Paczący

poniedziałek, 12 listopada 2012

Małe przeOCZENIE ze Sleek'iem w roli głównej ;)

Kochane!

Sleek Oh So Special, to moja najnowsza paletką, którą kupiłam od Cammie:) Szczęściu memu nadal nie ma końca!!! :)
Dzisiaj prosty dzienniak z jej użyciem.Kilka kolorów pochodzi również z paletki np. Storm - mojej pierwszej paletki Sleeka.




Na całej powiece beżowy, matowy cień z OSS. W zewnętrznym kąciku ciemniejszy matowy brąz, w załamaniu, pod kością skrajny cień (na zdjęciu w paletce OSS na samym dole z prawej), Na dolnej powiece zieleń z OSS, zaraz nad tym brązem i złoto z paletki Storm - środkowa paletka, cień w rządku z prawej, trzeci od góry, widać pokaźne denko. Brwi podkreślone matowym brązem ze Storm'u - chyba największe denko tej paletki, jakie widać na zdjęciu:) W wewnętrznych  kącikach odrobina perłowego cienia z paletki Storm również.





Kredka jaką obecnie mam zamiast eyelinera, to Pierr Rene w kolorze czarnym. 
Na linii wodnej NYX Jumbo Pencil, biały. Tusz to najnowszy nabytek z Pepco za całe 9.99,- Rimmel. 

Pozostałe kosmetyki, których użyłam, to:
Podkład Ingrid
Korektor Miss Sporty - mój ulubieniec
Puder Synergen
Bronzer Vollare
Jeszcze dwa ostatnie, tym razem para;)

Prawda, że bardzo zwyklak?
Ale ja takie lubię bardzo:)
A Wy?

47 komentarzy:

  1. Tak patrze, patrze... i nie mogę się na ta czarna kreskę napatrzeć :) Nie przesadzona, ale widoczna.
    Makijaż super i kredka dodaje mu uroku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie zwyklaki najlepsze jak się nie chce za bardzo kombinować z makijażem :) świetnie Ci wyszedł :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie zwyklaki :D

    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. malunek super-b.lubię OSS ja najwięcej używam różowych pomarańczy z niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na razie najczęściej używam matowy beż i brązy wszelkiej maści;)

      Usuń
  5. Chciałabym umieć takie zwyklaki robić *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wykonany makijaż dyskretny i elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz talent i wyczucie ;) Mi się aż tak bardzo nie chce malować "nacodzień"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! mnie też nie, niech Cię nie zmyli ten post;) na co dzień to ja mam najwyżej kredkę i tusz albo sam tusz, obowiązkowo z korektorem pod oczami:)

      Usuń
  8. bardzo lubie takie makijaże ;) po prostu slicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny zwyklaczek :)
    I kurczę, kusi mnie OSS :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam i kocham OSS :) Używam jej bardzo często, ale głównie te 6 cieni po lewej...Muszę znaleźć jakiś makijaż, w którym mogłabym wykorzystać te ciemniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście świetny, taki, hm... dopracowany? Równiutki i ładny.:)
    PS. Dziękuję!:) Mam nadzieję, że mi się poszczęści.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już dopisane :D
    Ale masz piękny kolor oczu! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam "zwyklaki"! Ten jest cudny! A rzęsy masz przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ładnie kreskę namalowałaś, mi się to nigdy nie udawało :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz długie rzęsiska;)
    A makijażyk może i zwyklak ale pasuje do wszystkiego;)

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  16. skubana - masz talent! pięknie się malujesz!

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...