Paczący

wtorek, 6 listopada 2012

NOTD - zieleń w błysku fleszy ;)

Cześć Dziewczyny!!!

Dawno nie było moich pazurków, więc dzisiaj je Wam pokażę.
Na szczęście odrosły troszkę i znośnie wyglądają, dlatego też znowu maluję je na intensywniejsze kolory.
I tak dzisiaj wylądował na nich ciemny odcień zieleni połączony z topperem z Essence, którego na 200% znacie. Całość wygląda następująco:

Ta butelkowa zieleń to Depend numer 260 (już w tej chwili nie mój, bo dałam go szwagierce;)
Nawet podoba mi się mój kształt płytki, chociaż do ideału jeszcze brakuje.... Ale trupio wygląda ta moja dłoń ;)
Na tym zdjęciu wydać fakturę po nałożeniu toppera z Essence, bo że się mieni na trzy kolory, w zależności od kąta, to chyba nie muszę pisać ;) To oczywiście 08 Night in Vegas.
I w zasadzie tyle.

A Wy co dziś macie na paznokciach? :D
Ściskam!!!

23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Kochana, idź do Cubusa, tam przy kasie są lakiery Depend, ten to nr 260. Kosztują 9,99 za sztukę albo ok.16 jak kupujesz dwie... zorientuj się bo warto :)

      Usuń
  2. Topper Essence znam i uwielbiam , fajnie wygląda na tej zieleni .

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolorek :)
    ja nie mam nic na paznokciach :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie to wygląda:) niby nic, a jednak efekt super;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe, a ja akurat zmyłam lakier i nic nie mam na paznokciach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba też już zmyję, bo nie lubię za długo w jednym "siedzieć" ;D

      Usuń
  6. Podoba mi się ten kolor. Z flejksami ładnie też;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zieleń to zdecydowanie nie mój kolor, ale topper z essence jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pazurki,kolor też mi się podoba.Dziękuję za komentarz.Pozdrawiam i zostawiam buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładny kolor. Ślicznie się mieni.

    OdpowiedzUsuń
  10. masz bardzo ładny kształt paznokci, kolor lakieru niezły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rany, dzięki, pierwszy raz ktoś powiedział mi coś takiego... długo obgryzałam i jakoś udało mi się przestać, tym bardziej się cieszę, że ktoś tak mówi:D :*

      Usuń
  11. fajny kolor, ja dzis mam pomarancz

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...