Paczący

sobota, 24 listopada 2012

NOTD - Granat wieczorową porą

Witam Was ponownie!

Makijaż już dzisiaj był, tym razem pazury. (Prawda jaka jestem płodna dzisiaj?) Do zmalowania tego mani użyłam obu kupionych wczoraj w Rossmannie lakierów z Wibo, przy czym ten z refleksami nałożyłam gąbką.. Granat ma piękny kolor, który kojarzy mi się z tuszem w takich najzwyklejszych długopisach z przezroczystą obudową i granatową skuwką. Na bank znacie, ja takimi przepisałam całą podstawówkę i liceum:) Najpierw pisały pięknie a potem coraz ciemniej aż w końcu się z nich lało. Były najtańsze, robił je chyba Herlitz. Pamiętacie? W świetle ten lakier ma właśnie taki kolor:)
Zresztą oceńcie same :*





Granat wygląda również bardzo pięknie solo:

Ciemniejszy ma numer 18, refleksowy 453. Oba mocno polecam chociaż u granatowego zauważyłam tendencję do tworzenia maleńkich pęcherzyków, ale być może to wina ilości produktów jaką mam na paznokciach, bo jest to baza Nail Tek, baza peel-off Essence, dwie grube warstwy granatu..
Które lepsze? Przyprószone czy sam granat?
__________________________________________
Przypominam o rozdaniu O.P.I, już tylko do jutra do 18:00! Banner na górze po prawej...

43 komentarze:

  1. Piękny granacik. Te drugie paznokcie bardzo mi się podobają !

    OdpowiedzUsuń
  2. I sam granat i przypruszony wyglądają fajnie. Ten brokat nadaje charakteru!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się podoba zarówno z glitterami jak i sam granat na paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny kolorek a ten brokat wygląda niezwykle magicznie :-)
    Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem, wiem o jakie długopisy Ci chodzi :D Mnie się podobają obie wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do mnie bardziej przemawia sam granat, ale może dlatego, że wyobrażam sobie efekt na moich krótkich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Granat jest super, przyprószony jest świetny, chociaż jeszcze lepsze byłoby takie stopniowe przyprószenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie tak, ale uciapałam tą gąbką tyle o ile i stwierdziłam, że zostawię:)

      Usuń
  8. Świetne! I tak bardzo żałuję, że nie trafiłam na ten granat już w sklepie :-(

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny odcień granatu i wygląda super sam jak i ze złotem;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi bardziej sam granat :) Chociaż ta druga, bogatsza wersja też ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pamiętam te długopisy- chociaż sama piszę tylko piórem! :)

    granat solo wygląda lepiej, ale złote ombre też pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oby dwa bardzo ladne :) Nie wiem czemu, ale ten ze zlotym brokacikiem kojarzy mi sie ze świątecznym lookiem :D ( moze za duzo juz o siwetach mysle? :P)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten granat.
    Ja najczęściej łączę go z pękającym srebrnym z W7.

    U Ciebie zdecydowanie bardziej podoba mi się z drobinkami.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny efekt, trochę jak bombka na choinkę, ale naprawdę fajnie ten mani się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wygląda ten kolor ze złotem! tak świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. teraz żałuję, że zrezygnowałam z tego lakieru :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze, prześliczny ten Twój mani!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sam granat mi się bardziej podoba ;) Niemniej ja się czuję źle w takich ciemnych kolorach, jakoś za nic w świecie się przełamać nie mogę po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłam wczoraj w Rossmannie i pod wpływem Twoich zakupów także kupiłam lakier z wibo z refleksami ale numerek 470:):):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też miałam pomysł na taki manicure, ale stwierdziłam, że dam więcej brokatowego lakieru na końcach paznokci. No, ale oczywiście jak to ja na niektórych paznokciach przesadziłam z ilością i wyszły mi dziwne brokatowe kreski na końcówkach :/ Ale sam pomysł na taki manicure dalej mi się podoba :)

    A co do porównania tuszy Lovely Curling Pump Up i Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythic, to po pierwszych testach nie widzę między nimi żadnej różnicy. Na rzęsach wyglądają tak samo.

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne *O*
    Ja mam długie paznokcie, ale za grosz cierpliwości ani talentu żeby coś takiego zrobić :<

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie bardziej podoba się bez 'przypruszenia' ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ten lakier już na wykończeniu i go uwielbiam! :) Mnie podobają się obydwie wersje, jednak ta gładka, bez brokatu jest dużo bardziej elegancka, ta z brokatem bardziej na imprezę :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...