Paczący

sobota, 24 listopada 2012

Różowo-fioletowa propozycja na szarą sobotę

Hej Laseczki!

U mnie nawet nie aż tak szaro jak zapowiadali, ale jednak świadomość, że już za dwie godziny będzie ciemno nastroiła mnie na bardziej kolorowy makijaż. Dzisiaj wypróbowałam dwa fiolety z MissSporty kupione w ramach promocji 40% na kolorówkę w Rossmannie oraz tusz z Wibo, który - miałyście rację - jest bardzo dobry! Dzięki za polecenie:)


Zamieszczam całą facjatę, bo użyłam też szminki Elixir z Wibo nr 01, ale widzę, że i tak nie za bardzo ją widać:/

Na koniec moje "szelmowskie", zaczepne OKO, które puszczam do Was myśląc o Was bardzo ciepło:)

Do tego makijażu użyłam:
w kąciku obojga oczu wanilię ze Sleeka akurat (OSS),
na powiece ruchomej MissSporty numer 128 Purple Pleasure, w załamaniu nr 106 Wild, na dolnej powiece matowy róż też z OSS, najlepszy eyeliner jaki dotąd miałam - MissSporty - mega cienki pędzelek, bardzo precyzyjny!!!, puder Synergen, bronzer Vollare i rzeczony tusz z Wibo Estreme Lashes, aha, na "wodziance" biała kredka od Luny Edith.
Bardzo polecam Wam ten eyeliner! Zwłaszcza jak teraz jeszcze jest ta promocja, z której ja obiecałam już nie korzystać:) 
Dobra biorę się za mielone;)
Ściskam!!!

30 komentarzy:

  1. Jaki piękny uśmiech :) Makijaż też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ohh tęczówka przecudowna
    makijaż też ładny
    ale spróbuj z pomarańczem, żółtym..czerwonym - pięknie podkreślą kolor Twoich oczu,
    niedawno w takich kolorach wrzucałam makijaż na blog :) Sleekami zmalowany ;D
    pasowałby Ci bardzoooooo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię siebie w pomarańczach a czerwony miałam raz na weselu... ten się nadaje też żeby w nim zostać do końca dnia, nie tylko fotka i zmywanie;)

      Usuń
  3. Masz piękny kolor oczu :-)Makijaż jest bardzo delikatny i kobiecy, śliczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Noo podoba mi się, tym bardziej z uśmiechem świetnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo Ci pasuje ;) taki delikatniutki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziewczęco, subtelnie, starannie = PIĘKNIE!

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie się w nim prezentujesz :) w ogóle bardzo ładna z Ciebie dziewczyna. masz naprawdę sympatyczną buzię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci bardzo:) jestem trochę w szoku, bo zazwyczaj ludzie mówią, że na pierwszy rzut oka wyglądam jak wredna sucz:p

      Usuń
  8. ślicznie ja bym tak nie potrafiła bo jedyne co umiem to pomalowanie rzęs :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie kolorki :) od razu mi sie humor poprawia jak je widzę :)

    Obserwuję z miłą chęcią i zapraszam do tego samego :) Miło byłoby się zaprzyjaźnić bloggersko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ale Ty masz niesamowity kolor oczu ! Bardzo fajnie Ci w takim makijażu. Ja dziś wreszcie wypróbowałam moje nowe cienie, ale w sztucznym świetle zupełnie nie mogę zrobić zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie i więcej nie piszę, bo najchętniej powieliłabym wszystkie powyższe pozytywne komentarze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany jaka Ty fajna jesteś:)) mega pozytywnie - też Ci oczko puszczam ;) mrug mrug

    OdpowiedzUsuń
  13. Pasują Ci takie kolory, ja też je bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...