Paczący

piątek, 7 grudnia 2012

Nie kładźcie torebki na podłodze!

Witajcie Kochane!

Czy Wy też kładziecie swoje torby na podłodze jak gdzieś idziecie/ przychodzicie? Ja zawsze, szczególnie jak jesteśmy u Rodziców mego Lubego. Moja Teściowa zawsze mi podnosi i biegnie z nią, żeby ją powiesić, bo jak mówi  "jak się taką torebkę położy na ziemi, to pieniądze się nie trzymają". Ja tam przesądna w ogóle nie jestem i tylko śmiać mi się chce! A jeszcze potem muszę lecieć do torebki aż do przedpokoju, bo mi zgaga wyniesie i jak coś chcę z własnej, osobistej torby, to muszę kilometry trzaskać:/
Koniec najeżdżania na Teściową, zresztą poza tym nie mam na co narzekać, bo kobieta jest do rany przyłóż! Kocham ją jak własną i każdej życzę takiej cudownej drugiej Mamy, co prawda ta jest moją aż trzecią, bo jeszcze mam najcudowniejszą Macochę na świecie, której też życzę każdemu. Jak mieć macochę albo teściową, to tylko i wyłącznie takie, jak ja mam! Także już nie najeżdżam na Nią poza tym, że mi tak wynosi te torby zawsze, żeby zawisły, bo jak leżą na podłodze, to się kasa nie trzyma. Tak się dziwiłam i dziwiłam a tu proszę... kasą szastam jak porąbana i faktycznie się mnie nie trzyma. To na pewno wina tej torebki leżącej na podłodze!!!

Dziś z żółtej ściany wyjęłam przesyłkę z jednego sklepu objętego promocją, nie dość, że -15% na kosmetyki, to i wysyłka do paczkomatu gratis. To se skorzystałam, a co! Nie byłabym sobą przeca... ;)
W środku były takie oto skarby, sztuk okrągłe 10, po angielsku ten. No to ten teges, takie to są przedmioty jak tu niżej, o!:

1. Paleta korektorów Wet n Wild + pędzel medium  2. Lipcream Manhattan kolor 95M
3 i 4. Kolorowe eyelinery, bo dość już tej czerni - fiolet i srebro z myślą o sylwestrze, oba Beauty UK pearl liners.
5. Puder matujący w kulkach Manhattan 20g
6. Butelkowa kredka Manhattan - Kajal Eyeliner 4
7. Podwójny cień do powiek Magic Duo Eyeshadow Classic Marine, 8. lakier Lotus Effect Nail Polish 78S i 9. Wet n Wild Podwójna Mascara DOUBLE ACTION CZARNY BRĄZ z bazą
Dyszka. NYC Turbo Dry Top Coat Utrwalacz i Wysuszacz 9,7ml
Czemu chciałybyście przyjrzeć się jako pierwszemu? Mnie najbardziej ciekawi ostatnia rzecz, bo polowałam na przyspieszacz wysychania lakieru, gdyż to moja największa zmora... Zwłaszcza jak już chcę wychodzić z domu - wtedy mi się przypomina, że jeszcze nie pomalowałam paznokci i je na szybko maluję a potem odciskam na nich kurtkę, zdzieram lakier zakładając buty no i sikając przed wyjściem jak naciągam gacie z powrotem na tyłek.
Kolejna sprawa ważna przy malowaniu paznokci, to taka, że ewidentnie stanowię zagrożenie na drodze jako kierowca, bo jak prowadzę samochód a mam świeżo pomalowane paznokcie, to zerkam czy mi wyszło równo i czy odciśnięcia mi się w miarę wyprasowały i jakoś znośnie całość wygląda :( Zdałam sobie sprawę z tego jak ostatnio wylądowałam prawie komuś na dupie, bo się zagapiłam na świeżo zrobiony mani:( Normalnie baba za kółkiem:/ Totalna masakra.... Muszę przestać!!!

Macie podobne przygody w swojej pamięci?

33 komentarze:

  1. Błyszczyk Manhattanu wygląda bardzo przyjemnie. Ja torebki na ziemi nie kładę, z przyzwyczajenia ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tą torebką też tam mam i zawsze podnoszę każdemu, kto do mnie przychodzi. Zabobon, ale kurcze - chyba w niego wierzę :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tego Manhattana i nie jestem zachwycona :(
    A Twoja teściowa ma rację. Kiedyś, podczas praktyk szkolnych miałam w pokoju torebkę na podłodze. Moja współlokatorka wypowiedziała magiczne zdanie o nie trzymaniu się pieniędzy. Torebkę powiesiłam. Poszłyśmy na kolację. Wracamy i co się okazało? Zostałam okradziona, kolezanka zresztą też...Od tej pory nigdy, przenigdy nie trzymam torby na podłodze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale którego? bo jak widzisz kilka produktów kupiłam z tej firmy... :)

      Usuń
    2. He, faktycznie :P Matowy błyszczyk. Wysusza i marszczy mi usta jak kwaśny smak postaciom w kreskówkach :D Butelkowa kredka ciekawa ;>

      Usuń
  4. lubię te pomadki Manhattan :) mam w różowym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, z ta torebka tez słyszałam nie raz;) ten wysuszacz mnie interesuje;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w rodzinie torebek pilnuje siostra i wszystkim każe podnosić. I jeszcze nie każe kupować brązowych portfeli, z tego samego powodu :)

    Ja bym chciała się dowiedzieć jak ten top coat sie sprawuje i możesz się pomaziac trochę tymi podwójnymi cieniami. No i lakier of course :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy te cienie i lakier nie będą dla Was... ;) ale jeszcze pomyślę!

