Paczący

poniedziałek, 12 listopada 2012

Nieskromnie - mój zdecydowany faworyt :D

Witajcie!!!

Z winy(!!!) jednej z Was, zaraz po zobaczeniu lakieru Wibo, z kolekcji Glamour Nails numer 5, poleciałam do Rossmanna jeszcze tego samego dnia!!! I kupiłam to cudo, które kocham miłością wielką i prawdziwą! Nie oddam go nikomu, nigdy!!! Trochę świąteczny, ale moim zdaniem nadaje się i na co dzień. Uwielbiam! :) Mogłabym mówić o nim i mówić, tylko po co? Zobaczcie same, co wykombinowałam z niego i z mojego drugiego ulubieńca, mianowicie Priti NYC Polish w kolorze granatowym i matującego toppera z Essence:
Wiem, że może nie jest to idealnie równy mani jeśli chodzi o efekt half moon... ale co tam.

Winowajcy poczynionego mani:
Prawda, że zaje***y? Alem skromna, nie ma co! :p
Całuję!!!

28 komentarzy:

  1. niestety nie przemawiają do mnie takie matowe paznokcie :( ale samo zestawienie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wygląda ! : )
    Szkoda, że moje paznokcie źle w matach wyglądają ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny mani...musze natychmiast kupic ten topper z essence...

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się, ciekawe jak by moje wyglądały w macie, bo nie mam ani jednego :P

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię połączenie granatu i złota wygląda fajnie mimo nie dociągnięć ;) sama bym lepiej nie zmalowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. da się lepiej, wierz mi, ale nie mogłam się doczekać efektu i zrobiłam to "tak se";)

      Usuń
  6. pierwszy raz spotykam się z takim sposobem malowania paznokci i jestem pod wrażeniem, ciekawy, oryginalny pomysł, chyba go podwędzę ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie jestem za błyszczącymi lakierami. Mat u mnie niestety króluję ale w ubraniach. Pozdrawiam. Wzorek ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie ten efekt przed matowieniem też podobał się chyba bardziej;)

      Usuń
  8. strasznie fajny pomysł - efekt mi się zdecydowanie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomysł nie do końca mój autorski, ale nie mogłam się powstrzymać!;)

      Usuń
  9. Efektowne mani :)
    Widzę, że lakier Wibo podbija serca

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy efekt zastosowania kreski przy skórkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny efekt daje ten lakier matujący:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam granat,a ze zlotem zawsze tworzy piekny duet :) bardzo ciekawie to wyglada, i oryginalnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za matowymi lakierami, ale połączenie granatu i złota- super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Obejrzałam zdjęcia nr 5 i masz rację, jest świetny!
    Dzięki za zwrócenie uwagi, bo muszę go mieć :D

    Zestawienie podoba mi się, lubię takie połączenia ale ten rodzaj matu jest dla mnie zbt płaski.

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...