Paczący

wtorek, 20 listopada 2012

O.P.I - The Man With The Golden Gun ;) wersja dla ubogich :p

Kochane Moje!

Czy podoba Wam się tytułowy lakier? Piękny, prawda? Jeśli nie kojarzycie, to zapraszam np. tutaj. Kilka z Was już go pokazywało na swoich blogach i nic dziwnego, bo jest bardzo oryginalny i piękny. To kolejny lakier z Bond'owskiej serii Skyfall, który zawiera w sobie prawdziwe złoto ileś-tam-karatowe i bla bla bla, więcej grzechów nie pamiętam ;D Kosztuje, bagatela około 115zł, co, nie wiem jak dla Was, ale dla mnie jak za 1 (słownie: JEDEN) lakier o pojemności 15ml, to masakrycznie dużoooo. Aż tak nie podążam za trendami i modą... Dokładnie dlatego zadbałam o własną wersję, dla takich jak ja, czyli ubogich;)... albo ciut skąpych;) Niepotrzebne skreślić. Do rzeczy, bo pewnie i tak ominęłyście ten wstęp:



Żeby wyszło to, co wyszło najpierw nałożyłam bazę peel-off z Essence kupioną prawie "przed chwilą", żeby łatwo mi się usuwało ten brokat, który jak wszystkie wiemy do łatwych w zmywaniu nie należy, oj nie! Następnie zwykły czarny kolor, akurat z Miss Sporty i mój topper z Beauty UK Glam Nails w kolorze złotym, dla dociekliwych - jego numer, to 75 kupiony w TkMaxxie jakiś czas temu.




Wiem, zdaję sobie doskonale sprawę, że może daleko mu do oryginału, ale "jak się nie ma co się lubi, to się lubi, co się ma" :D Mnie wystarczy taki efekt jaki osiągnęłam i bez tego 18-to karatowego złota, które chyba przy zmywaniu zbierałabym pęsetą do słoiczka, ulepiła kulkę i zaniosła do lombardu;))))

No i jak? 

48 komentarzy:

  1. Mi się podoba, wersja 'dla ubogich' jak dla mnie satysfakcjonująca, nie ciągnie mnie do OPI :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier jak lakier ale jak to wszystko ładnie opisałaś .

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi się podoba, a już najbardziej zdanie kończące całą wypowiedź - aż się uśmiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze primo - złotko pierwsza klasa:) po drugie primo - tysiąc razy wolę pomysł niż oczywistą oczywistość - w lombardzie może powiedzieć że to płynne złoto:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię połączenie złota z czernią więc podoba mi się ogromnie :D :*

    OdpowiedzUsuń
  6. OPI? Pfff! mam "AŻ" 4 i 5-tego nie potrzebuję;) wolę Twoją wersję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że tak uważasz:) Ja mam dwa, ale zupełnie przypadkiem! Więcej nie chcę...

      Usuń
  7. 115 zł ?!?! To już nie jestem zakochana w tym lakierze! Nie wiedziałam, że kosztuje aż tyle! Pff....
    Z resztą, Twoja kombinacja jest bardzo dobra! Więc przeleję na nią moją niespełnioną miłość do oryginału :-P

    OdpowiedzUsuń
  8. super efekt i notka rewelacyjna! uśmiałam się

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wyszło,,choć swoją drogą wizja Ciebie z pęsetką jest dość zabawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię połączenie złota i czerni - świetny efekt :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt super !! Racja 115 zł za lakier to duża przesada : )

    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam połączenie złota i czerni. Ale cena to jednak przesada :D

    OdpowiedzUsuń
  13. o pięknie u ciebie się prezentują , u mnie nie będą bo mam kruciutkie pazurki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje też długością nie grzeszą.. coś ściemniasz:p ;)

      Usuń
  14. Ostatnio choruje na złoto :) ale w życiu bym nie dała 115zl za lakier! Twoja wersja bardzo mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem ładny efekt. Jak dla mnie 115zł za butelkę lakieru to stanowczo za dużo. Nie jestem burżuj :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem za! Takie rozwiązania są oryginalne i niepowtarzalne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow trochę dużo jak na lakier do paznokci :P
    fajny manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ten lakier beauty uk jest boski *,* jak to ładnie razem wygląda :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurcze, od razu skojarzyło mi się to z sylwestrem :)

    Zapraszam do siebie
    http://hushaaabye.blogspot.com
    Dla aktywnych-nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Boski efekt i to jeszcze takim niewielkim kosztem! Zazdroszczę topa, wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lakier piękny. A w połączeniu z czernią bardzo elegancki efekt :) Mam gdzieś w szafce bardzo podobny, więc w weekend postaram się odwzorować ten manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajnie to wygląda. Jestem za takimi rozwiązaniami. Tak jak Ty nie dałabym 115 zł za lakier. Po prostu szkoda mi by było pieniędzy. Twoja wersja nawet bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Apropo's Rossmanna.
    Spokojnie, u mnie nie ma problemów z tłumami bo mało kto wie, że jest taki rabat :D Kiedyś już tak pojechałam przekonana, że będę się biła o produkty, a tam pustki. Ruch dopiero po południu się zaczyna, gdy ludzie wychodzą z pract. A mi akurat pasuje bo mam blisko, pod drodze i umówiłam się z koleżanką :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo rzeczowo wszystko napisałaś :) efekt bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Efekt jest powalający - oczywiście w pozytywnym znaczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. mam ten czarny lakier z Miss Sporty :) połączenie ze złotem bardzo ciekawe, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  27. kurcze, ale mi isę spodobał złoty kolor na paznokciach, koniecznie muszę sobie taki kupić

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie sądziłam, że zwykły czarny lakier i złoty brokat mogą tak świetnie współgrać :)) Chyba muszę sobie sprawić taki duet :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny jest masz rację,wczoraj szukałam właśnie podobnego i nie znalazłam,ale byłam wściekła,a tak chciałam zrobić pazurki... ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię takie połączenie czerni i świecącego brokatu. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. WOW !! jak dla mnie ekstra efekt :) wygląda jak gwieździste niebo :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne połączenie! Idealne na karnawał :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...