Paczący

poniedziałek, 19 listopada 2012

Konkurs na Andrzejkowy manicure z Bleeding Heart do wygrania UPDATE!

Witajcie!

Ostatnio szaleję jeśli chodzi o mani. Szaleję zwłaszcza na punkcie tych cudownych lakierów, w których się zakochałam od pierwszego nałożenia! Są to lakiery Priti NYC.
Tym razem chciałabym Wam pokazać cud-malinę o wdzięcznej nazwie Bleeding Heart, na którą położyłam topper z Essence Disco Disco a wcześniej jeszcze postawiłam dwie ciemne kropki po prawej stronie każdego paznokcia. Sama nie wiem dlaczego, ale wyglądało ok więc zostawiłam :) Jak zwykle JEDNA WARSTWA :D



Na każde zdjęcie można kliknąć, to się powiększy, nieznacznie, ale zawsze :) 

Jeśli Wam się podoba ten kolor, to informuję, że możecie go zdobyć...
W związku z tym wszem i wobec ogłaszam
Konkurs na Andrzejkowy manicure
Liczy się pomysłowość i oryginalność!
Macie czas do andrzejek właśnie, czyli do piątku 30 listopada do 23.59
Wasze anonimowe wówczas jeszcze prace zamieszczę u mnie na blogu i potem odbędzie się głosowanie na najciekawsze zdobienie. Wygra ta z Was, która zdobędzie najwięcej głosów. 
Ważne jest, abyście wyraziły zgodę na publikację Waszych zdjęć.

Wyniki ogłoszę 2 grudnia do 23.59
potem zwyciężczyni zostanie poinformowana przeze mnie mailowo i w komentarzu u siebie na blogu o wygranej i po wysłaniu przez nią adresu, w ciągu maksymalnie do trzech dni wyślę jej ten cudny lakier.

ZASADY W PIGUŁCE:
1. Wymyślacie ciekawy andrzejkowy mani i zdobicie paznokcie.

2. Cykacie fotki i wysyłacie je na mój adres mailowy z dopiskiem "Konkurs Rainy Girl Is Me" - miało być tak, że zamieszczacie u siebie na blogu, ale jedna z Was zwróciła mi, bardzo słusznie, uwagę na możliwość wystąpienia nepotyzmu, czyli tzw.kolesiostwa przejawiającego się głosowaniem na Wasze znane i lubiane blogi a nie na dany mani - więc nastąpiła zmiana!
UWAGA!

Prace zamieszczone na własnym blogu nie będą brane pod uwagę w głosowaniu!!!

Mój mail: rainy_girl_is_me@o2.pl

3. W mailu zamieszczacie też klauzulę o treści: "Wyrażam zgodę na publikację mojej pracy na blogu rainygirlisme.blogspot.com"


4. po 30 listopada zamieszczam anonimowe mani u mnie na blogu (dlatego proszę o nie podpisywanie zdjęć:)
i w czasie weekendu (1-2 grudnia) Dziewczyny głosują.

5. Liczę głosy, logiczne jest to, że wygrywa ta, która będzie miała ich najwięcej;)

6. Drugiego grudnia br. do 23.59 informuję zwyciężczynię o wygranej i do środy maksymalnie, czyli do 5.12 wysyłam lakier, którego kolor widzicie na zdjęciach powyżej, jest to kupiony osobiście przeze mnie lakier Priti NYC nr 265 Bleeding Heart. Klik, jeśli chcecie zobaczyć inne zdjęcie. W razie czego zapraszam do poszukiwań w internecie by przyjrzeć mu się bliżej bez żadnych topperów itp.;)

7. Po otrzymaniu lakieru Szczęściara stara się ucieszyć ;p

Zastrzegam sobie prawo do jakichkolwiek zmian w zasadach konkursu organizowanego w całości przez blog rainygirlisme.blogspot.com, jednakże prawo to jest anulowane po zgłoszeniu się przez pierwszą osobę.


Macie pytania? Piszcie!

A jeszcze wcześniej, bo do tego weekendu a konkretnie do niedzieli 25.11 do 18:00 zapraszam na rozdanie z pięknym na swój sposób lakierem z OPI w roli głównej KLIK!


13 komentarzy:

  1. Ee, ja to się nie nadaje do takiego konkursu, ale kolorek świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny konkurs, jak coś wyczaruję to wezmę udział, choć i tak wiem, że te głosowania to są z reguły " po znajomości ", sama daję głosy znajomym ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bloody Mary :) Fajny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Malinowy kolor lakieru jest prześliczny :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. no Dziewczyny, wiem, że Wam się podoba, spróbujcie swoich sił:)

      Usuń
  6. bardzo chętnie wezmę udział tylko w ogóle nie mam pomysłu póki co, mam nadzieję, że mnie najdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zaproszenie na konkurs. Jak tylko uda mi się coś zmalować to wyślę:)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...