Paczący

poniedziałek, 26 listopada 2012

O.P.I Mermaid's Tears VS swojski lakier DOR 61/1

Cześć Kochane!!!

Mam nadzieję, że tydzień zaczął Wam się spokojnie i miło! Mnie tak, chociaż przywitał mnie okresem, ale nie ma tego złego;) Chciałabym Wam pokazać coś zaskakującego. Coś, co zaskoczyło przynajmniej mnie, Was może nie zaskoczy, że takie rzeczy się dzieją na świecie. Ja nie zdawałam sobie sprawy z posiadania w swojej kolekcji dwóch identycznych kolorów lakieru do paznokci. Jeden, to mięta niemal już kultowej marki O.P.I o nazwie Mermaid's Tears a drugi, to również mięta, ale rodzimej firmy DOR o numerze 61/1 i serii 12/13M - wyczytałam to z naklejki na szczycie pędzelka;)


Na początek kilka zdjęć w różnym świetle, sama jestem zdziwiona jak różnie wyglądają przy różnym kącie pod jakim robiłam zdjęcia i przy różnym świetle.



Teraz czas na paznokcie - na wskazującym i serdecznym wczorajsze dwie warstwy O.P.I, na środkowym i małym dzisiejsze porównanie z DOR'em. Nie mylić z żadnym Diorem, bo na to, to na pewno mnie nie stać, a nawet jeśli, to szkoda mi kasy! ;)



No i nie wiem, chyba nie tylko mnie się wydają identyczne, co?;)

Takie same a jednak inne:
O.P.I jest większy niemal dwukrotnie - 15ml/9ml
Lakier O.P.I kosztuje na dzień dzisiejszy około $10, czyli po przeliczeniu po kursie 
1 dolar amerykański = 3,17249825 złotego polskiego, około 32zł plus wysyłka.
DOR kosztował mnie całe 3 i pół złotego polskiego
O.P.I gorzej się nakłada, smuży, trochę dłużej schnie, po jednym dniu wykonywania codziennych czynności ścierają się końcówki na niektórych paznokciach.
DOR minimalnie, w sumie ledwo zauważalnie jest jaśniejszy.
Oba potrzebują dwóch warstw do uzyskania efektu jak na zdjęciach.

Szczerze mówiąc jak kupowałam tego polaka z DOR, to myślałam, że kolor będzie ciut jaśniejszy, dlatego nie używałam go poza tą prezentacją i w związku z tym jest dostępny u mnie w zakładce wymiana, bo teraz jak mam ten z O.P.I, to nie potrzebne mi są dwa takie same.

Jeśli któraś z Was ma chęć, to i ja jestem chętna i zapraszam do składania propozycji:)
Gorąco pozdrawiam!

40 komentarzy:

  1. Rzeczywiście, chociaż OPI wydaje się być ciutkę ciemniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też wydaje mi się, że OPI jest odrobinę ciemniejszy. Bardzo lubię miętkę na paznokciach.Kuszą mnie lakiery OPI, jeszcze nie miałam żadnego.:(

    OdpowiedzUsuń
  3. oo, tak naprawdę nie widać różnicy ;D
    lubię czytać o odpowiednikach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo:) lubię się dowiedzieć, że mogę mieć coś takiego samego a taniej;)

      Usuń
  4. haha :D ja czasem jak kupuje nowy lakier to dluzej sie zastanawiam czy przypadkiem juz takiego w swojej kolekcji nie mam niż wybieram kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki śliczny kolorek :D i jak pięknie sie błyszczy :D I must have it!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, mogę się wymienić, zapraszam do zakładki "Wymienię się" :D :*

      Usuń
  6. ten DOR jest świetny! nie spotkałam się jeszcze z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście- identyczne :) Jak widać, czasem nie watro przepłacać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem nieufna co do DORa, mam pomarańczowy i okropnie farbuje :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawie identyczne :) lakierów z Dor używam czasem,mimo niskiej ceny (u mnie i po 2,50 kupię) nie są tragiczne,tego kolorku jeszcze nie miałam ale zapamiętam numer :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, rzeczywiście wyglądają na identyczne :) a mało tego kolor jest piękny i fantastyczny ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ladny kolorek, widzialam podobny z essie. musze sie w koncu sama skusic:>

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, faktycznie są identyczne, aż się nadziwić nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten kolorek, OPI :)

    @rainy girls is me
    Kochana, od września jestem jedną z Ambasadorek Wibo, więcej szczegółów znajdziesz tutaj: https://www.facebook.com/events/459451937417636/
    5 grudnia na ich profilu na FB przedstawione będzie kolejne zadanie, dzięki któremu i Ty możesz zostać Ambasadorką :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o boze faktycznie takie same! czyli lakiery OPI nie sa warte swojej ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na razie nic nie znalazłam jeśli chodzi o wymianę, ale jak tylko dodasz coś nowego daj mi znać, ja z miłą chęcią popatrzę :)
    !
    Jakiego tuszu używasz do rzes? Tak przeglądam makijaże twoje i efetk mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm w tym poście, http://rainygirlisme.blogspot.com/2012/11/mae-przeoczenie-ze-sleekiem-w-roli.html ; http://rainygirlisme.blogspot.com/2011/10/cold-makeup-for-cold-days.html :)

    Dodaje do blogrolla, milo będzie się zakumplowac bloggersko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurczę, identyczne! A skoro nie widać różnicy to po co przepłacać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. W odcieniu nie widać różnicy i w takim przypadku nie skusiłabym się na Opi ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądają na identyczne! A jeżeli nie widać różnicy to po co przepłacać :D

    OdpowiedzUsuń

To nie jest miejsce na autopromocję! Sfrustrowanym dziękujemy!
Komentarze zawierające w sobie słowo "Obserwujemy" z miejsca są usuwane.

:*

Zobacz też

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...