Paczący

niedziela, 30 grudnia 2012

Denko - grudzień 2012

 Witajcie Kochane!

Miesiąc się skończył, jeszcze tylko jutro i Nowy Rok! Udało mi się zużyć w tym  miesiącu następujące rzeczy:

Balsam do włosów Joanna - bez rewelacji. Nie kupię.
Peeling Tutti Frutti Farmona arbuz - niestety zachciało mi się próbować zapachu i to był mega błąd! Na szczęście mało wydajny, to 4 prysznice i po kłopocie. Nie kupię, chyba, że ten czerwony, który większość już miała i poleca:)
Żel micelarny z Be Beauty - ostatnio chyba jakiś hit, dużo Was go ma i ja też byłam z niego zadowolona ze względu na działanie i cenę. Kupię.
Pilnik z HMu - zdarł się szybko, ale już mam nowy.
Carmex - często używany, to i na niego kolej przyszła. Kupię.
Korektor Lovely rozświetlający z pędzelkiem - dobrze rozświetla, ale średnio kryje. Używałam pod oczy. Nie kupię.
Puder Synergen już sięgnął dna, ale już mam nowy.
BB z Garniera - jest ok, ale już nie chcę BB, teraz czas na minerały!
Krem z Celii oliwkowy - bardzo wydajny, ogólnie ok, ale poszukam czegoś innego, tak w ramach testu!:)

tzw. "próbki"
Maseczka z apteki DermoMask Intensywne Nawilżenie, 10ml, zrobię recenzję!
Dwie saszetki do drenażu limfatycznego Guam Fangocrema Dren od Cammie z No to pięknie!, które dostałam kupując od niej paletkę OSS <3.
Poczekajcie na recenzję...

I tyle :D
Znów na szybko, ale pogoda cudowna i kto by siedział w domu. Niebawem jakieś podsumowanie kosmetyczne roku. Tzn. pewnie jutro, a może jeszcze wieczorem - zobaczę. Póki co żegnam się i ściskam Was mając nadzieję, że u Was też w miarę ciepło i słonecznie, bo u mnie supeeeerr!!!! :)
PA PA! :*

52 komentarze:

  1. Mam ten carmex i zużyć go nie mogę... Szczerze mówiąc średnio mi odpowiada, wolę wersję w słoiczku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zauważyłam, że carmex jest niesamowicie wydajny, też mam problem żeby go zużyć :D

      Usuń
  2. Tej wersji Carmexu, którą pokazujesz, nie lubię.
    Jeżeli Carmex to tylko w sztyfcie i tylko w klasycznej wersji.

    OdpowiedzUsuń
  3. micel z biedronki uwielbiam :) wczoraj dokupiłam nowe opakowanie
    balsam z joanny bardzo obciążał mi włosy i były matowe, Carmex lubię i ciągle do niego wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja teraz przerzuciłam się z żelu micelarnego z Biedronki na płyn micelarny :) Jak dla mnie tak samo dobry jak żel :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tutti Frutti jakoś ma nietrafione zapachy,miałam masło i peeling z tej serii i...jestem rozczarowana lekko:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapachy sa okropne! Miałam kiedyś balsam i oddałam mamie, bo mimo prób nie mogłam zużyć, a moja mama do mnie zadzwoniła i powiedziała, ze go wywalila, bo zapach jest nie do zniesienia. Działania tez nie zauważyłam :/

      Usuń
  6. bardzo lubię carmex i czekam na recenzję paletki OSS :)

    jeśli chodzi o słomkowy mani, to trzeba naprawdę mocno dmuchać i mieć w miarę krótką słomkę :D

    PS gdzie się wkleja kod html, żeby wyświetlał się gadżet, ile osób jest na blogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serduszko, nie bedzie recenzji OSS tylko tych drenazy, ktore dostalam do paletki:) ze slomka poeksperymentuje! O gadzecie napisze Ci pozniej, bo z telefonu to nic nie widze jak to tam jest:*

      Usuń
    2. ech, ja to się jeszcze po prostu nie obudziłam :P :) przepraszam za roztargnienie :*
      i z gadżetem też sobie poradziłam :) ale i tak dziękuję!

