Paczący

wtorek, 12 lutego 2013

DNKY Be Delicious dla ubogich, czyli ich Biedronkowy odpowiednik

Hej Laski!
Pamiętacie perfumy z Lidla Madame Glamour pachnące identycznie jak Chanel Mademoiselle? Miałam je, bo lubię kupować coś jak oryginał, ale za dużo mniejsze pieniądze!
Jak widzicie w tytule, dzisiaj kolejny post z produktem niemal identycznym jak oryginalny, ale dużo tańszym. Post odrobinkę porównawczy. Będąc w SP często podchodzę do szafy z perfumami i niucham sobie do woli różności marząc o ich posiadaniu. Tak było z DKNY Be Delicious, które jak dla mnie pachną zielonymi jabłkami. Oryginału nie miałam, ale flakon wygląda tak, zresztą dość przyzwoicie:


Mój flakon Laura Castello Be 4 Me natomiast wygląda jak poniżej, a kartonik jest bardzo podobny do orginalnego, przyjamniej kolorystycznie, co same możecie stwierdzić:


Możecie sobie powiększyć zdjęcia i przeczytać skład.
Mnie trochę, na plus, zdziwił fakt, że perfumy są bardzo skoncentrowane - 80%!


Butelka bardziej pociągła, można powiedzieć, że zbliżona kształtem do gruszki. Nie posiada korka, ale w torebce nie ma prawa sama zacząć "psikać", dlatego, że nad tym, co naciskamy jest srebrna jakby-obręcz. Do niej przywiązana jest ozdobna biała wstążka.


Kolor też taki sam jak w DKNY, mianowicie zielonkawy.


Zapach DKNY od środka:
Nuty głowy: magnolia, jabłko, grejpfrut, ogórek Serca: róża, fiołek, tuberoza, konwalia Podstawa: ambra, nuty kwiatowe, drzewo sandałowe, drzewo Cena 100ml DKNY wacha się od ok. 110-205zł a Biedronkowy odpowiednik Laura Castello Be 4 Me za tyle samo kosztowałby 43.26,-
Zapachu w buteleczce znajduje się 15ml i zapłacicie za niego całe 6,49!!! Zastanawiam się czy nie wykupić całego "nakładu", bo w moim sklepie nie było ich wcale... :/


Znacie Biedronkowe perfumy? Używacie?
Jak się zapatrujecie na pisownię "ten perfum" zamiast "te perfumy"? Ja nienawidzę jak nie wiem - tego jak i ignorantów!:p


40 komentarzy:

  1. A wstążeczkę myślałam, że sama doczepiłaś :P
    Ja ostatnio kupiłam za bodajże dyszkę perfumy z biedronki i pożałowałam, że nie wzięłam tych tańszych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten perfum to jedna z wielu rzeczy, ktora potrafi mnie niezle zmechrac podczas czytania ;) tak samo jak branzoletka ;)
    Nie mam dostepu do biedronkowych kosmetykow. Jak przylece do Polski za dwa miesiace to bede miala kilometrowa liste zakupow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj nie znam tych perfum, ogólnie omijam perfumy w takich sklepach ale może temu warto się przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się rozejrzeć w mojej Biedrze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Idę z ciekawości dziś go szukać, bo to już trzech post jaki czytam na blogach ja ten temat :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze wącham ich zapachy ale jeszcze nigdy nie kupiłam trzeba wypsikać to co jest na stanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię te Biedronkowe maluszki, super pasują do torebki :) ale ho ho wolne żarty tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam je i bardzo lubię. Bardzo długo utrzymują się na ubraniach i to za jedyne 6,5 zł! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się! :) pierwszy raz spotykam się z tak trwałymi odpowiednikami oryginału :D

      Usuń
  9. Nie miałam tego Biedronkowego, miałam za to DKNY i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja nie lubię tanich perfum, wydaje mi się, że nigdy nie będą tak dobre jak oryginały ....

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę przekazać mojej przyjaciółce, bardzo lubi oryginał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy się nie przyglądałam biedronkowym perfumom, ale muszę to nadrobić

    OdpowiedzUsuń
  13. Lecę przeszukiwać Biedronki w oklolicy! Moja mama uwielbia te perfumy a tani zamiennik na pewno ją ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam te biedronkowe i podzielam opinie o podobieństwie do oryginału i dużej trwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te perfumy - tak jest poprawnie a poprawność języka trzeba zachować :-) Nie lubię podróbek, wolę uzbierać kasę i kupić oryginał w perfumerii :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie miała ale pamiętam raz spryskałam się testerem i poszłam potem do drogerii i powąchałam perfumy Bruno Banani i normalnie doznałam szoku bo zapach był identyczny i jeszcze biedronkowe dłużej się trzymały na skórze;D

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę do Biedrony :) ja jeszcze nigdy nie używałam ich pefrum :)

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę przyznać, że jeszcze nie używałam perfum z Biedronki, pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  19. wąchałam dziś ich tester ale nie przemawia do mnie ten zapach ;) ale rzeczywiście podobny do oryginału bo też miałam przyjemność wąchać ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy się nie skupiałam na zapachach z biedronki, jednak ten DKNY to mój ukochany zapach i chętnie spojrzę :) Jeszcze polecam iprefumy, tam za 100ml płacisz niecałe 200 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja raz kupiłam perfum w Biedronce, za 20zł jak dobrze pamiętam. Zapach całkiem przyjemny, ale trwałość mała ;/.

    Muszę wypróbować ten, może zmieni moje zdanie na temat zapachów z Biedronki :P.

    P.S. Jeśli masz ochotę zapraszam Cię do mnie na konkurs, do zgarnięcia dowolnie wybrana para butów, a nawet kilka! :)

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  22. Też lubię takie zastępniki zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  23. moja ciotka je uwielbia i już kilka osób pytało ją ja co to za perfumy. Kupuje je na potęgę na prezenty :) Kto pochwali, ten dostaje ;) Faktycznie tanie i bardzo trwale!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a przy okazji, zapraszam do zabawy :) http://cosmetickick.blogspot.com/2013/02/luty-miesiacem-adnych-paznokci-czyli.html

      Usuń
  24. uwielbiam zapach oryginału, muszę sprawdzić czy jest w mojej biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wiedziłam ,że cos mi przypominają te Biedronkowe perfumki , tylko nie wiedziąłm co - Teraz jednak już wiem - DKNY dla ubogich !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co do poprawności wypowiedzi to ja sama czasem jestem zglupiała od tego nazewnictwa , bo u mnie w prfumerii kobietki bardzo często mówią np
      : - ...Tą perfume
      lub :
      - Czy przyszła jakaś nowa perfuma
      Perfuma ? nowe słowo czy jak ? a czasem juz nawet sama tak mówię !

      Usuń
  26. A nie widziałam ich ! aż z ciekawości jutro powącham :P

    OdpowiedzUsuń
  27. muszę koniecznie powąchać:) i akurat się skuszę:P

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...