Paczący

poniedziałek, 10 grudnia 2012

Maybelline Lash Stiletto

Witajcie moje Kochane!

Biedronka nie przestaje mnie zadziwiać! Uwielbiam ten sklep [jak mówią niektórzy - dla plebsu - piona wszystkim plebsiakom takim jak ja!:)] nie tylko za cudowne świeczki LaRissa, którymi zastępuję te z Ikei, bo nie mam do nich łatwego dostępu, za produkty spożywcze, ale i kosmetyki. Ostatnio moim mega ulubieńcem stał się żel micelarny do mycia twarzy z BeBeauty i krem do rąk z poprzedniego posta! Przy kasie zaskoczyła mnie obecność kosmetyków z Maybelline - lakiery Colorama za 6.99* a także zestawy świąteczne: dwa tusze Maybelline lub tusz i lakier*. Nie wiem dlaczego nie brałam w ogóle pod uwagę tej drugiej opcji i mając JUŻ sześć tuszy wzięłam kolejne dwa. Jeden to Maybelline Lash Stiletto w kolorze brązowym - co może być minusem jeśli kochacie tylko i wyłącznie czarne maskary - tak jak ja, a drugi to Maybelline Volum' Express już czarny. Oba zestawy kosztowały 16.99,- co uważam jest super ceną! Rzuciłam zestaw na taśmę niemal bez zastanowienia.
Dzisiaj użyłam tego brązowego i muszę powiedzieć, że mimo, że nie jest to moja ulubiona czerń, to tusz jest super!
*chyba

Do całego makijażu oka użyłam też cieni z Technic Electrix Beauty zaznaczonych poniżej i srebrnego linera z Beauty UK, który jest porównywalnie cudowny jak ten fioletowy, którego mogłyście oglądać TUTAJ
Makijaż z racji wybranych przeze mnie kolorów jest dość mroźny, ale wydaje mi się, że ten brąz delikatnie go jednak ociepla;)
Nie jestem fanką brązowych tuszy, ale ten na prawdę super rozdziela i rozczesuje rzęsy a także delikatnie je pogrubia, nie tworzą się grudki i wystarczy jedna warstwa do uzyskania takiego efektu jak widzicie na zdjęciach! Jedynym minusem jest ten nieszczęsny kolor, ale jak się kupuje dwa tusze na raz, to jeden może być inny (czyt.nie czarny) moim zdaniem:) W tym drugim zestawie z lakierem był ten Volum' Express czarny, więc możecie wybrać czy chcecie dwa tusze - brązowy i czarny, czy jeden czarny i lakier do paznokci. 
To wszystko za całe 16.99,-
Super, prawda?

43 komentarze:

  1. Muszę koniecznie zajrzeć do biedronki jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja niestety nie mam w pobliżu biedronki:(

    a tak z innej beczki, jak się sprawdza ta paletka? warto ją kupić??

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Lash Stiletto. Szkoda, tylko, że ten jest brązowy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już się zaczęłam tym cieszyć:) ileż można mieć czarnych;)

      Usuń
  4. Nigdy nie bralam pod uwagę brązowego tuszu z racji ciemnej oprawy oczu ale muszę powiedzieć, że ten prezentuje się bardzo dobrze :)
    A cena zestawu jest bardzo atrakcyjna :):)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy brązowego tuszu. Ale ten wygląda ciekawie! Ładnie rozdziela i wydłuża:)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja jutro właśnie wybierałam się do Biedry:-))) Po świeczki oczywiście;-)
    ja tam lubię ten sklep dla plebsu;-)
    mam masę rzeczy od nich...kapciochy balerinki ze sweet kokardakmi, i materiałowe wieszaczki do szafy i śliczne kolorowe pudełka na kosmetyki i tego i, i, i mogłabym jeszcze dodawać i dodawać;-)
    Uwielbiam biedronkę:-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba nie powinnam kupować kolejnych tuszy na leżakowanie...

    OdpowiedzUsuń
  8. daj się zaskoczyć jakością Biedronki bez kitu ona mnie zadziwia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak sie ma boskie rzęsy to i tusz jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię ten tusza ale już mam 5 w zapasie ;p a pewnie u mnie już nie będzie;(

    OdpowiedzUsuń
  11. O, brąz ^^ Ja tam lubię kolorowe tusze, chociaż w Twoim przypadku powstrzymałabym się przez zakupem kolejnej maskary chociażby do zużycia kilku innych :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Też kupiłam ten zestaw, ale przez myśl mi nie przeszło, że któryś z tuszów może być brązowy :/ Więc interesu życia nie zrobiłam :/ Kto w ogóle wymyślił brązowy tusz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niby też, ale suma sumarum się cieszę mimo, że okazało się, że jest brązowy:)

      Usuń
  13. Tez zakupilam sobie maskare w Biedronce ale ta z blyszczykiem. Ekstraa promocja a ten tusz mialam jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. byłam dziś w Biedronce i kupiłam zestaw z dwoma tuszami:D

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam Lash Stiletto- muszę się przejść do Biedrony :)

    OdpowiedzUsuń
  16. efekt tuszu naprawdę świetny, czytałam o nim dobre opinie

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie widziałam u siebie :( A jest świetny z tego co widzę

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny jest ten tusz- jutro lecę do swojej Biedry :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny makijaż ;) Koniecznie muszę jutro odwiedzić Biedronkę ;) Piękne kolory ma ta paletka ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie taki straszny brąz jak go malują ;) Ja do tej pory nie byłam przekonana do brązowych tuszy ale ten u Ciebie podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny efekt daje ten tusz. Ale obecnie mam nadmiar różnych maskar i muszę się ograniczyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Patrz, byłam w sobotę w Biedronce i nic nie zauważyłam. Co prawda były to zakupy typu 'wlot i szybki wylot' ale nie wierzę, że przeoczyłabym taką okazję. Jutro wyruszam z powrotem i choćbym miałam cały sklep przeczesać to znajdę ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Lash Stiletto jest mega! szkoda że brązowy bo sama bym się na niego skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  24. a my z tym tuszem nie moglismy sie dogadac...;) zdecydowanie bardziej podobala mi sie zwykla wersja lash stiletto:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, widzę, że Biedra coraz bardziej nas zaskakuje, niestety do mojej jeszcze produkt nie dotarł :D

    OdpowiedzUsuń
  26. to fakt że w biedronce można znaleźć małe cudeńka z a niską cenę:)
    efekt mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jakoś nie mogę się przekonać do brązowego tuszu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Maybelline Lash Stiletto - miałam kiedyś ten tusz ,ale niestety jego szczoteczka była jakaś taka ostra , włosie było takie kujące , bardzo podrażniała , wręcz kaleczyła moje powieki ta szczoteczka ....za to przy Volum' Express jestem jak najbardziej za ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam nigdy brązowego tuszu, ale ma zdjęciach nawet nie zauważyłam, że ten jest brązowy, świetnie wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ech właśnie teraz, kiedy mam pińcet tuszy do zużycia :/

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi nie podoba się efekt jaki daje ten tusz w twoim przypadku... Strasznie posklejał Ci rzęsy:( - przynajmniej tak to wygląda na pierwszym zdjęciu. Na drugim jest zdecydowanie lepiej:)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...