Paczący

niedziela, 18 listopada 2012

Kolejne wyróżnienie w ramach Liebster Blog

Witajcie ponownie!!

Po raz kolejny zostałam nominowana do tego miłego wyróżnienia, tym razem przez Paulę B (dzięki, pozdrawiam!!:*) z bloga Make-up your life.<- klik


Przypominam zasady wyróżnienia:
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

1. Jakie wartości cenisz w życiu najbardziej?
rodzina, zdrowie, przyjaciele, samorealizacja

2. Gdzie najczęściej kupujesz kosmetyki?
Rossmann, Hebe, Super Pharm, TkMaxx

3. Jakiej słuchasz muzyki?
Najczęściej r'n'b, rock, blues, chillout

4. Co Cię inspiruje do tworzenia bloga?
moja pasja, otoczenie

5. Masz zwierzaka? Jeśli tak to jakiego i jak się wabi.
nie mam, ale przymierzamy się do posiadania psa

6. Pracujesz czy jeszcze się uczysz?
pracuję ucząc;)

7. Jak często imprezujesz?
Bardzo, bardzo często - korzystam z życia, póki nie mamy jeszcze dzieci, ostatnio jednak mniej piję i rzuciłam palenie (wierzcie mi - da się!!!) w przyszłym celu prokreacyjnym ;)

8. Na jakim filmie byłaś ostatnio w kinie?
nie pamiętam, ale chyba "Step Up" 3D

9. Ulubiony kwiat?
konwalia, bez, tulipan, róża

10. Książka, którą czytałaś kilka razy, ale ciągle do niej wracasz i cieszy tak jak za pierwszym razem.
"Mały Książę", obie części "Dziennika Bridget Jones", "Gra Geralda"

11. Masz rodzeństwo?
tak, trzy starsze siostry - jestem najmłodsza i... najsłodsza;p (taki dżołk)

Niestety ten TAG pojawiał się już tyle razy, że nie mam pojęcia, która z Was już ma go za sobą, a która nie, w związku z tym TAGuję wszystkie, które przeczytały tego posta a nie odpowiadały na pytania. Do moich poprzednich pytań odsyłam TUTAJ.

Całuję na dobranoc i przytulam, żeby było Wam ciepło:)

17 komentarzy:

  1. Vanish o którym pisałam na moim blogu można kupić w internetowym sklepie kosmetykomania.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne odpowiedzi, cenności życiowe też mam podobne, i kwiaty, uwielbiam bez, tulipany i konwalie, a także jaśmin :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się też podoba jaśmin, a jeśli chodzi o wizualne aspekty, to jeszcze chabry;)

      Usuń
  3. Gratuluje rzucenia palenia :) ja nie potrafie i narazie nie mam specjalnej motywacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też w sumie nie miałam. to się po prostu stało. jakoś tak. samo;)

      Usuń
  4. Liebster Blog - rządzi obecnie na większości blogów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój ulubiony lakier do paznokci: Pierre Rene nr. 205
    Twoja ulubiona szminka lub ogólnie produkt do ust : Tisane ! <3
    Ulubione perfumy : Hm. dużo :) Daisy , Be delicious
    Wstydliwy nałóg : jedzenie ? :)
    Ulubiona odżywka do paznokci : Ciągle szukam ideału .
    Ulubiony tusz do rzęs: Jak wyżej
    Tani lakier do paznokci vs. drogi?: hmm. nie wiem .nie miałam jeszcze drogiego :)
    Ulubiony film : Hmm. Śniadanie u Tiffany'ego
    Czyj styl podziwiasz : Mary-Kate i Ashley Olsen , Olivia Palermo
    Czyją figurę chciałabyś mieć: długo nad tym myślałam ! :D Jessica Biel ! <3
    Ciacho, z którym umówiłabyś się na randkę: mój prywatny książe z bajki :) Mam nadzieję , że w końcu mnie zaprosi na randkę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tisane uwielbiam, ale muszę kupić w sztyfcie, słoiczek właśnie sięgnął dna. pani Biel jeszcze jedno ma fajne... ;) męża:p Księcia z bajki musisz może sama wyciągnąć za hm.. uszy, jak sam Cię jeszcze nie zaprosił;)

      Usuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...