Paczący

niedziela, 2 grudnia 2012

Prościej się chyba nie da...

Cześć Kochanieńkie!

Dupeczek Waszych pięknych Wam ten makijaż nie pourywa, bo jak w tytule - prościej się nie da. Oczy cieniowane brązami, jedynie na ustach matowa pomadka Basic. No może dodatkowo starałam się wysmuklić sobie nos z pomocą brązowego cienia, żeby był zgrabniejszy... coś tam się delikatnie zmieniło w tej kwestii jaka była zamierzona i zostawiam:)

Makijaż oka wykonany dzięki uprzejmości paletki Sleek OSS, oraz Bad Girl, ale z tej drugiej użyłam tylko jednego koloru - sreberka pod same brwi. Pomagał też liner z Miss Sporty ofkors czarny, który u-wiel-biam, ale to już piszę w każdym  makijażowym poście...
Zabijcie mnie, nie wiem co to za kolor. Pamiętam tylko, że w Schleckerze, czyli obecnym Daily wzięłam środkowy kolor a były jeszcze dwa - różowy i bardziej czerwony, no i ta jakby brzoskwinia(?)
Szkoda tylko, że czasem trzeba uważać na zęby. Ja po każdej aplikacji wkładam palec do ust oblizując go i tym sposobem usuwam nadmiar. Nie podoba mi się też to, że na łączeniu obu warg pomadka może się zbierać:/ bleh... źle to wygląda! Ale z daleka nie widać ;D
Jak widzicie na co dzień nie szaleję z makijażami ani nie wiadomo jaką kreską. Oczywiście pilnuję zasady, że jak oczy to nie usta, a jak usta, to oczy mniej podkreślone. Jak patrzę na to zdjęcie, to coraz bardziej wkurza mnie ten włos na środku czoła... :p

Miałyście kiedyś mocno pomalowane jednocześnie usta i oczy?

___________________
Nie zapomnijcie jeszcze zagłosować do końca dnia na mani andrzejkowy, jeśli jeszcze tego nie zrobiłyście. Dziewczyny na Was liczą! :*

Spadam na obiad ymynynowy do Barbary... 

34 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. to może mnie się tylko wydawało, bo ja rzadko używam szminek tak na co dzień... i każdy dodatkowy kolor to już dla mnie "podkreślenie" ;D

      Usuń
  2. Oczywiście ze miałam! Jak się zabawiam moimi zabawkami w zaciszu łazienki :P

    A tak do ludzi to nie, bo mi nie wygodnie. Przy czym zazwyczaj pada na mocniejsze oko i delikatne usta. I tak wszelkie szminki zaraz zjadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na co dzień prawie wcale nie noszę pomadek właśnie ze względu na ich konsumpcję;)

      Usuń
    2. A już myślałam, że tylko ja taka anty-szminkowa jestem przez to, że je "zjadam" :P

      Usuń
  3. Fajny delikatny makijaż. Masz piękne oczy :D oddaj mi!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie też oczy i usta są bardzo delikatne :) Ale za to ładnie Ci tak :D Ja lubię mieć szaro-czarne oczy i czerwone usta bo mi tak pasuje i dobrze się w takim połączeniu czuję, ale mojemu chłopakowi się nie podoba jak tak wychodzę publicznie więc pass :p

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się podobają Twoje brwi! Niestety swoich nie potrafie okiełznać ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz ślicznotko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To przecież właśnie piękno tkwi w prostocie!:) BOSKO:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem dość mocno zachowawcza i kiedy wykonuję pełny makijaż, to zazwyczaj stawiam na mocne oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż nie jest moją mocną stroną. Lubię malować się cieniami, jednak jestem świadoma tego, że spektakularnych efektów nie ma. Zwykle maluję się eyelinerem i czasami "wkładam" czerwień lub mocny róż na usta.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, jesteś śliczna i bardzo Ci pasuje taki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz w tak naturalnym makijażu :) Ja ostatnio również podobnie się maluję - pogoda mnie dobija i nie mam ochoty na eksperymenty...

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz tu świeżo i promiennie. Masz subtelną urodę, więc chyba im mniej tym lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny ten makijaż: subtelny, delikatny i taki kobiecy :) razem z uśmiechem na twarzy wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prosto, elegancko ..dla mnie pierwsza Liga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie wyglądasz, makijaż taki jak lubię najbardziej :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten makijaż pięknie podkreślił Twoją urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładnie Ci w tym makijażu. Nigdy nie miałam jednocześnie ciemnych oczu i ust :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja raczej maluję usta na stonowane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jako że nie jestem fanką tradycyjnych błyszczyków to zaciekawiła mnie ta matowa wersja:) kolorek naprawdę fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Matujący błyszczyk boski! Świetnie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Alez Ty sliczna ;) matowy lip GLOSS? :P hmmm ladny kolor a Twoja kreska na oczach jest swietna :) bardzo mi sie podoba, musze popracowac nad 'gruboscia' mojej :) jakiego eyelinera uzywasz?

    OdpowiedzUsuń
  22. super, bardzo ładnie wyglądasz :) maluj się tak dalej!

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...