Paczący

sobota, 1 grudnia 2012

No Laski, to teraz głosujemy...! :)


Witajcie!

Wczoraj o 23.59 konkurs dobiegł końca. Wzięły w nim udział AŻ CZTERY osoby!!! No po prostu szał wściekłych jajników!!! Dziewczynom strasznie dziękuję, że im się w ogóle chciało:) Jednej już gratuluję tego cudownego malinowego lakieru Priti NYC, który jest przecudowny, będziesz się cieszyć dziewczyno! 
Zanim to jednak nastąpi i znowu polecę na pocztę wysyłać nagrodę, musicie zagłosować na tę stylizację, która podoba się Wam najbardziej. Zamieszczam w kolejności, w jakiej do mnie przyszły. Nie są podpisane ani nie były wcześniej publikowane na blogach właścicielek. Oto one:
Numer 1

Numer 2
Numer 3
Numer 4
Mnie się podobają wszystkie, ale teraz od Was zależy, która z nich zdobędzie nagrodę. Głosujcie, macie czas do jutra do północy a w poniedziałek ogłoszę wyniki :)
W komentarzach możecie wpisać tylko cyfrę 1,2,3 albo 4 i już będę wiedziała o co kaman. Oczywiście inne też są mile widziane, jednak pamiętajcie aby zagłosować!:)

Trzymam kciuki i do następnego :*

37 komentarzy:

  1. Kochana, miałam wziąć udział, ale bym się tylko skompromitowała :/
    Głosuję na pracę nr 2:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie miałam pomysłu :/
    Podoba mi się praca nr 4.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również najbardziej podoba się 4:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, pisalas,ze nie masz u siebie Gosha ,w takim razie serdecznie Cie zapraszam do zdobycia go ;) http://mademoiselle-zu.blogspot.com/2012/12/konkus-sylwestrowy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytałam, ale nie mam fb i nic tam nie polubię więc nie wiem czy mogę wziąć udział:p

      Usuń
  5. Jak dla mnie nr.2;)
    Sama nic nie wymyśliłam;(

    OdpowiedzUsuń
  6. O, a ja nawet nie zauważyłam konkursu -.-
    Głosuję na 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Głosuję na 4 :)

    Hahaha, uwielbiam Kacperka, właśnie oglądam powtórkę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadna praca mnie w zasadzie nie powala, nie mój gust. Ale wybieram 4, bo chyba najładniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale umiesz się inspirować ;) głosuje na pracę nr 2 ;D

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...