Paczący

czwartek, 6 grudnia 2012

Mikołaju, wcale cię nie potrzebuję!

Hej!

Nie podniecam się mikołajkami, ale każda okazja, żeby zrobić sobie dobrze w postaci prezentu jest okej, a co! Koleś z brodą mnie nie odwiedził, no i...? Wszystko, co jest mi potrzebne mam i niczego więcej nie chcę. Zwłaszcza, że sama o siebie zadbałam i kupiłam sobie to i owo :p Dodatkowo akurat dzisiaj przyszła do mnie przesyłka tak samo jak i moja wygrana w konkursie u jednej z Was w postaci mineralnego podkładu! Także jest miło zwłaszcza, że raczę się moim ukochanym ciastem czekoladowym  - calutkie moje, Mężuś kupił po pracy i japa się cieszy! :D
Byłam też z kuzynką w galerii i w Rosku kupiłam kolejną szminkę Wibo- jest promocja, nie wiem do kiedy, ale te pomadki są za 5.99 więc grzech nie brać...
Popatrzcie, na moje dwie skromne i mega tanie nowostki, które w pełni zastąpiły mi nie wiadomo jakie prezenty mikołajkowe!

Wibo Eliksir nr 03

Paletka 12 cieni Technic Electric Beauty
W wolnym tłumaczeniu:
- pani zawód? 
- piękny technik elektryk!
kliknij i powiększ jeśli chcesz przeczytać skład


To moja pierwsza paletka z tej firmy, ale wydaje mi się, że nie ostatnia, która wizualnie do złudzenia przypomina te Sleek'owskie, również 12 cieni, te są akurat perłowe. Wiem, że są jeszcze fiolety, które swoją drogą też chętnie bym przytuliła do serca! Ale to przy okazji, mam nadzieję, że już niebawem!
Jak dla mnie bardzo fajna alternatywa dla Sleeka, no i dużo tańsza, bo taka paletka kosztuje od 11-15zł plus wysyłka. Natomiast Sleeki wahają się od 28-36 plus wysyłka. Jutro przetestuję i może uda mi się pokazać Wam jakiś mejkap z jej użyciem :D Kolory są super...!

Znacie ją, a może już macie w swoim posiadaniu?

45 komentarzy:

  1. mam nr 6 z wibo i na moich ustach nie jest tak intensywna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem paletki :)
    patrzyłam dziś na te pomadki, ale żaden kolor mnie nie porwał! :( a mialam ochotę na jakiegoś nudziaka! :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie ta szmineczek wyglada na Twoich ustach! Ja tez nie popadam specjalnie w mikolajkowy szał ;) ja już tyle nakupilam wczesniej ze czekam z utęsknieniem na wypłatę ;) a niektórzy takie prezenty pozostawali, ze zaczynam sie obawiać czy moje prezenty świąteczne dorównują ;) jestem w szoku :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka komercha wszędzie, już mnie to szczyka w kręgosłupie:(

      Usuń
  4. I słusznie, trzeba dbać o siebie ;D Czekam na swatche paletki, mam na nią oko od dłuższego czasu :) Szczególnie, że cenowo bardzo atrakcyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do najlepszych prezentów trzeba być samowystarczalną ;)
    Śliczna pomadka, jutro wybieram się na zakupy i może się jej bliżej przyjrzę :)
    Mam nadzieję, że nie podkreśla suchych skórek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie podkreśla, fajnie nawilża usta, nie będziesz żałowała!

      Usuń
  6. Cudna paletka! A Wibo mnie powala. Jak najbardziej jestem ZA:)

    OdpowiedzUsuń
  7. 6 z wibo piękna! jutro się po nią wybiorę

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zawsze Mikołaj wie co jest nam potrzebne więc zakupy lepiej robić sobie samemu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. ee..to nie może być 6 jak ja mam inny odcień tej Wibo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, dzięki za czujność, już poprawiam, bo 6 też mam i mi się pokiełbasiło!

      Usuń
  10. Świetna paletka też planuje ją kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Łaaa, piękna ta szminka. I cienie również. No to zawstydziłaś Mikołaja :D

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam..ale podoba mi się podejście do mikołajek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. tak, tak, dawaj swatche :) pierwszy raz widzę tą paletkę ale już mi się podoba. Jeszcze jeśli cienie będą w miarę trwałe to będę wniebowzięta :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Te niebieskie cienie bym zabrała dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ma to jak sama zadbać o siebie:D Podoba mi się ten kolor pomadki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna paletka !! piękne kolory :) czekam na makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  17. masz rację! nikt nie zadba o nas tak dobrze, jak my same, haha :)

    widzę, że w koncu inny kolorek pomadki :) ja też zamierzam w końcu kupić sobie swój eliksir :) chcę poeksperymentować z kolorem, także 3maj kciuki, żebym nie zmieniła zdania w ostatniej chwili w rossku.

    Paleta świetna, a kolory...energetyzujące!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta paleta podoba mi się od dawna, ale drogeria, w której z reguły zamawiam kosmetyki nie ma teraz jej na stanie :( Ale na pewno kiedyś ją dorwę bo kolory są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A cena jaka tej pomadki jest? Ciągle jak jestem w Rossie, nie mogę trafić na pomadki. Mój Ross jest chyba dziwny :d

    OdpowiedzUsuń
  20. Z tego co wiem,książka dotarła cała i zdrowa - DZIĘKUJĘ :)
    Szkoda tylko,że wysłałaś mi ją na adres moich rodziców i muszę na nią czekać do świąt,ale to nic :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Qrcze fajna ta paletka. Czekam na jakiś makijaż wykonany z jej pomocą.

    OdpowiedzUsuń
  22. Paletka do złudzenia przypomina te Sleekowskie, ciekawa jestem czy jakościowo też jest podobna, bo jeśli tak to chyba będę się musiała za nią rozejrzeć. :) Także czekam na jakąś szerszą opinię na jej temat. :)

    Ps. ja na mikołaja muszę poczekać do jutra, bo mikołaj obiecał płaszczyk i na szczęście sama będę go wybierała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. a mi podoba sie ten kolor pomadki.... a powiedz mi, czy nie wysusza ust... ??

    OdpowiedzUsuń
  24. Niby fajna, ale 4 niebieskie i 3 różowe cienie? Bez sensu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widziałaś Sleeka Au Naturelle? tam wszystkie są takie same - czyli naturalne. przecież to inne odcienie i już kolor tym samym inaczej wygląda:)

      Usuń
  25. PS. Najlepsze prezenty to te od siebie dla siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna ta pomadka Wibo, muszę zdążyć na promocję i też taka zakupić!! były jeszcze inne ciekawe kolory? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest ich koło ośmiu, ale u mnie już przebrane wszystko i zostały dwa:/ ta i czerwona..

      Usuń
  27. Pomadka świetna!!! Szkoda, że nie używam takich odważnych kolorków...

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...