, aplikacja macana=nie higieniczna, ale cóż poradzić, jak się podąża za modą, to potem człowiek cierpi;) Suma sumarum jestem z niego zadowolona.


Czy to tak wiele?
Powiedzcie szczerze, będąc moim facetem zdziwiłaby Was ilość?;)
Mocno ściskam!!!

35 komentarzy:

  1. Nie ma za co, mam nadzieję że będą Ci dobrze służyły :D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Będąc Twoim facetem pewnie bym się zdziwiła, ich dziwi każde wejście do drogerii :) Ale będąc sobą nie dziwię się wcale :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się co dziwić, oni nic nie rozumieją jeśli chodzi o zakupy kosmetyczne! :p ;)))

      Usuń
  3. Przecież to same potrzebne rzeczy! :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. ja też lubię patrzeć co która kupiła, albo co ma w torebce:)

      Usuń
  5. Chciałabym miec to jajeczko, już od dłuższego czasu łazi za mną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam rozejrzenie się na allegro, jest około 8-10 różnych zapachów:) i ten lans, jak je wyciągasz a ktoś widzi pierwszy raz;) "o, a co to? jajko niespodzianka?" ja tak miałam jak miałam mandarynkowy, bo był pomarańczowy więc skojarzenie bardzo na miejscu;)

      Usuń
  6. Czuję się winna Bazy peel off z Essence :P
    Śliczne kredki, świetne do rozświetlenia turkusik jest boski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę mi tu nie marudzić, tylko się do konkursu zgłaszać szybciutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kredki do oczu fajne - fajne ;-) sama bym się wymieniła

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę się wreszcie skusic na te balsamy EOS :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. polecam sprawdzić;) ja bardzo je lubię chociaż cena nie powala..:)

      Usuń
  11. lepiej niech tam nie zagląda to nie będzie się dziwić że jest tego wszystkiego co raz więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, poza tym pewnie i tak by się nie skapnął co jest co i do czego służy i dlaczego tyle tego jest;)

      Usuń
  12. Z kulek to tylko ten pędzelek który kupiłam Inglot ma...

    OdpowiedzUsuń
  13. mój luby to już nawet nie wchodzi ze mną do żadnej drogerii:D to chyba taki znak protestu:D ten balsamik mnie zaciekawił już mi się coś o nim kiedyś obiło o uszy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy nie widziałam takiego jajka ;p rany, codziennie coś nowego :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa tego jajka:) Może kiedyś się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nigdy nie potrafiłam zatemperować porządnie kredki- zawsze marnowałam połowę a i tak miała za gruby koniec :(

    OdpowiedzUsuń
  17. chce to maselko ktorego nie ma na zdjeciu, slyszalam o nim juz na innym blogu i chce karmelkowe:P

    OdpowiedzUsuń
  18. szukam tej bazy peel off z Essence, ale nigdzie jej nie ma :( Podpowiedz gdzie ją kupiłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat w Super Pharm, ale możesz poszukać w szafach Essence np. w Douglasie..

      Usuń
  19. uwielbiam EOS! zachęciłaś mnie do zamówienia kolejnego, mimo, że aktualne dwa jeszcze mi się nie skończyły :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...