      Usuń
  7. same świetne rzeczy !:) ciekawa jestem tej paletki wet n wild

    OdpowiedzUsuń
  8. W przesądy staram się nie wierzyć ale jak za dużo się czegoś nasłucham to samo z siebie tak wychodzi, że staram się tego przestrzegać bo mimo woli siedzą takie zbędne myśli w głowie.

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz widzę puder matujący w kulkach

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytając tytuł wiedziałam, że będą zakupy :) Ja myślę, że to zdecydowanie wina torebki na podłodze :) Nie ma innej opcji :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o tym przesądzie, że jak się trzyma torebkę na ziemi to pieniążki uciekają :p
    Jestem ciekawa tego fioletowego eyelinera, chciałam kupić ten z essence w żelu ale go wycofali :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez zamierzam skorzystać z tej promocji i zakupić ten błyszczyk- pięknie u Ciebie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja teściowa tez tak mówi o torebce co mńie strasznie wkurza,ale zawsze jej mówię ze nie mam gotówki przy sobie bo płace karta wszędzie :p

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie wyglądają te linery, no i piękny kolor lakieru:) oj tekst z uciekającymi pieniędzmi też już słyszałam milion razy, zawsze powtarzam, że nie ma co uciekać:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahaha kto nie słyszał o uciekających pieniądzach... Chyba każdą z nas kiedyś ktoś oświecił, że zwyczaj leżakowania torby na podłodze jej nie służy... ;) mnie osobiście bardziej przekonałby tekst - och, masz taką ładną torebkę szkoda, żeby leżała na podłodze... :D I wtedy wszystko gra - pieniądze nie uciekną, ego będzie połechtane, a torba znajdzie się gdzieś 'wyżej'... :D

    Mnie osobiście najbardziej zaciekawił ten korektor, bo nawet kiedyś zastanawiałam się czy by go może nie zakupić. :) no i linery wyglądają zachęcająco. :)

    Ps. tak patrzę na Twoje zakupy i aż mnie korci, żeby zapytać o nazwę sklepu. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. tak też tak mam z torebką :d
    a błyszczyk daje super wykończenie :)

    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. no niestety ja również mam ten problem.... zdarza mi się położyć torebkę na podłodze:)

    OdpowiedzUsuń
  18. :) byłam u mojej kochanej babci i jak zawsze- bez zastanowienia!- rzuciłam torebkę na podłogę, a babcia z przerażeniem w oczach szybciutko ja podniosła: "Kochanie, bo pieniądze się nie będą Ciebie trzymały!". Babcia jest kochana, lepiej słuchać jej rad :D

    świetne te zakupy (oczywiście nie muszę mówić, że jestem ciekawa przyspieszacza-wysuszacza i lakieru, bo to oczywiste w moim wypadku!). Podoba mi się baaardzo butelkowa kredka i fioletowy (czy tylko na zdjęciach wydaje się bardziej granatowy?) eyeliner. Widzę, że przygotowania do Sylwestra idą pełną parą :)

    co do paznokci i kierowania autem- miałam ten sam problem! jako że uwielbiam motoryzację, najlepiej moim zdaniem paznokcie prezentują się na ...kierownicy. Teraz po prostu wsiadam wcześniej za kółko, napawam się widokiem mani, sprawdzam w lusterku makijaż i dopiero odpalam silnik :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak myślałam, że to właśnie ten sklep... ;) mam jego stacjonarną wersję w moim mieście ;) i nie mogłam się oprzeć wrażeniu, że to właśnie stamtąd... ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak jak już podłodze torebkę na ziemię Mama moja rzuca ten sam tekst hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam taką szminkę w płynie, ale inny odcień :) Są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie i tak się pieniądze nie trzymają ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. mnie najbardziej ciekawi puder matujący w kulkach.
    a z tym samochodem to mnie ubawiłaś (mówi osoba, która nawet jako pasażer kurczowo patrzy się w jeden punkt na horyzoncie, bo ma chorobę lokomocyjną ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy kredka o numerze 6 jest mięciutka? :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie mama zawsze "gani" za stawianie torebki na ziemi. Taki już mam odruch.
    W pracy wyrobiłam juz sobie odruch chowania do szafy ale tylko dlatego, że kilka osób podchodząc do mojego biurka potknęło się o nią a nie chciałam ich mieć na sumieniu;-)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...