Paczący

czwartek, 15 listopada 2012

Konkurs z O.P.I w tle

Witajcie Moje Drogie!

Zapraszam Was bardzo gorąco do udziału w konkursie, w którym możecie wygrać lakier O.P.I w kolorze Stranger Tides, to taka pastelowa trochę przybrudzona zieleń. Kolorem przypomina jeden z Essiaków - mianowicie kolor Da Bush lub Seaweed z Sinful Colors. Pełnowymiarowa buteleczka, w której znajduje się aż 15ml lakieru.

Zachęcone chociaż trochę?
Jeśli jeszcze nie, to czytajcie dalej:
Nie potrzeba wiele, żeby ten cudowny lakier stał się Waszą własnością. Wystarczy, że będziecie moim publicznym obserwatorem, dodacie notkę/baner na swoim blogu i odpowiecie na jedno proste pytanie. Nie trzeba lubić mojego profilu na FB (bo go nie mam;) nie trzeba się wysilać i pisać elaboraty na jakiś temat - oszczędzi mi to rozkminiania "co autor miał na myśli..." no i nie chcę Wam utrudniać życia. 
Jeśli jeszcze nie czujecie chętki na tego cudaka, to obczajcie jak się prezentuje na paznokciach.

Jeden dla którejś z Was, drugi dla mnie:) Więc nie bójcie się, że dostaniecie używany!!!
kolor z lampą
kolor w cieniu bez lampy
Zasady są takie:
 Jesteście moim publicznym obserwatorem, 
Dodajecie notkę/baner na swoim blogu
Odpowiadacie na jedno banalne pytanie, mianowicie: "Który z lakierów z O.P.I Wam się nie podoba?" (wystarczy nazwa)

Tu macie wzór:
obserwuję jako:
mój e-mail, to:
zamieściłam u siebie notkę / baner (link nie jest potrzebny, bo sama trafię;)
wśród lakierów O.P.I nie podoba mi się kolor:

Macie czas do niedzieli 25.11, do godziny 18:00.
Po tym czasie losuję za pomocą popularnej machinerii z internetu zwyciężczynię i kontaktuję się z nią mailowo! Możecie być pewne, że Wasze adresy mailowe posłużą mi tylko w tym celu!

Konkurs tylko dla osób pełnoletnich.

Jeśli macie jakieś pytania, to walcie śmiało! 
Pozdrawiam i trzymam kciuki, żeby szczęście Wam sprzyjało:D
Sponsorem jest tylko i wyłącznie właścicielka bloga Rainy Girl Is Me - czyli JA!
Lakier kupiłam (dzisiaj) za własne pieniądze!

57 komentarzy:

  1. Ooo, ciekawy kolorek :) Zajmę się tym w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jesteś pierwsza:D faktycznie, taka perła mnie też nie za bardzo podchodzi:/

      Usuń
    2. No własnie przez ta perle mi się nie podoba.

      Usuń
  3. obserwuję jako: Ruda
    mój e-mail, to: monikacarrot@gmail.com
    zamieściłam u siebie baner
    wśród lakierów O.P.I nie podoba mi się kolor: Pompeji Purple (nie wiem, czy dobrze pamiętam nazwę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach ta czerwień z różowym połyskiem... trochę jak z odpustu;)

      Usuń
  4. Obserwuję jako: Kayah Planeta
    mail: planetakayah@gmail.com
    banerek jest:)
    Wśród lakierów O.P.I nie podoba mi się kolor garangutan green grape.

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się kolorek tego lakieru nie podoba:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic nie szkodzi,możesz wziąć udział w moim konkursie.Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam jakiś lakier w podobny kolorze ;) życzę powodzenia wszystkim uczestniczkom :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia dziewczyny, lakier śliczny kolor, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy kolor! Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: darianna131
    mail: darianna131@wp.pl
    Baner: jest! :)
    Wśród lakierów O.P.I nie podoba mi się kolor Significant Other Color.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obejrzałam go z ciekawości, ale powiem Ci, że na jakimś innym mógłby wyglądać całkiem ciekawie;)

      Usuń
  11. Kolor taki sobie,ale na pewno ładniej wygląda na paznokciach.Nie miałam jeszcze tej firmy,ale muszę kiedyś wypróbować.Pozdrawiam i życzę cudownego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie się błyszczy. Miałam tej firmy utrwalacz i byłam niezadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  13. obserwuję jako: ejndzel
    mój e-mail, to: ejndzel92@tlen.pl
    zamieściłam u siebie baner
    wśród lakierów O.P.I nie podoba mi się kolor: I’m a Princess, You’re Not!

    a ten, który jest do wygrania za to bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy kolorek lakieru :)
    obserwuję jako : uzależniona od kosmetyków
    mój e-mail : werxon@onet.pl
    zamieściłam baner
    wśród lakierów O.P.I nie podoba mi się kolor:Kiss me on My Tulips


    OdpowiedzUsuń
  15. oryginalny kolorek, choć chyba nie do końca "mój" ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuję jako:Monika Kulik
    mój e-mail, to: monikul@wp.
    Baner-> tak
    wśród lakierów O.P.I nie podoba mi się kolor: black Onyx. nie lubię bardzo ciemnych : )

    OdpowiedzUsuń
  17. what a pretty color! OPI is the best, isn't it? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I've had better varnishes to be honest but definitely they have huge amount of different colors!

