Paczący

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Moi ulubieńcy roku, który właśnie dziś się kończy :D

Cześć Moje Kochane Dziewczyny!

Na wstępie, żeby potem od razu przejść do sedna: 

Życzę Wam wszystkim i każdej Cudownej Dziewczynie z osobna, która przegląda, obserwuje i lubi mojego bloga, tego, co najwspanialsze w nadchodzącym 2013 roku.
I chciałabym powiedzieć, że każda z Was jest piękna i jedyna w swoim rodzaju! Bądźcie zdrowe, uśmiechnięte i dbajcie o siebie i o swoich bliskich!
Kochajcie siebie, bo jesteście wyjątkowe i cudowne!
Każdy człowiek to istny cud, a że ma czasem wady, to przecież normalne.
My je sobie przecież umiejętnie poprawiamy tymi naszymi cudeńkami, co to je sobie kupujemy na potęgę:D

Nie rozpisując się - ostatni dzień roku, czas ulubieńców mojej skromnej osoby. A są nimi:

Pozwólcie, że Wam je przybliżę:

PAZNOKCIE:
- zdecydowanymi faworytami są dla mnie lakiery Priti NYC, które są po prostu genialne - jedna warstwa wystarczy na totalne krycie i piękny kolor. Są na bazie soi, nietoksyczne, bez formaldechydu i innych ble-substancji, nie śmierdzą tak jak inne i mają cudowne kolory! Polecam jak jasna cholera!
- odżywka Eveline 8w1 - polecałam ją każdemu a potem ludzie chcieli z flaszkami do mnie przychodzić w dziękczynieniu!
- oliwka do skórek i paznokci Eveline - świetnie nawilża i pięknie pachnie owocami, również polecam gorąco!

PIELĘGNACJA UST:
- balsam Tisane! kocham! Nie oddam, sto miliardów razy lepszy niż Carmex! Teraz może kupię w sztyfcie na spróbowanie:)

INTYMNE:
- mydło do higieny intymnej Greeen Pharmacy - delikatne, naturalne, nie podrażnia, spełnia swoją rolę świetnie, ciut za rzadkie, ale działanie jest takie, że będę do niego wracać na pewno!

MYCIE CIAŁA:
- OS o zapachu pomarańczy z lukrecją. Inne zapachy też są świetne, jak wiecie. Miałam jeszcze malinę, ale ten jest ładniejszy. Zresztą co będę pisać - znacie!

WŁOSY:
- najzwyklejszy i najprostszy szampon BabyDream z Rossmanna i odżywka Latte Kallos.

ZĘBY:
- pasta Blend-a-Med wybielająca 3D - działa cuda, wierzcie mi. Zęby mam po niej białe jak perełki!
- nić dentystyczna Dentalux z Lidla - świetna i tania.
- nie ma na zdjęciu płynu do płukania jamy ustnej z Dentaluxa bezalkoholowego, bo przelewam do innej butelki, bo mi nie stoi na umywalce ta oryginalna. 

TWARZ:
- peeling Soraya morelowy, zdania są o nim w sumie podzielone, ale dla mnie jest ok i do tego bardzooo wydajny!

BALSAM:
- kakaowa Ziaja z pompką, bardzo lubię zapach, żel pod prysznic też mam i lubię, ale w ulubieńcach się nie znalazł z racji wyższości OSa;)

ANTYPERSPIRANT:
- sztyft Dove - dostałam go do szpitala, i sprawdzał się idealnie. Trzyma długo, neutralizuje brzydkie zapachy, nie wymaga poprawek w ciągu dnia, odświeża i ładnie pachnie, nie brudzi ubrań na żółto ani sobą na biało.

DEMAKIJAŻ:
- no kto nie ma w ulubieńcach naszego ukochanego Burżuja, no kto? Jest super chociaż wolę Biodermę, ale jako zamiennik, ten jest bombowy!

ZAPACHY:
- moimi ukochanymi zapachami w tym roku była Carolina Herrera 212 i Chloe Intense.

AKCESORIA:
- szczota z Rossmanna do masażu pod prysznicem na sucho i na mokro chociaż na sucho jeszcze nie próbowałam, ale czemu nie!

