Paczący

sobota, 29 grudnia 2012

Bardzo szybkie rozdanie bez zasad:)

Kochane!
Ja tak na szybko!

Chcecie dostać poniższe kosmetyki ode mnie? Piszcie w komentarzach swój mail. Nie musicie być nawet obserwatorami.
Mam gest, a co!:p ;D
Prawie 200 postów, już ponad 40 000 wyświetleń, jest Was dużo - moich Obserwatorów, którym bardzo dziękuję!:)

Wszystko nowe, nie macane, kupione przeze mnie osobiście chwilę przed Świętami. 
Wystarczy się zgłosić pod postem i myślę, że do 2.01.2013 już wyłonię zwyciężczynię tego jakże prostego rozdania bez zasad.
Czas macie do wtorku do 8:00 rano, żeby chociaż wrócić do domu (nie mówię wytrzeźwieć...) po pijaństwie noworocznym:)

Spadam!
Buziaki i powodzenia - wyniki w drodze losowania jak zwykle.

103 komentarze:

  1. To ja się zapisuję jako pierwsza mam marne szanse na wygraną :) ale spróbuje swoich sił u koleżanki :) zapraszam również na rozdanie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A to niespodzianka, zgłaszam się! :)
    kasia145@tlen.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :)
    kosmetyczkaani@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. paczajka0@o2.pl
    Pozdrawiam, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pewka, że się zgłaszam :D
    strilinga@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. a zgłaszam się, może się uda ;)

    kulkaowszystkim@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaaaaaaaa chceeeeeeeee <3
    Prezent na urodziny możesz mi zrobić :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :)
    email: monika.toczek@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale nas rozpieszczasz :D

    Tez się zgłaszam, a co!
    marybru.pl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się: kozdrus00@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Uhuhu :D To ja też chcę :)
    lubiejagodziaki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się !
    kosmetyczkamaggie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Też chce blue ajs mieć łaj not:) jak ja lubie tak na dziko tak bez zasad :)) esy.floresy.fantasmagorie.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. No proszę :)

    kosmetyczna.kraina@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. I jak tu nie skorzystać z Twojej dobroci!
    katarina.dar@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. A co tam, zwykle nie biorę udziału w żadnych rozdaniach, ale tym razem spróbuję szczęścia. :-)
    Mój adres e-mail to: monalisa91@o2.pl
    Pozdrawiam i życzę Ci udanej zabawy w Sylwestra. :D Ja już powoli rozpoczęłam przygotowania - kiecka wybrana, fryzura też, rajstopy i wsuwki do włosów kupione. :) W dodatku od dzisiaj zaczynam urodowy seans z peelingami, żeby cera wyglądała świeżo przez całą noc. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. używam tej maskary właśnie i super się spisuje
    wyrażam chęć wzięcia udziału w rozdaniu :) nataliabarylak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też poproszę :)
    gosia.sobiech@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również się zgłaszam :)
    oliwia96@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne nagrody ♥ a więc zgłaszam się
    Mail : ewaa101@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny pomysł, więcej takich:)

    adziula77@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Hohoho jak się rozszalałaś na koniec roku! :D
    To ja też się zgłoszę ;)
    darianna131@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. to ja też się zgłaszam, a co! :)
    obserwuję jako: aparatka xfinepix@gmail.com

    a w przypadku wygranej to poproszę nagrodę bez poczwórnej paletki cieni bo mam identyczną, a ktoś inny bardziej się z niej ucieszy :D

    OdpowiedzUsuń
  24. a wszystko to w moich ulubionych odcieniach... :):)
    Zgłaszam się ! :p

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się :)
    gwiazdabloguje@imteria.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. woow :D ale miło z twojej strony :)

    carinne666@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja się zgłoszę, chociaż znając moje szczęście to nic z tego nie będzie :D

    mój mail: ewcia180793@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się. ; )
    Bardzo miła niespodzianka dla czytelników. ;)
    anucha1999@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  29. i ja spróbuję szczęścia :D
    E-maiil: Madziaaa0025@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. może mi się chociaż raz uda:)
    asia1905@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie się zgłoszę;)
    jolka_28@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. ale Ty nas rozpieszczasz!
    oczywiście, że się zgłaszam :)

    tamit.24@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. a co mi tam :) jestem i ja :)

    dominika.kasowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny lakier! Chcę go mieć! :)
    justyna.przybyszewska@gmail.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. zgłaszam się :)
    camillebeauty123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. fajny pomysł :))
    zgłaszam się *.*

    stylistkazabka14xd@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. no cóż konkurs sam się nie wygra - Trzeba sie zgłosić
    - Tak więc zgłaszam się ! ja - eelcia1986@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Oczywiście, że bardzo chętnie się zgłoszę - przecież ktoś musi wygrać :D monpawluk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna dla nas sprawa ;)))
    freewolna6@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Z chęcią wezmę udział :)
    girlinblond@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. I tak nigdy nie wychodzi mi tak jakbym chciała :)

    P.S. Przyłączam się do listy :) aniusiablondyna@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale Ty jesteś super :)
    mój mail: paula.bielak@gmail.com
    BUZIOLE:***

    OdpowiedzUsuń
  43. Gdybym się nie zgłosiła to byłby to grzech :D

    nelinka@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. ooo, bardzo chętnie wezmę udział :)

    aq.bloguje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. też się zgłoszę a jak :d

    dagmara.g@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  46. aneta_styczynska@wp.pl

    :) może tym razem się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. A co mi tam - może się uda:)
    annabellebeauty1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. A no to się zgłaszam jak to takie proste ;D

    OdpowiedzUsuń
  49. To się zgłaszam. Może w końcu z nowym rokiem uda mi się wygrać jakiś konkursik:)
    roksana.93@wp.pl
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja chcę, ja chcę:)
    przystanbabska@gmail.com
    Do siego roku;))

    OdpowiedzUsuń
  51. no gest masz ! ;-D

    monument.of.beauty@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie do końca moje kolory tej 4 , ale ZGŁASZAM SIĘ <3

    takazik656@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Oooo, może tym razem się poszczęści :)

    mera.noire@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Dziekuje ślicznie za odwiedzenie mojego bloga

    brownfox-makeup@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Ajjj :)
    Zgłaszam się :)

    ZajacKicak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. A zgłaszam się a co ;)

    werxon@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. To i ja sie zglaszam,bo kocham wszystkie kosmetyki i nowych nigdy dosc!:)
    Konsultantkaania@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się ;P Super nagrody :)
    blogowe123@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. uu szkoda, że mnie nie było przed 02 w Polsce :(

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...