Paczący

czwartek, 8 listopada 2012

Liebster blog - senkju, senkju! // UPDATE II

Witajcie Dziubaski:)

Zostałam nominowana przez Hannah, Fiorę i Yasinisi do tego wyróżnienia, za które właśnie się zabieram, ale najpierw jeszcze baner i zasady.
Dziewczyny wedle zasad nominowały 11 osób, w tym mnie, i zapytują o 11 rzeczy, czyli w sumie ja odpowiadam aż na 33 pytania:)
Ogólne zasady są następujące:

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który nominował Ciebie.

Włosy proste czy kręcone? proste

Eyeliner czy kredka? kredka

Podkład czy BB cream? podkład, chociaż najczęściej nic ;)

Pod podkład baza czy krem? krem

Ulubione czasopismo? jeśli jakieś w ogóle, to Joy

Kawa czy herbata? kawa, ale tylko rozpuszczalna, z jednej łyżeczki, na pół z mlekiem, spienionym i syropem barmańskim o smaku waniliowym:)

Lato czy zima? tylko lato!

Dieta czy ćwiczenia? dieta

Róż czy bronzer? bronzer

Paznokcie naturalne czy żelowe? naturalne

Szpilki czy trampki? trampki

Pytania od Fiore:

Książka czy film? film

Zaręczyny tradycyjne czy szalone? tradycyjne

Ślub czy życie na tzw "kocią łapę" ? ślub

Sukienka długa czy krótka? krótka

Ulubiona pora roku? lato

Twój autorytet? rodzice, najstarsza siostra

Twoja największa wada i największa zaleta? lenistwo/ umiejętność słuchania

 Drink czy piwo? woda

Miasto czy wieś? miasto

 Ulubione ciasto? "pani Walewska" mojej teściowej i sernik mojej Macochy:*

Obiad czy deser? obiad

Pytania od Yasinisi:


Ile czasu zajmuje Ci blogowanie? robię to od ponad roku, a dziennie około 2h na przejrzenie Waszych blogów, odpisanie na komentarze itp:)

Pies czy kot? tylko pies

Jaki jest twój ulubiony serial? Wzgórza Hollywood, The City, z polskiego badziewia oglądam Pierwszą miłość;)

Co sądzisz o przyjaźniach nawiązywanych przez internet (nie mam na myśli portali randkowych
tylko znajomości blogowe/forowe)? Czy twoim zdaniem mogą się one przerodzić w takie prawdziwe, trwające latami? nie widzę różnicy między przyjaźnią internetową a tą "live", poza tym w necie poznałam mojego męża i uważam, zresztą nie tylko ja, że jesteśmy zajebistą parą;)


Co chciałabyś dostać na gwiazdkę? :) perfumy Chloe te białe, które dodawali do listopadowego Glossyboxa(?), ale duże, książkę, jakieś ubranie, lakier do paznokci z Gosha holograficzny, srebrny, tusz do rzęs z Chanel, puder z MACa, czekoladę Studencką, psakasę na wykończenie domu i na spłatę kredytu


Czego nie zjadłabyś za żadne skarby świata? nie ma czegoś takiego, bo jestem otwarta na nowe smaki i nie brzydzą mnie np. ślimaki itp.

Ulubiona dobranocka z dzieciństwa? Smerfy, Gumisie, cały Disney niedzielny

Wymarzona praca? podróżnik

Największe makijażowe faux pas? za ciemny podkład, za jasny korektor pod oczami, maska odcinająca się na linii żuchwy

Jakbyś miała mieszkać gdzieś poza Polską, to gdzie? Uzasadnij wybór. wszystkie anglojęzyczne, bo kocham ten język, jakiś kraj południowoamerykański, gdzie nie ma podatków i jest ciepło:D

Twój ulubiony łakoć (słodycz) to? Bounty, Milkyway

Moje pytania brzmią następująco:
Twój ulubiony lakier do paznokci: marka i kolor bądź numer
Twoja ulubiona szminka lub ogólnie produkt do ust
Ulubione perfumy
Wstydliwy nałóg
Ulubiona odżywka do paznokci
Ulubiony tusz do rzęs
Tani lakier do paznokci vs. drogi?
Ulubiony film
Czyj styl podziwiasz
Czyją figurę chciałabyś mieć
Ciacho, z którym umówiłabyś się na randkę.

A do odpowiedzi przyjdą:
Mela, Beauty and Stuff, lolita76548, Natalia, Dagna15, Agnusbe,
Ania, Justemois, Klamarta, RitaSter, oraz anioleek89

Pozdrawiam Was Dziewczyny i czekam na Wasze odpowiedzi!:)

40 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. nie ma za co, baw się dobrze odpowiadając na moje pytania:) :*

      Usuń
  2. Dziękuję serdecznie za nominację jutro napiszę posta odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham święta, a jak zobaczyłam, że odliczasz do nich dni, jakoś miło mi się zrobiło na duchu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe nie przejmuję się ;p w końcu to nic złego ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Przemiły blog, dodaje do ulubionych :)
    Zapraszam w odwiedziny do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki kochana, odpowiedź pojawi się na dniach :))

    OdpowiedzUsuń
  7. noms ja tez Cię otagowałam.... :-)
    Widzę, że się spóźniam ;-)

    http://gosiaqka.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym chciała kręcone włosy!:) Ale mam proste jak druty : (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja mam tak krótkie, że nie to proste ni to nie wiadomo jakie:/

      Usuń
  9. Ja zatykam językiem i wtedy jak nie pluuunę to wszystko w lakierze :D paznokcieć ze skórkami :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wyróżnienie.
    Zapraszam do przeczytania odpowiedzi =)
    http://codziennik-agnusbe.blogspot.com/2012/11/wyroznienie-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję nominacji,też mnie to spotkało.Cudnego weekendu życzę i mnóstwo zdrówka.Całuski :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję, Tobie również, i wszystkim to czytającym życzę udanego weekendu, w końcu to już teraz:)

      Usuń
  12. Dziękkki za tag. Odpowiedziałam na pytania. Fajna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję bardzo :) Właśnie pojawiła się u mnie notka z odpowiedziami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dziękuję za nominację.:)
    Jak tylko znajdę wolną chwilę - z chęcią odpowiem na pytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Notka z odpowiedziami na Twoje pytania już pojawiła się na moim blogu. Zapraszam!

      Usuń
  15. studiuję angielski, ale krajów anglojęzycznych jakoś nie lubię ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawie napisane. Super wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...