      Usuń
    3. No nic przeciez nie szkodzi:* to fajnie, ze juz doszlas do tego jak sie to ogarnia - proste, prawda?:)

      Usuń
  7. Muszę się skusić na ten żel micelarny z Biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zużycia :). Mam problem ze zużyciem pudrów w kamieniu, dlatego gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O Carmex w tubce dostałam na święta :) świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. możesz powiedzieć coś więcej o kremie bb?

    OdpowiedzUsuń
  11. no denko ciekawe, nic z tych produtków nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie używam kremu bb :)
    Aczkolwiek lepszy jest ten oryginalny tylko że strasznie drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę się wreszcie skusić na ten żel Be Beauty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie lubię BB Ganrnier, ale za to żel BeBeauty:)
    Dzięki za życzenia, niestety nigdzie nie idę, połamało mnie jestem chora od kilku dni, antybiotyk i leki przeciwzapalne;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że obie lubimy puder z Synergen. :) No i żel Be Beauty czeka już w szafce na swoją kolej. :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam nic z tych produktów.
    Muszę w końcu kupić żel i płyn micelarny z Biedronki

    OdpowiedzUsuń
  17. Uch, a ja dalej męczę kremy BB :P Trzeba je w końcu wykończyć. A minerałków też chętnie bym spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też denkuję BB i Synergena ale zdenkować nie mogę. :) ciekawi mnie ten żel micelarny z Biedronki. Muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupiłam tez żel Biedronkowy razem z tym z drobinkami. Użyłam kilka razy i zostawiłam u rodziców :/ Kurka...

    Również życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię żel z biedronki :)
    Polubiłam się też bardzo z płynem micelarnym !:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Puder Synergen kiedyś miałam i tez się u mnie sprawdzał;)

    OdpowiedzUsuń
  22. od jakiegoś czasu mam ochotę na produkty Tutti Frutti ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Carmexa bardzo lubię :-)

    I dla Ciebie wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :) :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Żel miałam i byłam z niego bardzo zadowolona. A Carmex to podstawa w mojej kosmetyczce.

    OdpowiedzUsuń
  25. Peeling Tutti Frutti rzeczywiście kusi zapachem, uwielbiam arbuza.
    Dużo osób używa ten puder Synergen. Chyba najwyższy czas go wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  26. też staram się zużyć bb garnierowego ;) duże denko ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja również miałam puder Synergen, nadal zresztą posiadam i jestem zadowolona :)
    A z Tutti Frutti serdecznie polecam masła do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja właśnie zaczynam stosowanie BeBeauty żelu do mycia twarzy z drobinkami, widze ze wszystkie te myjące zele mają świetne opinie, u Ciebie też się sprawdził, więc jestem spokojna :)
    Miłego wieczorku ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. BeBeayty mnie kusi, ale do Biedronki mam nie po drodze :/
    masz już na oku jakieś konkretne minerały? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Spore denko, żele z Biedronki bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Też lubię ten żel Be Beauty, bo dobrze się spisuje i jest tani:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mój Carmex też już dogorywa, jak z nim skończę mam 3 następne :D hahaha ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. lubię żel z Biedronki, tani i świetnie odświeża rano

    OdpowiedzUsuń
  34. dzięki za informację. Szczęśliwej (20)13:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Oo, wspomniany przez Ciebie, znienawidzony arbuzowy peeling :D Ja ten zapach uwielbiam :D Jeszcze żadnej zapach arbuza mi nie przeszkadzał :) Peeling mógłby być nieco ostrzejszy, ale jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  36. A ja tez nie jestem zadowolona z tego peelignu z Farmony,niewydajny,ma chemiczny zapach ,nie ujedrnia,nie zluszcxa naskorka.Ja polecam peelingi z TBS.
    Ale wszystko dziala na kazdego inaczej,widze,ze jednak komus sie ten z Farmony sprawdzil..mi niestety nie:(

    OdpowiedzUsuń
  37. matulu, jak ja widzę swoją torbę denkową, która próbuję jakoś w miarę zapełnić od września i patrzę na Twoje zużycia miesiące to mnie trzęsie :P Chyba muszę się karać za otwarcie nowego produktu przed wykończeniem jednego :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Oj tak. Balsam z Joanny bez rewelacji. Aczkolwiek lubię go, bo jako jeden z nielicznych ujarzmia moja czuprynę ;)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...