Paczący

wtorek, 13 listopada 2012

Nierdzewka z Eveline nr 605


Witajcie ponownie!


Kolejny post, kolejny mani. Tym razem pierwszy raz używałam lakieru z Eveline z serii Colour Instant Fast Dry & Long Lasting nr 605, kupionym w Biedronce chwilę temu, za jakieś 8zł(?):


sztuczne światło/ bez lampy

w świetle naturalnym

 
Kilka spostrzeżeń:
- odrobinę smuży
- potrzebne dwie warstwy
- bardzo szybko schnie, łatwo i szybko się maluje
- duża butelka - 12ml
- nie zawiera toluenu, który jest szkodliwy
- nie zawiera formaldechydu, deubutylu i kamfory
- delikatne wykończenie z minimalnym połyskiem
- bez drobinek

Macie któryś z tej serii?
Czy tylko mnie ten kolor kojarzy się z przedmiotami ze stali nierdzewnej, np. z lodówką? ;)
Muah!

30 komentarzy:

  1. Nie tylko Tobie :) Chociaż do mnie nie przemawiają takie szaraczki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten ma nawet ładne wykończenie chociaż ja też wolę intensywniejsze albo spokojniejsze kolory;)

      Usuń
  2. A mnie się podoba :) Bo i szarości lubię.
    Na ostatnim zdjęciu jest taki... lodówkowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, ale jakoś nie przepadam za drobinkami w lakierach, nie mogę się do nich przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W "moich spostrzeżeniach" piszę, że jest "-bez drobinek" ;)

      Usuń
  4. ładny kolor, na pierwszym foto widać, że smuży

    OdpowiedzUsuń
  5. Amelinium ;p. A tak serio, to musze isc do biedronki ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to było jakiś czas temu nie wiem czy jeszcze będą, ale spróbuj:)

      Usuń
  6. uwielbiam go ;)
    ja nie potrzebuje dwóch warstw :) ale fakt faktem trochę smuży, ale tylko ciutkę :) tu go opisałam:
    http://baalbinkaa.blogspot.com/2012/11/137-grafitowy-ulubieniec.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolor, chociaż wolałabym taki całkowicie matowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można potraktować topperem z Essence np. i już będzie matowy ;)

      Usuń
  8. Nie podoba mi się, zdecydowanie wolę kremowe szarości.

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglada bardzo fajnie, ale jednak kolor mimo wszystko nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Średnio podoba mi się efekt jaki daje na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kolor, apropo tego wibo, który skomentowałaś to pierwsza warstwa jest taka zielonkawa, ale po 2 wychodzi granat z zielonkawym błyskiem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mam cierpliwości do malowania paznokci :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no coś Ty? ja mogę kilka razy dziennie zmieniać kolor, bo malowanie szybko mi idzie i lubię zmiany:)

      Usuń
  13. Strasznie mi sie podoba !!

    Ciekawe czy są jeszcze , ta Biedronka :P


    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy ten kolorek :) jeszcze sie z takim nie spotkałam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze przypomina mi jak sobie opsikałam rękę spray'em do felg :) i mam cichą ochotę na taki lakier :) Do tej pory wszystkie kosmetyki Eveline bardzo lubiłam, ale lakieru jeszcze nie miałam. Odżywkę owszem i byłam wniebowzięta :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam ^^ trzyma się niesamowicie długo jak na taki tani lakier ^^ OPI wytrzymuje u mnie ok. tygodnia, zaś ten ok. 5 dni ;)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...