Paczący

sobota, 8 grudnia 2012

Fioletowy liner - me gusta!

Cześć Dziewczyny!

Nie mogłam się już doczekać kiedy użyję mojego nowego linera z Beauty UK w kolorze fioletowy, więc dzisiaj czym prędzej zmalowałam sobie makijaż z jego użyciem. Użyłam też paletki Oh So Special a dokładnie, tego koloru, który uważam, że super gra z tym fiolecikiem! Liner jest dość mocny, w sensie fajnie napigmentowany! Jestem z niego bardzo zadowolona, ciekawe jak się sprawdzi ten srebrny...
Makijaż jest prosty jak drut: cień Sleek, fioletowy liner nad rzęsy, czarny zaraz pod nim, tusz i... już! :)
Obczaję jego trwałość i dam Wam znać...
Znowu mnie boli głowa :( Wieczorem jedziemy na kręgle ze znajomymi więc mam nadzieję, że mi przejdzie, bo robię za kierowcę :)
Jakie są Wasze plany na sobotni wieczór?

41 komentarzy:

  1. ja najlepiej czuję się w czarnym, ale powiem Ci, że ten prezentuje się bardzo ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo, ale chciałam wreszcie zmienić kolor z czarnego na mój drugi ulubiony czyli fioletowy:)

      Usuń
    2. I dobrze, bo fioletowy też bardzo ładnie wygląda ^^

      Usuń
  2. Ja tez sie najlepiej czuje w czarnym, ewentualnie brazowym, ale jak kolezanka pozywej tez uwazam, ze prezentuje sie bardzo ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kolorowe linery choć najczęściej w tej roli występują u mnie kredki. Trzymaj się cieplutko i nie daj bólowi, ja wieczór spędzam z moim facetem :) Miłej zabawy Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny :D Powiedz mi proszę jeszcze czego Ty używasz do brwi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już Ci mówię Serce me: używam jakiegoś brązowego cienia i skośnego gęstego pędzelka nołnejm:) wsjo:D

      Usuń
    2. szukam pasującego do moich brwi brązu i tak patrzę, że takiego jak Twój nie mam :D ja mam tą paletkę z Essence ale ten jasny jest za jasny a ciemny za ciemny :) niestety mieszanie ich także nie przynosi rezultatów :D

      Usuń
  5. Bardzo ładny makijaż.
    Podoba mi się (nawet bardzo) wykonanie kreski.
    Jest taka równa i estetyczna.
    A kolorowych mam tylko taki delikatny błękit i połyskujący szary ;)
    Osobiście wybieram jednak czernie i brązy.

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie Ci z taką kreską:) ja wieczorem planuję naukę angielskiego;/ a później dla relaksu piwko z kolegą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię kolorowe eyelinery i tym również bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam klasyczną czerń :) Ale ten fiolet jest dość kuszący :) Dodałam na wymianę parę rzeczy, jeszcze jutro dodam cienie, jeśli chcesz coś w zamian za ten nieszczęsny cień to pisz śmiało :) A mam nadzieję, że czekoladki i perfumy już doszły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kolorowe linery, z Beauty UK mam jeden i chwalę go sobie. Niezła jakość za śmieszną kwotę.

    Moje plany to łóżko, dużo gorącej herbaty z cytryną i rumem oraz dobra książka. od tygodnia jestem smarkata:(

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie się prezentuje :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę umiejętności robienia kresek. Ja ile bym nie próbowała to nic mi nie wychodzi więc się już poddałam. Kolor linera prezentuje się pięknie.

    Ja od 2 tygodni jestem chora więc wieczór spędzę w domu w łóżku :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, choć ja używam tylko błyszczyków xD Jakoś nie lubię makijażu xD
    Dziękuję, jakoś wszystkich przykuwa w tym wierszu porównanie łzy z gruszka xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie się szykuję i za chwilę wychodzę się spotkać ze znajomymi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ladnie wygląda :-) ciekawe urozmaicenie w makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wygląda, zmalowałabym nim krechę na jakąś imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam cienie Sleek :) i mega zazdroszczę Ci taki rzęs no i tego fioleciku :D

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie wygląda :) szkoda, że ja się boję kolorowych eyelinerów :D

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładny, no ale przy takim kolorze to kreska musi być idealna (tak jak Twoja), więc nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się ta fioletowa kreska! :) myśle że do moich zielonkawych oczów też by się nadawała :>

    tym razem zdjęć nie zrobiłam, ale jeśli jesteś zainteresowana to zapraszam tutaj:
    http://moooni-que.blogspot.com/2012/11/29-o-blond-farbowaniu-srebrny-py.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi ciężko wychodzą kreski eyelinerem... wolę kredkę :P Kolor bardzo Ci pasuje podkreśla oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. strasznie mi sie podobaja u kogos kolorowe kreski, tak jak np u Ciebie, ale u siebie juz nie jestem taka chetna na nie..

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo mi się podoba :)
    lubię takie akcenty fioletowe

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...