      Usuń
  18. powodzenia :) !
    Dla mnie lakier chyba troszkę za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny kolorek, chętnie bym wzięła udział, ale nie lubię konkursów z akcją ,,bądź moim obserwatorem''. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  20. bserwuję jako: ania(nulka)
    mój e-mail, to: ancia913@wp.pl
    zamieściłam u siebie baner (link nie jest potrzebny, bo sama trafię;) - w końcu! :D zawsze dziwiłam się, po co komu link do banerka bocznego!
    wśród lakierów O.P.I nie podoba mi się kolor: aphrodites pink nightie - takie wykończenie różu kojarzy mi się z typowymi babciowymi

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jednak wolę żywsze kolory. Np. ta czerwień w poprzednim poście jest piękna :D

    OdpowiedzUsuń
  22. obserwuję jako: Amethyst
    mój e-mail, to: patrycja.przerada@gmail.com
    zamieściłam u siebie notkę / baner TAK
    wśród lakierów O.P.I nie podoba mi się kolor: Trudne pytanie, lubię wszystkie lakiery, jedne bardzooo, inne bardzo, a jeszcze inne mniej. Ale najmniej chyba Don’t Touch My Tutu!

    OdpowiedzUsuń
  23. obserwuję jako: lovely-paula
    mój e-mail, to: lovely-paula@wp.pl
    zamieściłam u siebie notkę : tak!
    wśród lakierów O.P.I nie podoba mi się kolor: nie podobają mi się ciemne kolory - czernie, granaty, ciemne fiolety - po prostu źle się w nich czuję, mam wrażenie, że mam brudne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  24. obserwuję jako: tamit24
    mój e-mail, to: tamit.24@hotmail.com
    zamieściłam u siebie notkę / baner: TAK
    wśród lakierów O.P.I nie podoba mi się kolor: Did You 'Ear About Van Gogh? (czy to w ogóle mozna nazwać kolorem? :/)

    OdpowiedzUsuń
  25. obserwuję jako: Kazik
    mój e-mail, to:takazik656@gmail.com
    zamieściłam u siebie notkę / baner : TAK
    wśród lakierów O.P.I nie podoba mi się kolor: Hmm. nie wiem za bardzo, bo nie miałam styczności z tymi lakierami .Ale z wymienionych już to : aphrodites pink nightie . masakra ;o

    OdpowiedzUsuń
  26. obserwuję jako:Blondineczka
    mój e-mail, to: blondineczka1987@gmail.com
    zamieściłam u siebie notkę / baner TAK
    wśród lakierów O.P.I nie podoba mi się kolor: zdecydowanie absolutely alice :/ okropny, wg mnie brokarem jest strasznie nachalny i sprawia wrażenie jakby ktoś sobie posmarowal płytkę klejem i posypał brokatem :/

    OdpowiedzUsuń
  27. 25 mam akurat imieniny :)
    obserwuję jako: Sekrety naszego piękna
    mój e-mail, to: kaasiczkaa@wp.pl
    zamieściłam u siebie baner (link nie jest potrzebny, bo sama trafię;)
    wśród lakierów O.P.I nie podoba mi się kolor: Take the stage - nie przepadam za pomarańczowo-rudymi kolorami ;/

    OdpowiedzUsuń
  28. obserwuję jako: klaaudia.

    mój e-mail : klaudia77_11@o2.pl

    zamieściłam u siebie baner.

    wśród lakierów O.P.I nie podoba mi się kolor : I’m a Princess, You’re Not!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. obserwuję jako: gwiazdeczka60
    mój e-mail, to: gwiazdabloguje@interia.pl
    zamieściłam u siebie notkę / baner : Tak, wybrałam baner ;)
    wśród lakierów O.P.I nie podoba mi się kolor: Good Hard Find

    OdpowiedzUsuń
  30. obserwuję jako: Oliwka
    mój e-mail, to: oliwia96@poczta.onet.pl
    zamieściłam u siebie notkę / baner: baner :)
    wśród lakierów O.P.I nie podoba mi się kolor: CHOP STICKING TO MY STORY

    OdpowiedzUsuń
  31. obserwuję jako: Sassy :)
    mój e-mail, to: karolina5k@2o.pl
    zamieściłam u siebie baner
    wśród lakierów O.P.I nie podoba mi się kolor: OPI RapiDry Top Coat

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...