Paczący

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Wyniki konkursu na Andrzejkowy Manicure

Witam Was wszystkie, które tu wchodzicie!:)

Czas na głosowanie się skończył, pora podać wyniki konkursu, w którym do wygrania był boski - wiem, co mówię - lakier do paznokci Priti NYC w kolorze malinowym Bleeding Heart. Ja już wiem, kto wygrał i gratuluję tej Dziewczynie bardzo serdecznie. Z ilością 17 głosów na swój mani wygrywa... KLIKNIJ I DOWIEDZ SIĘ KTO TO TAKI... 

 Niedaleko za tą stylizacją był mani nr 2, czyli ten poniżej. Zdobył aż 13 Waszych głosów. Gratulujemy też Joasi - kreatywności, wykonania i efektu, który też jest bardzo andrzejkowy!!!

Dziewczyny dzięki przede wszystkim, że chciało się Wam bawić! Dobre i cztery zgłoszenia... Mam nadzieję, że konkurs się Wam podobał i może weźmiecie udział w jakimś jeszcze, jak coś mi znowu przyjdzie do głowy;)

Póki co ściskam i czekam na adres od tamit24.
Wpadnę jej na chatę i każę sobie robić kawę w zamian za wygraną;) A co! Niech robi! :p

Jeszcze dzisiaj wrócę, więc się nie żegnam tak wylewnie ;) :*



24 komentarze:

  1. piękne, mi z wielkim trudem przychodzi zrobienie kropki na paznokciu także podziwiam jeszcze bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale zajęłaś drugie miejsce:) też miałaś bardzo dużo głosów!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne wzorki!:) ja chyba pomyślę niedługo nad jakimś świątecznym przyozdobieniem paznokci:D

    OdpowiedzUsuń
  4. te niebieskie mnie urzekły !! i ta świeczka !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ladny ten manicure, ale nie wiem czy nr 2 mi sie bardziej nei podoba :P

    gratuluje dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje, wygrana zasłużona :) ! Mani jest śliczny... może kiedyś będę umiała coś takiego tworzyć ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. O boze jakie pomyslowe manicure, gratuluje dziewczyny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super dzielo na paznokciach,ja bym tak nie umiala!

    OdpowiedzUsuń
  9. zwycięski mani na prawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...