KOLORÓWKA:
- i tu już widzę, że zapomniałam o pomadkach, ale to zaraz.
- puder Synergen
- korektor Miss Sporty pod oczy
- Miss Sporty eyeliner Studio Lash - bardzo precyzyjny w aplikacji, polecam wypróbować! :)

POMADKI:
- brudny róż Lovely nr 01
- brudny róż Wibo nr 01
- matowy koral Basic
- koral Essence nr 53 - All about Cupcake
- fuksja Wibo nr 03

Dużo tego, wiem, ale chciałam Wam zrobić taki przeglądzik:)
A jak tam plany na wieczór?
My z mężusiem siedzimy w domku przed TV, bo wszyscy w około chorują na grypę a ja nie mogę się zarazić przed tą operacją nieszczęsną. Ale i tak nie mieliśmy planów zanim się okazało, że mam tego guza:/ Pomaluję sobie pazurki, zrobię makijaż, ubiorę się ładnie i zasiądziemy do jakiegoś filmu, ale nie wiem jeszcze jakiego. On dwa piwka, ja woda z cytrynką i po północy zieeew, zieeeew i dobranoc:)

Życzę tym z Was, które idą na imprezkę cudownej zabawy. Na pewno olśnicie wszystkich swoim wyglądem! Bawcie się dobrze, tylko z umiarem wszystko, żeby główki rano nie bolały, i żeby dało się w lustro rano spojrzeć;)
No to do siego roku, jak to się mówi, życzmy sobie wzajemnie i hej do przodu w nowe cele, plany i... kosmetyki w 2013 roku :)

Ściskam tak, że mocniej się już nie da!

24 komentarze:

  1. Ja nigdzie nie znalazłam tej odżywki eveline:( gdzie nie pojechałam to były już wyprzedane!
    Szminki: Koral i fuksja- Kocham Kocham Kocham te odcienie na ustach:)
    Ten micelarny "burżuja" ;D jest geniuszem :) Ale drogi skubanieC!

    Kochana Ty moja !!:) Szuakałam tej stronki z kolczykiem ale albo nie mogę jej znaleźć albo nie mają już tego kolczyka :( Tragedia ogólnie bo ja też chcę nowy, ten się troszkę powyginał i jest już nie za ładny
    :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomyślności w Nowym Roku... i blogowych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. znam co najmniej kilku z Twoich ulubieńców :)
    wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę i kilka moich ulubionych wynalazków:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego w nowym roku, a przede wszystkim zdrowia!:*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetni ulubieńcy, ale... Lakiery Priti NYC!!!!!! Co ja mogę napisać? Dziękuję Ci, bo mam to cudeńko-perełkę w swoich zbiorach dzięki Tobie :* Szczęściara ze mnie :D

    Twoja lakierowa kolekcja tych maleństw mi imponuje!

    Kochana ja życzę Tobie i Twoim bliskim zdrowia, szczęścia i uśmiechu każdego dnia tego Nowego Roku. Żeby spełniły się wszystkie Twoje marzenia: te wypowiadane głośno i te, o których tylko myślisz po cichu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Tisane, micela z Bourjois, odżywkę z Eveline oraz puder Synergen :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta koralowa pomadka z Essence bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i kilku moich ulubieńców się znalazło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomadki Wibo, które pokochałam - mam te same kolorki :)

    Szczęśliwego Nowego roku! A przede wszystkim dużo zdrowia i miłości! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam ostatnio ten szampon z Babydream, ciekawa jestem jak sie sprawdzi na moich włosach :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta odżywka i oliwka z Eveline to moje 2 hiciory:) Płyn do demakijaży wolę z Perfecty, ale Burżuj też daje radę:)

    Tobie Kochana w Nowym Roku życzę przede wszystkim zdrowia! 3mam kciuki za operację. Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  13. płyn Bourjois i pomadki Wibo też są to moi ulubieńcy:)
    Wszystkiego dobrego i Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podpisuję się pod tym, że odżywka eveline 8w1 oraz (jak dla mnie) wybielająca to pazurkowe mistrzostwo świata 2012:D
    Do siego Roku 2013 Rainy;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja tu czegoś nie rozumiem... chwalisz lakiery NYC za składy i polecasz razem z odżywką Eveline, która formaldehyd zawiera... ale ja się czepiam, bo mnie od fomraldehydu boli skóra pod paznokciem, więc unikam.

    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie Eveline super działa a o składach tylko wspominam jako ciekawostka związana z tymi lakierami;) buziaki na Nowy Rok:*

      Usuń
  16. Wszystkiego co najlepsze w 2013 i spełnienia marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
  17. ta szczota z Rossmanna to też mój ulubieniec :D szczęścia w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę wreszcie wypróbować ten peeling morelowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. dużo tych ulubieńców :)
    ja sama powinnam takich zrobić u mnie, ale jakoś czasu brak :|

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też bardzo lubię tą odżywkę od Eveline:)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...