Paczący

piątek, 7 grudnia 2012

Makijaż z paletką Technic Electric Beauty

Witajcie!!!
Postanowiłam dzisiaj wypróbować nową paletkę, która z zawodu jest technikiem elektrykiem ;) Użyłam dwóch kolorów, które wydają mi się idealne dla niebieskich oczu, czyli fioletu, który jest jednocześnie moim ukochanym kolorem i pomarańczki, którą też nie pogardzę:)


W wewnętrznym pomarańczka, w zewnętrznym fiolecik, na dolnej powiece niebieski z turkusem, przy których mój niebieski kolor oczu wypada dość płowo. Cienie się nie osypują i są dość dobrze napigmentowane chociaż nie ukrywam, że lepiej byłoby z bazą, której akurat nie posiadam, ale może to się zmieni. Jeśli wahacie się czy kupić sobie taką paletkę, to bardzo Wam polecam, bo jest to 12 fajnych kolorów - wszystkie perłowe, więc nie wiem czy każdej to odpowiada - za śmieszną cenę! I można się bawić z kolorami jak ta lala! :D

Jakie są Wasze ulubione kolory na powiekach?

33 komentarze:

  1. No powiem Ci że cienie z tej paletki i na oczkach wyglądają bardzo dobrze :D Śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne kolory, daj jeszcze znać jak się trzymają na powiece Niebieskooka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O jak szybciutko, a dopiero co pisałam , że czekam na makijaż :) Ładne kolorki, paletka znajdzie się na liście moich następnych zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zestawienie kolorów, chociaż jak to perły nie są jakoś super napigmentowane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne i takie te przejścia kolorystyczne, baaaardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie dobralas odcienie, piekny makijaz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne kolory, ale chyba za bardzo się błyszczą jak dla mnie:) jakoś ostatnio wolę maty, albo półmaty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł + świetne wykonanie = świetny efekt końcowy :ddd
    naprawdę piękne : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazwyczaj wybieram bezpieczne brązy ale lubię czasami pszaleć z innymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne połączenie i like it ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale te kolory się pięknie mienią! To lubię :)

    A post "co w mojej torebce" zrobię, tylko chyba najpierw wypadałoby ją usprzątnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też w tej chwili mam na dwóch, jeden złoty, jeden czarny - ale chciałam Wam pokazać cały efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny makijaż, ładne oczy :-)
    A mnie czeka wypróbowanie nowej paletki którą dostałam od cioci, a kupiła ją w Tchibo :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie przechodzą kolory :) Ja najlepiej czuję się w brązach i fiolecie/wrzosie, ale bardzo stonowanym, przełamanym np. granatem.

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne są te kolory- uwielbiam takie połyskujące cienie.
    nie mogę napatrzeć się na Twoje kreski, masz naprawdę opanowaną rękę!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne te kolorki, ja jednak jestem wierną fanką smoky eyes :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kolejna dobra recenzja tych cieni i widzę że niezła konkurencja dla Sleeka ,
    ładny delikatny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny makijaż, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie patrz się na mnie w taki sposób ;>

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny makijaż oka. :)
    A i cienie zaczynają mnie coraz bardziej interesować. :) Ciekawa jestem jak wyglądałyby na bazie, bo pewnie całość byłaby troszkę mocniejsza. :)
    Tak czy inaczej jeśli się gdzieś z nią spotkam, chętnie kupię i wypróbuję na moich patrzałkach. :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...