Paczący

sobota, 1 grudnia 2012

Kreska-grubaska. Niech będzie, że to tak pod andrzejki...!

Hej!

Ani ja nie mam na imię Andrzej, ani nikt mi znajomy, toteż nie byłam na żadnej imprezie z tej okazji i wcale nie żałuję :p Za to nic nie stoi na przeszkodzie, żebym sobie zrobiła wieczorowy makijaż nawet zostając w domu przed TV ;) No to owszem, zrobiłam sobie :p
Postawiłam na mocną kreskę, wręcz prawie Winehouse'owską . Na co dzień bym tak nie wyskoczyła, logiczne, ale wieczorem mogę sobie posiedzieć w nim, a co, kto mi zabroni? ;)



Jako milionowa osoba muszę Was przeprosić za światło, mogłam jedynie robić zdjęcia z lampą, bo już ciemno za oknem, jak to codziennie o 16.00, ale spoko, jeszcze trochę do Wigilii, a od niej już dnia przybywa! "Parę sekund dziennie" jak ja to mówię, ale zawsze coś!;D Co nie? :)

Pamiętajcie o głosowaniu TUTAJ na mani andrzejkowy, Dziewczyny się postarały, ale tylko jedna może zgarnąć nagrodę w postaci lakieru Priti NYC.

Tulę i życzę udanego sobotniego wieczoru!

40 komentarzy:

  1. Idealna kreska !:D
    Na moich oczach takie grube kreski wyglądają beznadziejnie :( A szkoda, bo takie najlepiej mi wychodzą. haha xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna kreska, co Ty chcesz :D
    Co prawda ja bym tak nie umiała, więc jak nie umiem, to się i nie znam, ale mnie się podoba.
    A do wigilii chyba będę focić choinkę. Bo mam przygotowaną już, ale głupio kłaść na stolik ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, czemu nie wyskoczyłabyś tak na codzień ;) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kreski :D U mnie by takie nie przeszły, bo mam bardzo opadającą powieke i wyglądam tragicznie w takich kreskach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kreski, mi tam się podobają i na co dzień bym łaziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny efekt, wcale nie taki przesadzony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. robię sobie porządek wśród komentujących/obserwujących na moim blogu i widzę, że często wchodzisz na niego i komentujesz, ale nie dodałaś mnie do obserwowanych, chyba ze coś mi się pokićkało?

      Usuń
  7. Baaardzo mi się podoba i w dzień też byś mogła tak wyjść ;) Mnie niestety jakoś nigdy kreski tak nie wychodzą ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie potrafię kresek robić, ani grubych, ani cienkich ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie grube kreski, z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę dobry makijaż : ) uwielbiam grube kreski : P /I

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie mam szczęścia do kresek, bo zawsze mi dra ręka ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie :) mój ulubiony makijaż!
    pięknie Ci w nim.

    OdpowiedzUsuń
  13. mi podobają się brwi, a dokładnie ich kształt ;)
    hmmm...a do tego pytania jak zużyć dezodorant to przyszła mi jedna myśl, jeśli jest to dezodorant o ładnym zapachu tu można użyć go jako odświeżacz powietrza, np.dobrze spsiukać nim wacik i włożyć go odkurzacza - ja wkładam w tylną część tam gdzie wydostaje sie powietrze wybacz, ale nie wiem jak nazwać tą część :P

    OdpowiedzUsuń
  14. rzeczywiście grubaska, ale bardzo ładnie się układa na otwartym oczku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię taki rodzaj kresek i nie widzę nic złego, aby nosić takie w wersji dziennej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. umiem już kreskę retro, ale takiej jeszcze muszę się nauczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kreska bardzo mi się podoba, jak by mi taka wyszła rano (a czasami jest tak, że się dokłada grubości, "a bo tu jest nierówno:D") pewnie bym zostawiła :)
    Piękne masz rzęsiska tak na marginesie!

    OdpowiedzUsuń
  18. kreska mega :)
    a włosy są mojej przyjaciółki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. obojętnie jaka wada, wypełniamy receptę szkła mogą być różne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna ta krecha - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny makijaż, szkoda że ja nie umie sobie narysować takiej kreski ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. też mnie denerwuje to dupowate światło za oknem:( chociaż teraz trochę śniegu spadło to tak jakby jaśniej się zrobiło:D kreska piękna i pasuje do kształtu Twojego oka:) i świetne rzęsy!

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...