Paczący

niedziela, 25 listopada 2012

Lakier O.P.I zgarnia...

Hej!

18:00 już minęła ponad godzinę temu, co za tym idzie konkurs/ rozdanie się skończyło, potem nastąpiło losowanie, a oto jego wyniki, potwierdzone odpowiednimi zdjęciami. Zgłosiło się 16 osób, na stronie PsychicScience wpisałam odpowiednie dane i wcisnęłam "GO", jak widzicie program wybrał jeden numerek z szesnastu.



Jak widzicie program wybrał numer 4, czyli według moich notatek robionych w Excellu po każdym Waszym zgłoszeniu, jest to:

Kochany Duszku, zaraz do Ciebie piszę abyś podała mi swój adres, postaram się już jutro wysłać Ci ten cudny lakier. Ogromnie i bardzo serdecznie Ci gratuluję!!! :*

Reszcie z Was, czyli Ewlyn, Rudej, Kayah Planeta, Ejndzel, Uzależnionej od kosmetyków, Monice Kulik, Ani, Amethyst, Lovely-Pauli, Tamit24, Kazikowej, Blondineczce, Sekretom Naszego Piękna, Klaudii. i Oliwce bardzo dziękuję za wzięcie udziału! Z większością Waszych sugestii dotyczących brzydkich kolorów z O.P.I się zgadzam ;)

Możecie również spróbować Waszych sił w Andrzejkowym Mani, w którym do wygrania Priti NYC w malinowym kolorze o wdzięcznej nazwie Bleeding Heart, do tego piąteczku do północy;) Póki co, zgłosiła się jedna osoba... Jakoś te moje rozdania/ konkursy nie mają wzięcia.
Nie podobają Wam się kolory, czy jak? ;)

Aha, wszystkiego najlepszego dla Kaasiczki z Sekrety Naszego Piękna, bo ma dzisiaj imieniny!!!
Wszystkim Kasiom, które dzisiaj też obchodzą również składam najserdeczniejsze życzonka imieninowe:D
Buziaki :*

Nie zapomnijcie skasować bannera, żeby Wam nie zaśmiecał blogów, już się nie przyda:) :*

14 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo! Kurczę, jestem w szoku! :O :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Ja w grach losowych to szczęścia nie mam, wolę takie, w których trzeba się czymś wykazać i już kombinuję jaki by tu manikiur na Twój drugi konkurs wymyślić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wykażesz się w tym konkursie:) trzymam kciuki!:)

      Usuń
  3. Gratuluję ! :) ..nawet nie daleko byłam , ale ja nie mam szczescia ;p

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...