Paczący

czwartek, 15 listopada 2012

Priti NYC Flamingo Flower

Hej!!!

Zaraz uciekam na zakupy, bo mam od paru dni najzwyklejszą w świecie zachciewajkę.. Zrobię napad na galerię, Rossmanna, Douglasa, SP, TkMaxxa i myślę, że moja próżność zostanie zażegnana i chcica zaspokojona! Wish me luck ;) Póki co pokażę Wam lakier na bazie soi w pięknym kolorze czerwonym Priti Polish. Do takiego krycia potrzebowałam aż... jednej warstwy :) Lakier nie śmierdzi jak inne i jest z naturalnych składników. Jak będziecie miały pytania co do niego, to śmiało:) Nazywa się Flamingo Flower i wygląda tak:


Pewnie nie za bardzo kojarzycie te lakiery?
Ja też odkryłam je niedawno:) 
W zakładce KUP MNIE znajdziecie dwa kolory z tej firmy, polecam Wam, bo butelka jest bardzo duża: ponad 12ml, krycie rewelacja, nie zawierają tego, co większość lakierów, check them out!:)

45 komentarzy:

  1. piękna czerwień, uwielbiam takie i do tego jedna warstwa wow

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. kiedyś sprawdzę, bo powiem szczerze, że nie jestem dobrą osobą do pytania o to, dlatego że codziennie zmieniam kolory:) kiedyś specjalnie dla Ciebie wypróbuję jeden na dłużej i wtedy Ci powiem:D

      Usuń
    2. "codziennie zmieniam kolor", jak ja to podziwiam :D

      Usuń
    3. trochę zboczenie... zupełnie jakbym nie miała nic ciekawszego do roboty;) lubię i już:D

      Usuń
  3. czarujaco zmyslowy kolor;)

    zapraszam na rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna czerwień :) A jeżeli chodzi o próbniki, to na allegro widziałam w bardzo przystępnej cenie :) A może nawet uda Ci się znaleźć w twoim mieście, to na przesyłce zaoszczędzisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, ja widziałam też jak można je zrobić samemu, tzn.odpowiednik, bo przecież nie identyczny;)

      Usuń
  5. Piękny kolor :) a o tej firmie faktycznie pierwsze słyszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie wygląda :) chwal się, co kupiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite krycie jak na jedna warstwe :O mozna dostac te lakiery w jakims sklepie stacjonarnym ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdzie nie widziałam.. ale prawdopodobnie jutro będzie u mnie do wygrania jeden z nich więc czekaj jeszcze trochę a może Ci się uda i go wygrasz!:)

      Usuń
    2. tzn. nie dokładnie ten, bo ten jest mój i już używany, ale nowiutki w kolorze- bardzo ogólnie mówiąc -różowym...:D

      Usuń
  8. Nie musisz mieć facebooka! :)
    Wystarczy, że napiszesz obok FACE- NIE :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio na blogerze rządzi czerwień na paznokciach ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym powiedziała raczej, że jesienne kolory.. ale możliwe:)

      Usuń
  10. I tak chyba będę musiała zrobić! :) Zapach był cudny , a ja się uparłam, że chcę znaleźć nazwę dzisiaj,teraz, już . I tak szukam . hahaha ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam je !:D upór maniaczki się przydał i znalazłam !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem właśnie : )
      Pójdę , powącham jeszcze raz i będę czekała na promocję . haha ;D

      Usuń
    2. Zaspamuję Ci dziś bloga ,haha <3
      Tak mi się jeszcze przypomniało, że miałam Ci napisać, że jak będziesz miała gdzieś pod ręką drogerię Aster to bardzo Ci ją polecam . Jest coraz lepsza i ma coraz więcej produktów ( prawie identyko jak Natura, więc w Naturze na 100 % te perfumy też będą ). Bardzo lubię tę drogerię .

      Usuń
  12. rzeczywiście świetne krycie, choć wolę bardziej malinowe czerwienie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale żarówa, w pozytywnym sensie :D Taką czerwień można wypatrzeć pewnie z daleka ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna czerwień, lobię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pzepiękny kolor, nigdy nie miałam takiej klasycznej czerwieni, muszę w końcu nabyć podobny odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny kolor,uwielbiam czerwień,zdjęcia są super zrobione.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny kolor. Czerwień to klasa sama w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. rzeczywiście pierwsze widzę te lakiery :) nie lubię czerwieni na paznokciach zbytnio, ale ta ma piękny, nasycony odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Załamałaś mnie,że ten efekt nie wychodzi tak ładnie :(
    Zdziwiłam się też, że wystarczy tylko 1 krycie tym lakierem, aby uzyskać taki ładny kolor O_O
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. kompletnie nie kojarzę, ale kolor baardzo przyjemny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic dziwnego, ja ich w PL nigdzie nie spotkałam, poza właśnie TkMaxxem;)

      Usuń
  21. Piękna ta czerwień.
    Do tego koloru mam słabość :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...